Kan iemand een legging voor mij doen?

Gestart door JustMe, augustus 15, 2015, 08:45:47 AM

JustMe

Hallo,

In de liefde zit ik al een tijdje in een visieuze cirkel.  Graag zien maar niet samen kunnen zijn, niet kunnen loslaten.  Maandag zien we elkaar terug na een aantal weken verlof. Ik heb enorme schrik voor de confrontatie.

Kan iemand een legging doen voor mij aub?


Gabriëlla



Gabriëlla

Hoi JustMe,

Omdat ik niet weet of je geliefde een man of een vrouw is, heb ik De Dame voor jou als uitgangspunt gebruikt en Het Hart als informatiebron voor jouw geliefde die je aanstaande maandag ontmoet. Ik zal eerst uitleg geven en dan de legging presenteren.

De Dame (die ik voor jou als uitgangspunt heb genomen) ligt op twee na aan de rechterkant. Omringd door het Boek en de Brief. Dit geeft voor mij aan dat er veel meer achter jouw vraag zit dan je nu zo schrijft! Ik had al die indruk omdat je het woord confrontatie gebruikt maar nu komt dat gevoel nog eens heviger in mij naar boven! Vraag ik me gelijk af waarvoor je zo bang bent. Wat kan er tijdens die confrontatie dan gebeuren?
Kijk ik naar Het Kruis naast de Brief, denk ik dat je bang bent voor een pijnlijk naderend afscheid. Omdat Het Kruis helemaal rechts ligt, neem ik altijd de eerste kaart helemaal links weer als uitgangspunt. Hier ligt De Sleutel. Die sleutel ligt dus weer naast de Klaveren. Ik ga er niet direct vanuit dat er een definitief afscheid komt. Maar ik denk wel dat het hard nodig is om jezelf af te vragen of jij op deze manier met die relatie wilt doorgaan. Want ik voel (en nu kijk ik nog niet eens naar de kaarten!) dat deze situatie heel problematisch voor je gaat worden. De vraag is of je dat wilt en wat uiteindelijk pijnlijker is: dat naderende (definitieve) afscheid of die problematische situatie.

Het Hart onder de Dame (wie jij dus uitbeeldt) geeft aan dat dit een persoon naar je hart is en zeer vasthoudend bent! Je hebt de situatie nu nog onder controle maar ik vraag me af voor hoelang! Want de Boom onder Het Hart geeft mij het gevoel dat er iets niet klopt, mogelijk wat jij niet weet! Dit kan zijn dat er beloftes worden gedaan die uiteindelijk niet worden nagekomen :'( en/of dat er uiteindelijk nooit een keus wordt gemaakt :'( Van jouw partners kant dan hé!

Pas op dat jij door je eigen vasthoudendheid jezelf niet de spreekwoordelijke das om doet. Dat je partner belooft om voor jou te kiezen, dit uiteindelijk niet doet en jij in de emotionele kreukels komt!
Ik vraag me af hoelang je nog gaat volhouden om in die vicieuze cirkel te blijven! Ik denk voorlopig nog wel even maar niet een half/heel leven.

Vogels-  Ruiter-  Muizen-  Tuin-  Wolken-  Lelie-  Slang-  Schip
Sleutel-Klaveren-    Berg-  Ring-     Boek- Dame- Brief -   Kruis
Toren-     Anker-    Ster-  Kind-  Vossen-   Hart- Maan-   Beer
Zeisen-   Lijkkist-    Huis-Ooievaar-Hond- Boom-  Weg-   Heer
                            Roede-  Vissen-Ruiker-    Zon




JustMe

gabriëlla,

Bedankt voor je reactie.
Dit omschrijft precies wat mijn verstand ook ingeeft.  Ik weet wat me te doen staat. 
Met de confrontatie bedoelde ik niet schrik voor een afscheid maar eerder schrik om te hervallen in wat was en dat wil ik niet meer.  Alles of niets...  Daar probeer ik me aan vast te houden.

Liefs
JustMe

Gabriëlla


Gabriëlla

Hou één ding goed voor ogen:

Van alle mensen die een buitenechtelijke relatie hebben, belooft tachtig procent weg te zullen gaan bij zijn/haar partner. Maar slechts anderhalf procent doet dat!! Dat percentage wat de daad bij het woord voegt ligt dus héél laag!!

Eerst zien en dan geloven! Een zeer oud cliché maar wel meer dan waar!

Jo21031980

Citaat van: Gabriëlla op augustus 17, 2015, 23:12:53 PM
Hou één ding goed voor ogen:

Van alle mensen die een buitenechtelijke relatie hebben, belooft tachtig procent weg te zullen gaan bij zijn/haar partner. Maar slechts anderhalf procent doet dat!! Dat percentage wat de daad bij het woord voegt ligt dus héél laag!!

Eerst zien en dan geloven! Een zeer oud cliché maar wel meer dan waar!

Volkomen mee eens Gabriëlla!  Dit heb ik ook ergens gelezen en het lijkt me inderdaad toch ook meer dan waar.