Lenormand vraag

Gestart door Santina, juli 27, 2015, 18:09:51 PM

Santina

Hey hallo mensen

ik ben nieuw dus misschien kennen jullie mij nog niet, maar ik heb een vraagje. Kun je contact zien liggen in de kaarten? En kan het zijn dat je dat steeds meer naar voren ziet komen? of is dat onmogelijk met een kaarten legging?

Liefs

Gabriëlla

Ik kan in ieder geval middels de tarotkaarten de stand van een relatie inschatten, in ieder geval hoe mensen tegenover elkaar (komen) te staan.

GABRIELLA

Santina

Dank je wel, maar dat beantwoord niet mijn vraag  :P

Gabriëlla

Wat is je vraag dan wel Santina?

Santina

Sorry misschien staat het er niet duidelijk. Maar ik vraag me dus af of het mogelijk is dat je ziet dat pietje contact met je op gaat nemen ( niet de naam dat snap ik wel, maar bijv iemand uit je verleden met wie je ruzie had ofzo) ik weet even niet hoe het duidelijker te verwoorden....

En dat contact eerst dus nog best wel ver in de kaarten lag en het na een tijdje na 6 mnd opnieuwe legging opeens weer maar dat het dan veel dichterbijer is

Mikal

Hai Santina,

Ik denk dat dit vooral met de lenormand kaarten duidelijk zichtbaar kan worden. Met de tarotkaarten misschien ook wel. Het werkt als een spiegel, je haalt eruit wat jij erin ziet met gebruik van je intuïtie. Als jij het gevoel krijgt dat contact dichterbij is, dan is dat natuurlijk heel goed mogelijk.
Mijn ervaring met de kaarten is dat niets onmogelijk is, juist omdat je gebruik maakt van je intuïtie en dus ook tussen de kaarten heen kan kijken zeg maar.
Alleen het addertje onder het gras bij eigen leggingen is wishfull thinking waardoor het niet altijd makkelijk is om objectief te blijven...

Santina

Hey Mikal!

het klopt dat het lenormandkaarten zijn, sorry! beetje stom van mij want dacht dat het allemaal het zelfde was tarot etc, maar ik leg de kaarten nooit voor mijzelf, omdat ik niet het gevoel heb dat het voor mij werkt, dus laat ze altijd leggen door iemand met jaren langen ervaring :)

Maar denk u dat het dan kan, want zij blijft het maar zien, en het lijkt steeds dichterbij er te komen, wat precies de situatie is, is eventjes niet belanrijk :) liefs

Carla

Ik heb dit topic verplaatst van Tarotleggingen naar Lenormand leggingen  :)

Mikal

Ah, ja dat kan juist heel goed met de lenormand kaarten.

Santina

#9
Citaat van: Mikal op juli 28, 2015, 20:29:08 PM
Ah, ja dat kan juist heel goed met de lenormand kaarten.

Super dank u wel voor uw bevestiging en reactie :D

Santina

Bedankt voor de verplaatsing, sorry ben nog niet helemaal wegwijs met alle termen en forum! Danku