Hoi Moon,
Mij valt meteen Pentakels 2 op. Pentakels 2 geeft aan dat je inderdaad nog net niet helemaal op jezelf vertrouwt. Dat laatste beetje moet nog komen maar gelet op je uitkomstkaart gaat je dat lukken, zeker als je een jaar verder bent. '
Kijk ik in dit kader naar de combinatie Staven Koningin/Zwaarden 5. Staven Koningin geeft aan hoeveel positieve dingen jij over jezelf geleerd hebt in je relatie tot hem! Voor je hem kende wist je nog niet half hoeveel liefde je in je had!! Maar dat is nu wel anders!! Daarbij nog je geestkracht en andere goede dingen opgeteld, ben je er ondanks alles goed voor jezelf uit gekomen! Maar....Zwaarden 5 geeft aan dat je ergens (in het verre en/of nabije verleden) op een zwakke plek geraakt bent! Ondanks dat je met alle positieve dingen die je hebt geleerd vooruit kunt, kan dat zwakke plekje voor vertraging zorgen.
Gelet op De Zegewagen, denk ik dat je ergens een soort bang voor hem bent, bang dat hij ineens conflicten met je aan zal gaan of zo. In combinatie met De Ster, zegt mij dat je voor je gevoel daar nog niet vertrouwd mee bent.
Gelet op Pentakels 5, zal hij het conflict niet direct opzoeken. Je gelooft me misschien niet maar ik denk dat hij zelfs nog wel banger voor jou kan zijn dan jij voor hem. Ik denk dat hij bang is/wordt dat jij hem door krijgt. En/of dat jij roddels over hem gaat zaaien. Daar...gaat hij dat namelijk over jou doen

Je krijgt vanzelf wel signalen vanuit je omgeving! Reken erop dat dit rare en/of onbarmhartige reacties zijn! Reken er ook op dat dit leugenachtige verhalen zijn. Ik krijg ook het gevoel dat hij een paar weken wacht met jou terug schrijven, dan ineens iets laat horen en als jij dan niets laat horen begint hij te stoken. Ik heb helaas :(ook het gevoel dat zijn omgeving eerder hem zal geloven dan jou.
Het wordt moeilijk voor je, vooral voor je zelfvertrouwen maar als je je hier tegen leert wapenen dan word je zelfvertrouwen nog sterker!! Mocht je een rare/vervelende reactie van je omgeving krijgen, probeer dan zo nuchter mogelijk te reageren ook al is dat moeilijk!! Zeg dan gewoon o, zegt hij dat alleen maar??? Joh, hij is al maanden bezig met praatjes over mij rond te strooien, het interesseert me totaal niet. Als je me nu wilt excuseren, ik ga want ik heb nog meer te doen. Zoiets in ieder geval!
Ondertussen ga jij aan je zelfontplooiing werken! Gelet op Staven 5/Staven 6 gaat jou dat ook zeker lukken! Nog even een kleine tip naar aanleiding van Kelken 10. Het kan zijn dat hij onverwacht aan je deur staat. Je moet het natuurlijk zelf weten maar het is het beste als je hem niet binnen laat! Het kan zijn dat hij alleen wil kijken of er iets bijzonders in jouw huis gebeurt. Ik 'zie' een soort van spionage.
Kortom: je zult je een tijdje weer verlaten voelen, aangezien je omgeving meer achter hem gaat staan dan achter jou. Je zult je weer net zo verlaten voelen als vroeger. Maar... nu ga je hierin zelfvertrouwen ontwikkelen want je weet je er ook weer nieuwe mensen op je pad komen waarmee je veel gaat delen. Ook om dat zelfvertrouwen nog verder uit te bouwen, is die verlatenheid nodig om op je intuïtie te vertrouwen. JE GAAT HET ECHT WEL REDDEN HOOR!
Het begin van een nieuw bewustzijnsproces is in gang gezet! Drie vijven in een legging betekent moeilijkheden overwonnen

En dan is hij nog bij waar hij eerst was!
Liefs,
GABRIELLA