Iemand die wil leggen voor mij aub.

Gestart door pukje, augustus 22, 2015, 21:18:24 PM

pukje

Niet meer relevant. Bedankt.

Gabriëlla

Hoi Pukje,

Voor jouw eerste vraag wat betreft de liefde, heb ik een persoonlijke planeetlegging gedaan. Dit geeft een beeld van de persoon waarmee jij in contact komt. Dan kun je voor jezelf des te zuiverder beoordelen of Mo hierin voorkomt.

Zon: Zwaarden 4
Maan: De Duivel
Mercurius: Pentakels Aas
Venus: Pentakels Ridder
Mars: Zwaarden 8
Jupiter: Zwaarden Ridder
Saturnus: Staven Koning
Uranus: De Keizer
Neptunus: Pentakels 8
Pluto: De Keizerin

Voor jouw toekomstige partner komen maar liefst vijf aardekaarten tevoorschijn. Alleen dit al geeft voor mij aan dat jouw toekomstige partner een workaholic is. Vooral met De Duivel op de plaats van de maan (emoties) geeft voor mij aan dat hij behalve te werklustig ook nog gierig kan zijn. Maar....valt mijn oog op Pentakels 8, zegt mij dat zijn fixatie op zijn werk een vlucht is (Neptunus is een escapist). De vraag is waar hij dan (geestelijk) voor vlucht.
Staven Koning op de plaats van Saturnus (deze geeft de remmingen in iemands persoonlijkheid weer) zegt mij dat hij bang is voor verliezen en/of (voor de buitenwereld) niet goed genoeg te zijn. Zwaarden 8 lijkt wijst hier ook op.  Daarnaast houdt hij er mogelijk nog andere overtuigingen op na waarin hij zichzelf klem zet. Ik vraag mij af wie hem veroordeeld heeft en waarom.
Ik krijg een beeld van een dominante vader en/of het sobere en koude thuis. Een vader van wie hij niet of niet genoeg aandacht kreeg. Ik weet niet goed in welk kader ik dit moet plaatsen, is ineens een beeld wat ik krijg.

Als ik zo naar die twee achten kijk dan krijg ik de indruk dat Mo momenteel gebonden is. Is dat zo? Zo ja, dan zit hij nu ook nog eens in een akelige relatie. Twee achten geven vaak ruzies met de partner aan en twee ridders
geven vaak verhitte discussies aan. Dit kan er ook de oorzaak van zijn dat hij zoveel werkt omdat hij dan niet thuis hoeft te zijn. Mocht dit Mo zijn tenminste.

Jouw toekomstige geliefde gaat emotioneel gezien een keer vastlopen (De Duivel). Ik sluit niet uit dat hij eerst ziek 'moet' worden, wil hij tot inzicht komen dat dit zo niet langer kan.
Jouw toekomstige geliefde heeft een vrouw nodig die een grote ruggensteun voor hem is, die mogelijk zelden haar zelfbeheersing verliest en een rots in de branding voor hem is. Eentje die lief voor hem is en die geen gebruik maar zeer zeker geen misbruik van hem maakt. Ik denk dat hij dat gevoel nu ook wel een beetje heeft. Bij zijn eventuele huidige partner dan hé!

Wat denk je, is dit Mo of een andere toekomstige partner?

GABRIELLA

Gabriëlla

Ditmaal een legging voor vraag 2.

1. Hoofdaspect: Staven Ridder
2. Verleden: Staven Schildknaap
3. Toekomst: Zwaarden 4
4. Wortel/kern: De Gehangene
5. Bekroning: Pentakels Schildknaap

Staven Ridder geeft aan dat je zelfs aan meer dan één nieuwe uitdaging toe bent. Ik krijg de indruk dat dit niet alleen met je huidige baan te maken heeft. De Gehangene geeft voor mij meer de emotionele kant van het verhaal aan. Die nieuwe baan krijg je uiteindelijk wel (Pentakels Schildknaap) maar wel nadat daar op zijn minst enige inspanning voor geleverd is! Dat kan over een half jaar zijn maar het kan zelfs wat langer duren. Niet een, twee, drie dus!! Ook dit gaat met behoorlijke discussies gepaard maar meer in die zin dat je jezelf een ik weet niet hoe goed moet presenteren/bewijzen! Wil jij dit eigenlijk wel?

Ik had het gevoel bij de eerste legging ook al en nu weer dus nu vraag ik het je: heb jij die Mo misschien in het ziekenhuis leren kennen? Was hij daar en hebben jullie daar toen iets met elkaar gehad en/of iets met elkaar afgesproken? Mag je hem conform de werkregels niet zien?

GABRIELLA

pukje

Gabriëlla

Mo wil hard naar de buitenwereld overkomen maar heeft zelf een kleiner hartje dan dat hij aan de buitenwereld laat zien (Zwaarden 4). Een man moet immers stoer zijn hé! Vooral niet huilen of laten merken dat je iets erg of moeilijk vindt. Ik krijg de indruk dat hij zo is opgevoed tenminste.
Status naar de buitenwereld, maar niet wil of kan luisteren naar zijn eigen behoeften. Hij heeft broodnodig steun in zijn rug nodig maar kan of wil dat voor zichzelf niet toegeven! De relatie met zijn familie en/of vrouw is en blijft voorlopig niet goed en ik vraag mij af in hoeverre dat nog is recht te trekken.
Zo aan de kaarten te zien, denk ik niet dat Mo dit lang gaat volhouden! Als jij hem niet in het ziekenhuis hebt leren kennen, dan sluit ik zeer zeker niet uit dat hij daar komt op het moment dat jij daar net aan het werk bent! De Keizerin (Pluto is de planeet van transformatie) op de plaats van Pluto geeft aan dat hij wel zorg moet accepteren en als hij dat eenmaal heeft geaccepteerd dan is er geen weg meer terug. Voor zijn gevoel althans.

Kijk ik naar je legging voor vraag twee, krijg ik het idee dat jij in dat ziekenhuis waar jij werkt iemand gaat ontmoeten waarmee je een relatie krijgt. Het blijft even de vraag of dat Mo is of niet. Ik weet niet of dat de enige reden is dat je nog even in dat ziekenhuis moet blijven hangen. Met die twee schildknapen plus die ridder, krijg ik weer het idee dat het je niet alleen om een nieuwe uitdaging in je werk gaat. Ook dat jij eerst nog (een) ander(e) ontwikkeling moet doormaken daar.
Ik krijg in ieder geval meningsverschillen met collega's door. Ik weet alleen niet op welk vlak dit ligt!

Misschien voor jou de volgende vraag; welke partner kan ik het beste aantrekken in de liefde? Uiteraard mag je mij ook andere vragen stellen!!

GABRIELLA

pukje

Gabriëlla

Hoi Pukje,

Ik wil eigenlijk eerst een paar vragen aan jou stellen. Mijn omschrijving in de 2e post met klopt met Mo dus. Dat gevoel had ik eerlijk gezegd al. Ik heb sterk het gevoel dat Mo nog lang niet uit je gedachten is. Jij schreef al eerder dat hij je grote liefde was. Als dat dan zo is,

-Waarom is toentertijd jullie relatie beëindigd of waarom zijn jullie elkaar toen uit het oog verloren?
-Waarom neem je zelf geen contact op als hij je weer of nog steeds bezighoudt?
-Hoe komt het nu eigenlijk dat hij nooit uit je gedachten is geweest of zo ineens weer in je gedachten komt?

Je stelt mij zéér goede vragen die ik best wil beantwoorden. Ik krijg echter het gevoel dat je me niet alles schrijft, mogelijk omdat je dit wat eng vindt zo op een openbaar forum. Mocht dat zo zijn, dan kun je me ook een privébericht sturen waarin je bovenstaande vragen verduidelijkt. Privéberichten mogen NOOIT op het forum geplaatst worden.

Ik kan me voorstellen dat je die andere baan wilt maar zowel De Gehangene als Zwaarden 4 zeggen mij dat je hier nog even geduld mee moet hebben. Kun je niet eerst op een zo normaal mogelijke manier dingen met je collega's bespreken of is hier de sfeer niet naar? Want als je ergernissen oplopen en het komt er ineens uit dan zeg je het mogelijk veel te hard en dan ontstaan er juist situaties die je niet wilt.

GABRIELLA

pukje

11

Gabriëlla

Dank je Pukje! Ik zie je bericht wel tegemoet.

GABRIELLA