Dé Talentlegging

Gestart door Gabriëlla, juli 29, 2015, 18:00:22 PM

Mikal

Heej,

Wat goed om te lezen! Wat een daadkracht en enthousiasme, maar dat zag ik al aan de kaarten.
Bedankt ook nog voor je feedback (beetje late reactie...)
Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en wat er uiteindelijk uit gaat komen.
Ik vind trouwens dat je al best specifiek bent in wat je wilt, dus daar kunnen ze je vast wel mee verder helpen, gaat helemaal goed komen!!
Leuk ook dat je hier de voortgang beschrijft.
Ik kan niet anders zeggen dan dat jij met die gedrevenheid heus wel komt waar je uiteindelijk komen moet, geen twijfel dus!! Ik blijf meelezen  ;D

dameblanche

enne aartsengel GABRIELLA... inmiddels uitgelachen?

Gabriëlla

@Marianne,
Nou en of!! Ik dacht dat ik niet dieper meer kon zinken maar ik heb me vergist :o

@Mikal,
Dank je voor je hart onder de riem :-* Je weet niet half hoe goed ik die kan gebruiken!! Ik ben inderdaad gedreven maar heb ook mijn onzekere kantjes hoor ;D Ik hoop dat je ook nog even voor me wilt duimen 8)
Ik heb me wel heel erg in mijn kaart laten kijken :) en ook daarom vind ik het leuk om je op de hoogte te houden! Ik ben net zo benieuwd naar de afloop als jij!

GABRIELLA

dameblanche

goh gabriella, ik wist niet dat JIJ het wiel hebt uitgevonden, tja dan kun je ook iedereen in de wielen rijden. :o

nu is tevens de vraag ook beantwoord en weet je nu waar je talenten liggen.

Gabriëlla

Gabriëlla

Vandaag bereikte mij het niet geheel onverwachte maar vervelende nieuws, dat mijn contract niet verlengd wordt. De reden die ze opgaven, is dat zij dat niet mogen doen. Op de vraag waarom niet kreeg ik een flauwe juridische uitleg :-\
Eerst 27 augustus maar eens een gesprek met een loopbaancoach. En natuurlijk toch eerst maar eens verder kijken (naar ander soort banen).

Tot mijn verwondering trok ik vanmorgen de Pentakels Aas. Dat beschouw ik dan maar als een boodschap om op de goede afloop te vertrouwen.

GABRIELLA