36kaart legging

Gestart door petra page, augustus 24, 2015, 15:06:49 PM

petra page

Omdat mijn project al een paar maanden is afgelopen, heb ik een legging gedaan. Helaas kan ik er niet uitkomen.

16 ster      - 36 kruis   - 27 brief        - 15 beer   - 29 vrouw  - 7 slang  - 1 ruiter  - 12 vogels     - 2  klaveren
11 Roede  - 24 hart    - 17 ooievaar  - 13-kind   -34 vissen   - 8 dood  -30 lelie    - 19 toren      - 21 berg
10 zeis      - 20 tuin     -25 ring         - 6 wolken - 31 zon    - 3 schip     -28 man  - 23- muizen - 5 boom
9- ruiker   -26 boek     -33 sleutel    - 35 anker  -18 hond   -32 maan   -4 huis     - 14 vos        -22 weg.

de dame ligt in de bovenste rij, dus er zal een omwenteling komen.
wat mij ook opvalt positieve kaarten op de hoek. maar daarnaast minder gunstige kaarten. kruis en roede onder de ster. boven de ruiker zeis. bij de klaver berg en vogels. en bij de weg vos. Dus voor mij is dit moeilijk interpreteren. De legging is mijn inziens best gunstig. Maar addertjes onder het gras Slang ligt tenslotte naast de dame. Wie kan mij helpen.

petra

Gabriëlla

Hoi Petra,

De Ruiter en de Slang rechts naast jouw persoonskaart (vrouw) geven mij het gevoel dat je weer op een project gezet wordt en/of een contract krijgt waarbij je extra goed op de kleine lettertjes moet letten. Ik heb het idee dat de zaken heel wat mooier voorgespiegeld worden dan ze zijn! Met De Dood onder de Slang: neem een advocaat in de arm is het devies, althans mijn onbescheiden advies!

GABRIELLA

Mikal

Hai Petra,

Ik doe een poging ter oefening, ben ook nog zeer lerende hierin...

De vrouw bovenaan doet mij meer denken aan dat je controle over je leven hebt en de touwtjes in handen houdt. Bovendien ligt de vrouw op de positie van de boom wat mij doet denken aan een sterke persoonlijkheid die in haar kracht staat! Je lijkt me ook een doelgericht persoon.

De slang ernaast doet me denken aan dat je weet waar je heen wil en weet hoe je dat voor elkaar kunt krijgen. Dus meer een soort slimmigheid om te krijgen wat je wilt.

Het lijkt of je op nieuws over een nieuw project wacht. Misschien ook een verlangen om eropuit te trekken, iets nieuws te beleven en jou belevingswereld uit te breiden.
Nu jij op de positie van de boom ligt kan het lijken alsof er niet veel gebeurd en je misschien zelfs een beetje vast zit en in afwachting...
Maar... ik weet niet wat jou wensen en doelen zijn maar het lijkt erop dat je daar een portie geluk bij krijgt.
Echter, zal het je wel tot een moeilijke keus dwingen die niet makkelijk voor je zal zijn. Waar het precies over gaat weet ik niet maar je zult er goed over na moeten denken. Één van de keuzes zal af moeten vallen waar je het moeilijk mee kan gaan krijgen.

Verder zie ik een verbintenis met een man liggen. Hij lijkt een goede partij voor je te zijn en hij heeft het goed met je voor, maakt je het hof. Maar jij ziet daar tegenop??
Er lijkt je iets dwars te zitten... Kan het zijn dat jij gevoelens voor een ander hebt dan je huidige partner/ of een minnaar?? Het lijkt in elk geval alsof je iets nog niet naar buiten hebt gebracht of ergens niet helemaal eerlijk over bent. Er zal nog heel wat afgepraat gaan worden.

Hier laat ik het maar even bij. Het is ineens zo'n warboel in mijn hoofd nu ik over die laatste mogelijkheid schrijf en ik misschien allemaal dingen ga schrijven die nergens over gaan en niet waar zijn.
Ik hoop op een reactie aangezien ik nog lerende ben.

Liefs Mikal.

petra page

hallo Gabriella.

Dank je voor het duiden. Als er een nw. project zich voor doet zal ik voorzichtig zijn. Hopelijk is het niet nodig een om een advocaat in de arm te hoeven nemen. Maar ik zal het advies in mijn achterhoofd houden.

liefs
Petra.

petra page

Hallo Mikal.

Dank je wel voor het duiden.

Of ik de touwtjes in handen heb, ik weet het niet. Op dit ogenblik heb ik niet dit gevoel.
of ik slimmigheid gebruik om zaken voor elkaar te krijgen dat herken ik niet.

Ik ben wel toe aan nieuwe uitdagingen, en misschien zit ik daar op te wachten. Het lijkt inderdaad alsof ik vast zit als een boom. Daarom ook deze legging. Ik weet niet hoe ik vooruit moet. Projecten lijken iedere keer te mislukken. Hetgeen ik oppak lijkt elke keer niet te gaan.

De man ik heb hem ook zien liggen. Ik weet waar het overgaat. En inderdaad iets wat ik niet naar buiten wil brengen. Het is geen geheime minnaar, maar iemand die ik al heel lang ken, en waar ik veel gevoelens voor heb. Hij ook voor mij, maar we leven ieder in een andere wereld. Een onmogelijke liefde, zullen we het maar noemen.

heel erg bedankt voor het duiden.

liefs
Petra

Gabriëlla

@Petra,

Ik vertrouw slangen nooit :o Ook in de natuur niet ;D

petra page

aan gabriella.

Tja,slangen hebben nu eenmaal een negatieve naam. Maar in een 36 kaart legging komt hij nu eenmaal ergens te liggen. Dat is niet uit te sluiten.

liefs
Petra

Gabriëlla

Ik heb er allang een deal mee gesloten :D