Mail ivm werk

Gestart door yoga, juli 12, 2015, 14:43:50 PM

yoga

Hallo, wat een stilte op het forum...ik ga mijn vraag toch posten in hoop dat er iemand wakker wordt :)
Net paar mails  verstuurd ivm boek dat ik wil uitbrengen...
kon mijn nieuwsgierigheid toch niet laten op de kaartjes eens bij te nemen.

Krijg ik een positieve reactie op mijn mail?

toren   kind    klavers

de toren zie ik als ontwikkeling en groei, iets waar ik volledig achter sta, iets er in zien, zeker in combinatie met het kind, soort van levenswerk...met een beetje geluk komt het goed?
wat denken jullie

liefs
yoga

Mikal

Hai Yoga,

Tja, vakantieperiode hé...
Ik ben een poosje afwezig geweest maar toch maar weer eens proberen en wat leuk te lezen dat je boek eindelijk af is!!

Eens zien wat ik ervan kan maken.

Ik denk door de toren - kind ook dat er al een hele ontwikkeling aan vooraf is gegaan. Niet alleen je boek is gegroeid, maar jij ook...
Daarnaast denk ik dat het ook de onzekerheid/spanning aangeeft van het uit handen geven en het de wereld in proberen te brengen van je boek. Iets wat uit jou komt, hoe wordt het ontvangen?

De klavers lijkt me een gelukskaart. Als iets wat zeker potentie heeft. Met de voorgaande kaarten lijkt het ook te zeggen dat mocht je boek bij de eerste mail niet worden  ontvangen op de manier zoals jij hoopt, je niet zomaar moet laten ontmoedigen. Maar ik denk dat het er goed uitziet.
Er is al een lange weg afgelegd en ik heb het gevoel dat er nog een weg te gaan is met je boek, de ontwikkeling die je hebt gehad gaat nog even door...
Hoe dan ook, ik heb er een goed gevoel over en ik denk dat jij dat zelf ook krijgt.
Wat zegt je gevoel er zelf over? Of is het te spannend voor je om je gevoel te laten spreken?

Waar gaat je boek ook alweer over?
In elk geval heel veel succes en ik ben heel erg benieuwd hoe het wordt ontvangen!!