Zou er iemand zo aardig willen zijn voor mij een legging te doen?

Gestart door Cinn, augustus 13, 2015, 13:19:40 PM

Cinn

Misschien is dat een wat vrije, brutale vraag als newbe. Echter, ik lees al maanden het forum en probeer zelf ook het een en ander. Nu wil ik toch graag om wat hulp vragen. Ik zit al tijden in een onzekere situatie en pieker veel over de toekomst. Heel graag zou ik inzichten krijgen over keuzes die ik kan maken en/of positieve invloeden. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? veel dank en zonnige groet.

Geert

Hoi Cinn,

Mag ik ook iets vragen?
Jouw kaarten: ik bedoel je persoonskaart, jouw zielskaart en je jaarkaart + eventuele hulpkaart.
Die kun je hier vinden: http://www.catharinaweb.nl/tarot/ kijk links in het menu.
Ik weet niet of ik een legging voor je kan gaan doen, maar deze kaarten kunnen al veel vertellen.

Met dank en groet,
Geert.

Cinn

Beste Geert,
veel dank dat je mee wilt denken.
zielskaart = magier
persoonskaart = rad van fortuin.
jaarkaart = hierofant.

tja,i k kan hier zelf wel iets uithalen maar andere inbreng zou zeer welkom zijn!

Geert

Dat blijft het beste, er zelf iets uithalen.
Vertrouw op je intuïtie, hoe meer je die vertrouwt, hoe betrouwbaarder die wordt.
Al het andere, ook mijn mening, telt niet. Ze kunnen je wel op weg helpen.

De drie kaarten die je nu hebt, leg je voor je.
Bij de jaarkaart leg je de kaart van het jaar ervoor en het jaar hierna.
Je kunt daar een kaart onder leggen met de vraag: "wat helpt mij hierbij"?
Leg je een hofkaart dan is het:  "wie helpt mij hierbij"?

Laat dit een weekendje liggen. Kijk er naar en laat het tot je spreken.

Voor meer inzicht kun je onder de jaarkaart (alle andere kaarten doen mee),
een verleden-, heden-, toekomst-legging doen.

Succes!

Heb ik een vraagje aan jou. Ben jij iemand met een multi-talent?
Dat beeld krijg ik bij de drie kaarten.

Cinn

ok, dank dat zal ik proberen.....eeeuh, wat is een multitalent? klinkt goed maar ben me daar geheel niet bewust van.... :D

Cinn

hoi Gabriella,
dank voor reactie! bedoel je wat ik wil weten over het multi-talent of uit een evt legging? Vanuit de legging wil ik graag weten of het mij gaat lukken financieel gezond te worden en te blijven. Jaren geleden is mij nl voorspeld dat ik vanaf mijn 40-ste arm zou worden en blijven...aiai, dat zorgt voor veel onrust.
:-[
Verder merk ik dat ik " wacht" op een grote liefde die eerdaags voor de deur zal staan. Nu weet ik niet of dit " wachten' goed voor mij is. Het geeft mij veel energie maar is het geen verkeerde, passieve houding. Snap je wat ik bedoel?
Betreft multi-talent...nooit van gehoord, zal ook wel niet. :D
groetjes Cinn

Geert

- Bij een multi-talent beschik je over meerdere (meestal) creatieve talenten.

- Neem de tijd en verwacht geen quick-fix. Snelle oplossingen bestaan meestal niet.

- Ik ben wel benieuwd welke kaarten je gelegd hebt en of ze je inzicht verschaffen.

- Je had oorspronkelijk in je vraag de oorzaak opgenomen, die zie ik niet meer terug.
  Dat was wel een belangrijke aanwijzing. Nu is je vraag wat vaag.

- Nogmaals neem de tijd.

Gabriëlla

Hoi Cin,

Ik kan geen legging voor je doen die je toekomst tot aan je dood 'voorspelt' maar kan je wel een voorlopige indicatie van je verdere leven geven! Omdat jij twee verschillende vragen hebt (en ik vermoed dat je er nog wel meer hebt) heb ik een astrologische huizenlegging voor je gedaan. Ik hoop dat ik je hiermee wat duidelijkheid kan geven.

1. Persoonskaart: De Dwaas
2. Geld en bezittingen: Staven 8
3. Nabije contacten: De Dood
4. Gezinsleven: Staven 10
5. Creativiteit en kinderen: De Zon
6. Werk en gezondheid: Kelken 6
7. Relaties: Gerechtigheid
8. Diepgang/mysteries: Pentakels Ridder
9. Nieuwe doelen: De Hogepriesteres
10. Beroepsleven maar ook wetten en regels: Pentakels 2
11. Sociale activiteiten: Zwaarden 3
12. Gevoelsleven/afzondering: Staven 5

Valt mij meteen Pentakels 2 in het tiende huis op! Dat geeft mij de indruk dat je nogal koopgraag bent. Klopt dit? Deze kaart voelt voor mij aan als een waarschuwing voor jou: koop nooit of heel weinig op afbetaling, zeker als het ook nog een impulsieve koop is!! Ook oppassen voor gokspelletjes en speculaties (aandelen). Behalve dat dit zeer slecht voor je portemonnee is/wordt, legt dit ook een druk op je gezondheid!
Zwaarden 3 naast Pentakels 2, geeft mij ook sterk het gevoel dat je moet oppassen voor liefde(s) op de werkvloer. Ik krijg het gevoel dat een relatie met een collega aangaan, weleens beroerd voor je kan aflopen, niet in de laatste plaats om financiële reden.
Zwaarden 3 geeft voor mij ook aan dat je voor anderen vrijgevig kunt zijn en ik sluit niet uit dat sommigen daar misbruik van maken, met alle geldelijke gevolgen voor jou! Ook niet meer doen dus!!

De Dwaas: deze kaart geeft aan dat je het voorlopig in ieder geval alleen moet doen. Dit is om je niet (meer) mee te laten slepen door anderen. Niet meer aan de (financiële) verwachtingen die anderen van jou hebben proberen te voldoen. De Dwaas is ook een kaart die aangeeft dat je alleen nog maar naar jezelf moet luisteren en jezelf laten zien zoals je bent. Dus: geen dure kleren meer aantrekken die je eigenlijk niet kunt betalen (sorry, ik krijg dat beeld) uit angst dat anderen je niet zullen accepteren maar gewoon aantrekken wat jij wilt!
Gelet op Pentakels 2, krijg ik de indruk dat je je uit angst anders voordoet dan je bent of voelt. Ook dit geeft conflicten met collega's, vooral diegene mat wie je een relatie 'dreigt' aan te gaan.

Kijk ik naar het relatiehuis, daar ligt Gerechtigheid. Omdat dit een Weegschaalkaart is, staat deze kaart voor mij ook voor eerst zelf creëren van evenwichtigheid. Vooral omdat Pentakels Ridder erbij ligt! In de rust, in dit geval ook evenwicht ligt de kracht!!!

Pentakels Ridder ligt op de plaats van de dieptepsychologie. Dit zegt mij dat je dus rust (zelf eerst goed moet aarden, de realiteit dus niet uit het oog moet verliezen) moet zien te vinden. Dan komt die liefde op een gegeven moment vanzelf! Eerst alles voorlopig nog zelf doen en dan.... :) Die ontmoeting zal de dag, plaats en het uur onverwacht zijn.

Maar....je ondergaat eerst nog een behoorlijke bewustzijnsverandering (De Hogepriesteres).

GABRIELLA

Geert

Beste Cinn,

Ben je al iets wijzer?

Je schrijft dat jaren geleden jou is voorspeld dat je vanaf je 40-ste arm zou worden en blijven.
Bij dit soort voorspelling roep ik meteen onzin. Het zijn zaadjes die in je geest worden gepland. Die zaadjes geef jij aandacht en die gaan groeien. Het lijkt alsof de voorspeller het bij het goede eind heeft. Maar dat is gewoon onzin. Jij bent het zelf die dit veroorzaakt en dus jij kan dat ook weer oplossen. Was jou een fortuin voorspeld dan had je die nu gehad. Om de simpele reden omdat je daar aandacht aan schenkt.

Geluk dwing je af, daar moet je niet op gaan zitten wachten. Wil je een leuke relatie in je leven? dan moet je daar actief achteraan. Het komt niet vanzelf.

Terug naar de kaarten en jouw talenten die ik meende te zien. Elk mens krijgt talenten mee met zijn geboorte. Die talenten moet je zelf ontwikkelen en gaan gebruiken. Worden jouw talenten niet ontwikkelt dan kun je ze niet gebruiken en sta je met lege handen. Kijk nog eens goed wat je kunt, jouw talenten. Ontwikkel dat en ga dat gebruiken. Met zielkaart als Magiër en persoonskaart als Rad van Fortuin zou je dat moeten lukken.

Leg wat kaarten erbij om inzicht te krijgen.

Met vriendelijke groet,
Geert.