Iemand die voor mij een legging wil doen :) ?

Gestart door Parwen, augustus 08, 2015, 20:36:17 PM

Parwen

Hallo iedereen,
Ik zit momenteel in een periode van stagnatie (emotioneel/fysiek) en vroeg me af of iemand een legging voor mij kan doen voor komende periode.
Ik zou hier zeer geholpen mee zijn.
Tevens ben ik opzoek naar iemand die reallife een legging zou willen doen, hebben jullie ervaringen en personen om aan te raden?

Dankjewel

Gabriëlla

Hoi Parwen,

Hierbij namens mij een Keltisch Kruis legging in de hoop jou een stapje in de goede richting te kunnen geven.

1. Situatie: Kelken 6
2. Blokkade: Zwaarden 4
3. Eerste stap toekomstige ontwikkeling: Staven Schildknaap
4. Fundament, ver verleden: Zwaarden 10
5. Recent verleden: Zwaarden 8
6. Verdere toekomstige ontwikkeling: Staven 6
7. Persoonskaart: Zwaarden 2
8. Omgevingskaart: De Wereld
9. Hoop/vrees: De Zon
10. Uitkomst: Staven Koning

Een duidelijk voelbare stagnatie voor mij! Gelet op Kelken 6, wordt dit veroorzaakt doordat je op de een of andere manier nog vastzit aan het verleden. Dit vlot absoluut niet en goede bedoelingen worden op de een of andere manier miskend door je omgeving (Zwaarden 4).
Ik zie dat je zelf al met veel mensen, dingen en situaties hebt afgerekend die niet goed voor je zijn. Dit is absoluut niet makkelijk voor je geweest en nog niet! Rationeel gezien kun je het allemaal wel begrijpen maar de emotionele kant van het verhaal moet nog komen. Als dat er eenmaal is, dan kun je met het laatste beetje verder afrekenen en kun je of moet je zelfs weer met een hele schone lei beginnen!
Valt mijn oog op Zwaarden 10, in combinatie met Staven Schildknaap. Hoewel je je de dupe voelt  van wat je is overkomen en/of voel je je schuldig, weet dat het in essentie aan je omgeving zelf heeft gelegen (waar je dus al goeddeels mee afgerekend hebt!). Er lijkt een boodschap in te schuilen om je niet langer schuldig te voelen. In combinatie met Staven Schildknaap, is het een aanrader om de komende tijd eens heel goed naar jezelf te luisteren. Je voor het eerst sinds lange tijd weer open te stellen voor je eigen behoeften. Dit los van de mening van je omgeving. Ik krijg het gevoel dat er onterechte jaloezie in het spel was. Ik denk dat die jaloezie een kennis van vroeger betreft. Eentje die het (vermeend) minder goed had dan jij. Jij hebt niet door gehad wat voor iemand dit is geworden (Zwaarden 2).

Zwaarden 2 maant je (zie letterlijk de maan op de achtergrond) om je niet meer te verlaten op de mening of het advies van je omgeving maar puur naar jezelf te luisteren, het zelf te doen!! Je omgeving zal je tot steun zijn als je je hart volgt (De Wereld).

Staven 6/Staven Koning: het komt allemaal goed!! Je leert dat je mag zijn wie je bent (De Zon) maar dat leer je te ervaren als je met dat laatste beetje, waar ik het al eerder over had, gaat afrekenen en jijzelf de keus van je hart volgt.
Er volgt zelfs een totale ommekeer van geest en leefstijl!!

De samengestelde waarde van dit deck is 76 (13 dus).

GABRIELLA

Gabriëlla

Mocht het zo zijn dat je nog een kleine legging nodig hebt voor een specifiekere vraag, meld mij dat dan gerust.

GABRIELLA

Parwen

Dankjewel! Het klinkt bekend en geeft me wat vertrouwen.
Ik ben tevens opzoek naar een cursus tarot leggen omstreken brabant. Iemand tips?