Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

" Zolder en wormen "

Gestart door frommeltje, juli 29, 2015, 09:40:42 AM

frommeltje

Hoi,

De droom die ik vannacht heb gehad:

Ik sta op zolder en wil deze gaan opknappen.Er zit hout tegen het dak aan de binnenkant.Er ligt een matras op de grond wat ik buiten wil leggen zodat het kan luchten.
Ik haal even een spinnenweb weg.Ben altijd toch weer bang dat er spinnen zitten,die zitten er heel snel op zolder en vraag aan mijn nichtje of dat ze alles goed wil nakijken zodat er geen spinnen meer zitten.
Ik loop naar het dakraam,aan de binnenkant groeien wat planten door het dak heen,dat moet ook nog schoongemaakt  worden.
Dan zie ik ineens een heleboel regenwormen zitten,ik doe het dakraam open en leg alle wormen buiten op de dakpannen.
Ik dek ze een beetje af want anders drogen ze misschien wel uit op het dak.
Buiten is het licht( overdag ).

Als ik een droom heb over een zolder dan ben ik vaak een beetje angstig omdat ik bang ben voor de spinnen die er kunnen zitten.

Hoop dat iemand me iets meer kan vertellen over deze droom,alvast bedankt.
Groetjes  :)

Clauvantm

Hallo.
Ik heb je droom gelezen. Hier mijn visie en gevoel op jou droom: de spinnenweb kan staan voor besluiteloosheid (dit omdat hij zo snel beschadigd kan raken)  je bent duidelijk aan het schoonmaken/opruimen. Ben je misschien al een tijdje over iets aan het nadenken waar je geen besluit over kan maken? Het opruimen zegt mij dat je het tijd vind om nu door te zetten. De wormen zeggen mij dat het je het gevoel hebt dat waar je besluiteloos over bent iets onbelangrijks is...maar dat is jou gevoel..stonden de planten in je droom netjes op een rij? Of niet?  Netjes op rij zou kunnen betekenen dat je je druk maakt over wat anderen van je vinden (misschien dat je daardoor besluiteloos wordt) als ze juist niet netjes op een rij staan kan het zijn dat je meer vrijheid nodig hebt en dat je daar juist heel besluitloos over bent. Wat jou ook bezig houdt je droom verteld je dat je er nu mee aan de slag moet (zoals je in je droom zegt het moet schoongemaakt worden) en dat het voor jou gevoel voor anderen misschien onbelangrijk is kan het voor jou wel iets zijn waar je veel mee bezig bent maar dat weet je zelf het beste....ik hoop dat je er iets aan hebt :)

Gr. Claudia

Gabriëlla

Hoi Frommeltje,

Die spinnenwebben, kunnen die ook te maken hebben met je toekomst die je voor jezelf gaat weven? Dat jij nu die zolder aan het opruimen bent om je voor te bereiden op een nieuw begin?
Wat die wormen betreft, heb ik het idee dat er bij jou een transformatie op zielsniveua gaat plaatsvinden, kun je dat plaatsen?

GABRIELLA

frommeltje

Hoi Claudia en Gabriella,

Heel erg bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om mijn droom uit te leggen.
Ik ging toevallig even kijken maar had niet verwacht dat deze droom nog uitgelegd zou worden.
Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat ik deze droom geplaatst heb,dus wat me toen allemaal bezig hield weet ik niet helemaal precies meer.

Ik moet wel zeggen dat ik wel vaker over zolders droom met spinnenwebben,meestal niet zo prettig.

Ik weet nog wel dat er iets was gebeurd waardoor ik inderdaad opnieuw ben begonnen met iets.
Hoe de planten in mijn droom stonden weet ik niet meer,maar ik ben wel iemand die zich snel iets aantrekt van wat andere over me zeggen of vinden.Dus daar zit zeker wat in.

Heel erg bedankt alletwee voor het uitleggen van deze droom,ik kan me er wel in vinden. :)

Groetjes....