Zelfde kaarten

Gestart door Santina, juli 31, 2015, 20:05:54 PM

Santina

Hey!

Even een vraagje :) Hoe kan het dat als je een kaarten legging doet steeds dezelfde kaarten komen? Dat is toch goed lijkt me, ik vraag dit omdat namelijk een vriendin/wijze zelfbenoemde tante van me zei ( helderziende) dat zij niet aan kaarten doet, omdat je dan steeds andere kaarten krijgt en dat dat niet zuiver zou zijn?!

Gabriëlla

Als je steeds dezelfde kaarten trekt, dan wil die kaart je ergens op wijzen.

Ik beschouw kaarten op zich niet als zuiver of onzuiver. Ik vind het veel belangrijker wat je met de informatie die de kaarten geven doet!

Als je steeds andere kaarten trekt, dan duidt dit in mijn optie althans, op evenwichtigheid.

GABRIELLA

Santina

Super dank u wel! bent u dan van mening dat als je bijv kaarten legging laat doen dat beter  bij 1 en dezelfde persoon kan doen kwa interpretaties etc? of is juist ook eens dat door een ander laten doen raadzaam, ik heb het namelijk vaak gedaan eens om de zoveel maande, kijken waar ik stond etc, en had dan 1 vrouw die dat voor mij deed en nu nog trouwens, steeds weer pakt zij de zelfde kaarten.... toen ik het eens bij een ander liet doen ( was nieuwschierig) kwam er totaal iets anders uit, en kon ik mij daar niet in vinden, niet dat ik het bijv niet wilde horen, maar zo zei ze me dingen die niet op mijzelf van toepassing waren, terwijl zij zei ja dat is je verleden, en dat klopte niet etc

Gabriëlla

Het is naar mijn bescheiden mening niet raadzaam om te gaan 'shoppen'. Want dan hoor je van de een dit,  van de ander dat en daar raak je alleen nog maar meer van in de war! Het wordt op den duur ook vervelend om steeds weer je (pijnlijke) verhaal aan iemand te vertellen.
Een en dezelfde persoon kent je verhaal en dat verlaagt de drempel hulp te vragen als zich ineens iets voordoet

Alleen als je dat specifieke gevoel hebt dat er iets niet (meer) klopt, dan is het beter om naar een andere kaartlegger te zoeken.

GABRIELLA