Verwardheid - vraag om legging

Gestart door littleme, juli 14, 2015, 18:47:59 PM

littleme

Dag lieverds..

Grote verwarring heeft me in zijn greep..
Heb een aantal weken iemand nieuw ontmoet.. Een heel fijne/grappige/lieve kerel..
We hadden ook al erg fijne momenten samen.. Het klikt wonderwel..
Nu heb ik de fout gemaakt vorige week wat kaartjes te trekken omdat ik door een aantal
gebroken harten (te) voorzichtig ben geworden.. Ik verlang dus naar een beetje
zekerheid ook al weet ik dat dat nt bestaat en ik zou moeten vertrouwen maar het vertrouwen
is zoek.. De kaartjes die ik trok waren niet echt positief en spoken rond in mijn hoofd.
Inmiddels hebben we elkaar terug ontmoet en het was alweer erg fijn maar vandaag bij
het afscheid was hij erg afstandelijk.. Mijn gevoel zegt dat er wat is...

Zelf vrees ik er een beetje voor dat ik op een objectieve manier kaartjes kan leggen laat staan interpreter
..

Kan iemand mij helpen aub ?
Heel erg veel dank !!!

Gabriëlla

Hoi Helena,

Wat voor een kaartjes trok je vorige week?

Ik heb ervaren dat je het beste op je intuïtie moet afgaan. Als jij het gevoel hebt dat er wat is, grote kans dat dit dan ook zo is. Als je het fijn met hem hebt gehad, lijkt het me toch raadzaam om dit eerst met hem te bespreken in plaats van zelf radicaal de bruggen af te breken.
Misschien heeft hij wel hetzelfde als jij: is het vertrouwen zoek en druipt hij razendsnel af zodra de wind zich ten gunste van hem keert.

GABRIELLA

littleme

Hey Gabriella

Vorige week trok ik:

Sterren   Zeis   Vissen

Heb al een aantal gesprekken met hem gehad, als in open boek geweest.. over de angst dat ik heb voor een gebroken hart.. hij reageerde daar begrijpend op.. ik vroeg hem ook of hij verliefde gevoelens heeft, hij bevestigde dit.. eerlijk gezegd heb ik nt het gevoel dat hij oneerlijk is maar er is iets.. misschien enkel in mijn hoofd.
Maar ook omdat hij vandaag erg afwezig was, ontwijkend zelfs.. Bij thuiskomst al had ik mezelf voorgenomen het niet te doen toch alweer 3 kaartjes getrokken..

Beer   Boek   Ring

Daar haal ik uit dat hij iets groots voor mij te verbergen heeft, een verbintenis misschien ?

Oh help ;)

Mikal

Hai Helena,

Hoezo een fout gemaakt om kaartjes te trekken? Is toch niet fout?! Doe ik ook hoor als er een man op mijn pad komt  ;D Als het antwoord me niet bevalt dan heb ik de neiging om het 'goed te praten'. Wel schrijf ik het op en laat het weer los. Kan ik later altijd nog kijken of mijn antwoord klopte. Ik laat me er dus niet door beïnvloeden.

In welke toestand je ook bent, je trekt altijd de juiste kaarten die op dat moment van toepassing zijn. De uitleg die je eraan geeft, tja, daar draait het om en is lastig als je er zelf middenin zit.

De kaarten die jij als eerste hebt getrokken vind ik op zich niet eens zo slecht. Er komt een geweldige man in je leven: sterren, maar jij hebt waarschijnlijk zelf de neiging om je terug te trekken en het af te kappen om je eerdere ervaringen: de zeis. Niet hij dus. Voor mij staat de vissen dat er wel kansen zijn.

Uit de laatste kaarten haal ik dat hij misschien een beetje twijfelt of jij wel de juiste persoon bent. Ik denk echter dat dit te maken heeft met je eigen houding... Zoals je zelf al schrijft vind je het moeilijk om vertrouwen te hebben en dat je voorzichtig bent, dit voelt hij natuurlijk ook en wellicht sijpelt daar zelfs iets in je gedrag en houding in door, waardoor hij twijfelt of je een relatie al wel aan kunt. Dat is mijn gevoel.

Die vissen lijken mij ook aan te geven dat je dit deel in jezelf moet zien te overwinnen. Gun jezelf alleen het allerbeste Helena! Je bent het meer dan waard.
Ik hoop dat je je voorzichtigheid en wantrouwen kunt loslaten en als jij denkt en voelt dat hij de juiste man voor je is, helemaal voor hem kunt gaan. Dit straal je dan ook uit en voelt de ander ook aan waardoor hij ook kan vertrouwen voor zijn gevoel te gaan.
En onthoud, alleen het allerbeste is goed genoeg voor jou!!  ;D

Liefs Mikal.

littleme

ik kijk het terug wat rooskleuriger tegemoet :)
dit forum heeft me al veel geleerd, vooral tussen de kaarten doorkijken, HET relativeren, dankzij jullie :)

ik laat het even los voor nu en concentreer me op mijn eigen schaduwkant.. beetje zelfreflectie zal me goed doen..

Ontzettend veel dank Mikal..

'k wens je moois xx

Gabriëlla

Hoi Helena,

Ik ben het volledig eens met wat Mikal schrijft.

Als angsten en onzekerheden sterk regeren in het aangaan van relaties, dan gebeurt er vaak juist datgene waar je zo bang voor bent.

GABRIELLA