Aan Gabriella

Gestart door Santina, augustus 18, 2015, 16:25:37 PM

Santina

Hoi Gabriella,

Zou ik jou als je zin tijd en energie heb mogen vragen om een legging op liefdesgebied? Bij voorbaat dank liefs Santina ( niet mijn echte naam )

Gabriëlla

Hoi Santina!

Met Liefde voor jou een legging voor je liefdesleven!! Wil je een algemene liefdeslegging of wil je iets speciaals weten?

GABRIELLA

Santina

Wat ontzettend lief! Nou doe maar ''algemeen'' alles wat ik te weten moet komen komt wel naar boven geloof ik :) X

Gabriëlla

Hoi Santina!

Allereerst reuze bedankt voor het vertrouwen wat je in me stelt!!

Een algemene liefdesvraag dus. Bij JustMe heb ik dezelfde legging gebruikt, ik heb het gevoel dat deze jou inspireert :)

1. Begin: Zwaarden Aas
2. Tegenwerking: Kelken 3
3. Medewerking: De Zegewagen
4. Strijd: Staven 8
5. Uitdaging: Kelken Koningin
6. Verandering: Zwaarden 7
7. Geluk: Zwaarden Ridder
8. Geheimen: De Dwaas
9. Onzekerheden: De Magiër
10. Triomf: Pentakels Koning

Mij valt meteen De Dwaas op! Het komt op (het ontwikkelen van) zelfvertrouwen aan!! Bij De Dwaas betekent dit dat je jezelf zoveel mogelijk tot een onbeschreven blad moet gaan maken! Op het ontwikkelen van Eigen-Wijsheid (hetgeen iets anders is dan eigenwijs).
Omdat De Magiër op de plaats van onzekerheden ligt denk ik dat jij een zeer intens persoon bent die het moeilijk vindt om oppervlakkige relaties met mensen aan te gaan. Zo intens dat je van je eigen emoties terugschrikt. Jij ervaart mensen in ieder geval vaak als oppervlakkig en/of je kunt om andere redenen je ei niet bij hun kwijt. Ik denk dat jij moeite hebt met dominante en/of gesloten mannen maar ook mannen die zich juist heel afhankelijk/onzelfstandig opstellen hebben niet je voorkeur.

Ga ik van De Magiër naar Zwaarden Aas! De azen link ik altijd aan een aspect van de Magiër. Ik krijg het gevoel dat jij hooggevoelig en/of hoogbegaafd bent en jij daardoor niet altijd bent begrepen. Dit maakte dat je gesloten werd en dit heeft ook parten gespeeld in vorige relaties. Dit heeft je moedeloos gemaakt, hoewel je intensiteit nog niet verloren bent! Je kunt er alleen moeilijker bij denk ik.
Ik denk dat jij jezelf danig onderschat als het op de liefde aankomt!!! Je hebt veel meer te geven dan je nu denkt!! Een eerste stap op weg naar een gelukkig liefdesleven, is om contact te maken met deze liefdevolle kant van jou en ook om eerlijk jegens jezelf te zijn!! Laat je niet leiden door je eigen opgebouwde normen en waarden maar sta al je gevoelens toe, of die nu wel of niet positief zijn.

De Zegewagen geeft namelijk ook aan om voor jezelf de balans op te maken! Niet alleen voor je liefdesleven maar sowieso wat je nu met je leven wilt! Van lieverlee durf je een relatie aan te gaan (Zwaarden 7) en zul je die intense man ontmoeten waar je zo naar verlangt (Zwaarden Ridder). Er mag van jou wel een stukje strijd bij zijn toch ;D Het kan zijn dat je wat concurrentie hebt van andere vrouwen (Kelken 3) maar dat kun jij makkelijk aan! Dat wordt echt het probleem niet!! Vooral buiten de kroeg (Staven 8) :)

Ik denk dat jij je toekomstige geliefde op een gegeven moment op een reis ontmoet (De Zegewagen). Ben je veel op zakenreis of zijn er veel wisselingen van plaats? Ik heb het idee dat het een hele welbespraakte man is die een eind(je) uit je buurt woont.

GABRIELLA

Santina

:o :o :o :o

WOW :)

Aller eerst echt ongelofelijk bedankt voor je energie dat is iets wat ik echt heel erg aan je waardeer!
Citaat van: Gabriëlla op augustus 18, 2015, 22:36:20 PM
Hoi Santina!

Allereerst reuze bedankt voor het vertrouwen wat je in me stelt!!

Een algemene liefdesvraag dus. Bij JustMe heb ik dezelfde legging gebruikt, ik heb het gevoel dat deze jou inspireert :)

1. Begin: Zwaarden Aas
2. Tegenwerking: Kelken 3
3. Medewerking: De Zegewagen
4. Strijd: Staven 8
5. Uitdaging: Kelken Koningin
6. Verandering: Zwaarden 7
7. Geluk: Zwaarden Ridder
8. Geheimen: De Dwaas
9. Onzekerheden: De Magiër
10. Triomf: Pentakels Koning

Mij valt meteen De Dwaas op! Het komt op (het ontwikkelen van) zelfvertrouwen aan!! Bij De Dwaas betekent dit dat je jezelf zoveel mogelijk tot een onbeschreven blad moet gaan maken! Op het ontwikkelen van Eigen-Wijsheid (hetgeen iets anders is dan eigenwijs).
Omdat De Magiër op de plaats van onzekerheden ligt denk ik dat jij een zeer intens persoon bent die het moeilijk vindt om oppervlakkige relaties met mensen aan te gaan. Zo intens dat je van je eigen emoties terugschrikt. Jij ervaart mensen in ieder geval vaak als oppervlakkig en/of je kunt om andere redenen je ei niet bij hun kwijt. Ik denk dat jij moeite hebt met dominante en/of gesloten mannen maar ook mannen die zich juist heel afhankelijk/onzelfstandig opstellen hebben niet je voorkeur.

WOW DIT IS ECHT WIE IK BEN... JEETJE IK BEN ER BEETJE STIL VAN.
BETREFT MIJN EMOTIES TOT DE MAN WAAR IK OP VAN... HOE KUN JE DIT NOU WETEN :P

IK BEN IEMAND DIE ECHT ONGELOFELIJK TEMPRAMENTVOL IS, DAT IS ZOWEL POSITIEF ALS NEGATIEF, IK SCHRIK IDD HEEL VAAK VAN MIJN EIGEN EMOTIES, OF DEZE NU POSITIEF ZIJN OF NIET. IK BEN ALTIJD HEEL EXTREEM EN INTENS HIER IN..
DAT IS DENK IK DE REDEN DAT IK VEEL MENSEN HEEL OPPERVLAKKIG ERVAAR, IK ZEG NIET DAT ZE DAT ZIJN HOOR.. MAAR IK WIL ALTIJD DE DIEPTE IN MET MENSEN, ECHT CONTACT EN ECHTE GESPREKKEN VOEREN.

IK VOEL INDERDAAD ALTIJD EEN SOORT DUBBELHEID, IK VIND EEN BEETJE DOMINANT WEL FIJN, MAAR E WEER NIET, GELOSTEN IS NIET MIJN TYPE MENS EN MANNEN DIE DAN WEER AFHANKELIJK ZIJN OOK NIET.. DAT KLOPT ONTZETTEND!
JE HEBT DIT ZO ONTZETTEND RAAK.. BIZAR GEWOON..

Ga ik van De Magiër naar Zwaarden Aas! De azen link ik altijd aan een aspect van de Magiër. Ik krijg het gevoel dat jij hooggevoelig en/of hoogbegaafd bent en jij daardoor niet altijd bent begrepen. Dit maakte dat je gesloten werd en dit heeft ook parten gespeeld in vorige relaties. Dit heeft je moedeloos gemaakt, hoewel je intensiteit nog niet verloren bent! Je kunt er alleen moeilijker bij denk ik.
Ik denk dat jij jezelf danig onderschat als het op de liefde aankomt!!! Je hebt veel meer te geven dan je nu denkt!! Een eerste stap op weg naar een gelukkig liefdesleven, is om contact te maken met deze liefdevolle kant van jou en ook om eerlijk jegens jezelf te zijn!! Laat je niet leiden door je eigen opgebouwde normen en waarden maar sta al je gevoelens toe, of die nu wel of niet positief zijn.

IK DENK DAN EERDER HOOGGEVOELIG, OOK DIT IS WEER ZO RAAK.. IK BEN ECHT VERBAAS OM EERLIJK TE ZIJN, NIET DAT IK TWIJFELDE AAN JOUW KUNNEN, MAAR IK BEDOEL DIT IS GEWOON PRECIES WIE IK BEN. Betreft mijn relaties, denk ik ook dat het te maken had met mijn eigen emoties veel te heftig of veel te snel willen, een beetje een soort wervelwindje.Op liefde heb ik niet veel te klagen, maar ik ben zelf gewoon heel moeilijk, ik ben heel erg van het meteen voelen dan eerst iemand leren kennen, en dat is best wel zonden. Maar ook hier in speelt gewoon heel erg mijn eigen gevoel mee. Dat maakt moedeloos, maar ook hoe jij dat zo zegt, klopt ook echt precies! Ik denk ook wel dat je gelijk hebt over dat stukje, in contact met de liefdevolle kant naar mij zelf toe.. En ook dat klopt gewoon, ik ben soms niet eerlijk naar mijzelf toe, hou dan of te veel vast, of ben te veel aan het romantiseren. ik herken dit echt

De Zegewagen geeft namelijk ook aan om voor jezelf de balans op te maken! Niet alleen voor je liefdesleven maar sowieso wat je nu met je leven wilt! Van lieverlee durf je een relatie aan te gaan (Zwaarden 7) en zul je die intense man ontmoeten waar je zo naar verlangt (Zwaarden Ridder). Er mag van jou wel een stukje strijd bij zijn toch ;D Het kan zijn dat je wat concurrentie hebt van andere vrouwen (Kelken 3) maar dat kun jij makkelijk aan! Dat wordt echt het probleem niet!! Vooral buiten de kroeg (Staven 8) :)

Ook dit klopt echt weer als een bus!  Ja ik wil inderdaad strijd hahaha wat grappig dat je dat zegt.. En ook met de concurrentie betreft weet ik precies wat je bedoel! Maar hier in kan ik nogal onzeker zijn, en dan klopt dat ook weer met wat je eerder zie.. Ik moet dat toch echt zelf oplossen, maar mijn emoties/gevoel is soms echt ontzettende last.
Ik denk dat jij je toekomstige geliefde op een gegeven moment op een reis ontmoet (De Zegewagen). Ben je veel op zakenreis of zijn er veel wisselingen van plaats? Ik heb het idee dat het een hele welbespraakte man is die een eind(je) uit je buurt woont.
Kan het zijn dat je niet mij bedoeld, maar dat je het hebt over de man zelf, dat hij veel wissend van plaats, en dat veel op zakenreis.. dan is het al een man die ik vaag ken, want dat is zijn werk, hij is ook zeer welbespraakt en hij woont een eindje ( niet heel ver) bij mij vandaan, hij heeft veel aandacht van vrouwen... Kan het zijn dat je hem bedoeld? Of doel je echt op een nieuwe man. Ik zelf reis en beweeg niet veel op werk gebied zeg maar, kom ook niet op veel verschillende locaties, ben vrij hokvast. Overigens ga ik zelf niet reizen, maar ik snap wel dat je het zo interpreteert...

Ik vind het echt heel bijzonder, ik heb je veel leggingen zien doen, en die waren altijd heel gedetailleerd en specifiek.. Je readings zijn echt op de persoon en niet zn algemeen praatje, ik vind dat echt ongelofelijk knap! Je bent een voorbeeld voor vele als ik dat zo mag zeggen.. Althans wel voor mij!
Heel erg bedankt Gabriella het klopt echt tot in de details.. wauw!

GABRIELLA

Gabriëlla

Hey Santina :D

Wat een zeer mooie complimenten krijg ik van jou zeg, Santé! Daar ben ik op mijn beurt dan weer van onder de indruk!

Je wilt in die zin een dominante man, dat hij zowel in woorden als daden voor zijn zaken staat!! Niet dat hij een on-conformist is die klakkeloos over de belangen van anderen heen stapt en gespeend is van alle menselijkheid. Wel iemand die oog heeft voor het menselijk aspect van anderen maar wel uiting geeft aan zijn eigen uniekheid, daar ook naar praat en leeft en zich niet door de massa laat piepelen. Aan meelopers heb je een hekel volgens mij of heb ik dat mis?
Moet je ook vaak lachen om mensen die gevoelige dingen op een nette manier bij de naam noemen en dan ook nog doen alsof dat heel normaal is? Bijvoorbeeld verslaggevers?
Je houdt erg van doortastende mannen denk ik. Kan het zijn dat jij dit met dominant verward?

Nogmaals mijn dank voor je feedback 8)

GABRIELLA

Santina

:o

EH.WOW

Haha jeetje ik ben erg gewoon stil van.. Precies weer hoe ik ben! En ook zn man wil ik hahaha het lijkt wel ontbindbaar, maar hoe kun je dit weten tot in de details? Ik vind dat wel erg bijzonder zeg. Wauw ik ben echt onder de indruk van je, ik wist wel dat je super goed was, maar as je het zelf ervaart is dat toch wel anders zeg maar.. ondanks alles ben ik namelijk heel sceptisch :p

Maar zou je niet denken dat die man al een bekende van mij is, maar nu niet in t visier? Zou dat kunnen?

Gabriëlla

Hoi Santina

Wederom bedankt voor je fijne woorden!!

Je zou kunnen denken dat die man al een bekende van je is ja maar nu even niet in het vizier. Maar :) kan het ook zijn dat jij in je hart een hele grote liefde op afstand hebt? Eentje die je van veraf kent, die je het allerliefst zou willen maar waarvan je weet dat je die nooit zal krijgen omdat bepaalde omstandigheden het niet toelaten?

Ik denk in ieder geval dat je toekomstige geliefde nogal eens reist, eerst een kennis van jou is en later meer.

GEBRIELLA :-*

Santina

Heey Gabriella

ik denk dat je die persoon als 2 ziet maar dat het 1 is... snap je wat ik bedoel.. ik weet niet of je beelden krijgt, maar denk je dat die man kinderen heeft ?

Gabriëlla

Ik krijg helaas niet door of hij kinderen heeft.

Ik krijg geen beelden maar een soort  van gevoel maar dat vind ik te vaag om daar uitspraken over te doen.