kindje in de toekomst ?

Gestart door littleme, juli 08, 2015, 15:13:39 PM

littleme

Hallo lieverds, even geleden dat ik hier nog was..


een vriendin van me vroeg me 3 kaartjes te trekken met de vraag of ze een kindje mag verwachten met haar huidige partner in de toekomst.. m.a.w. of de (prille) relatie vruchtbaar zal worden ;)

kind   toren   boom

het kind in de kaarten kan ik nt zo goed interpreteren
de toren in combinatie met de boom kan wijzen op moeilijkheden, mogelijke ziekte, onvruchtbaarheid ?

wat denken jullie ?
Alvast heel veel dank !

dameblanche

het kan zijn dat zij hierin alleen komt te staan.

Mikal

Mijn eerste gedachten zijn dat het wellicht nog wat aan de vroege kant is om daarover na te denken en inderdaad of beide partijen hier wel achter staan...
De boom doet me denken aan dat het wat betreft gezondheid wel mogelijk zou moeten zijn, maar door de toren en het kind vraag ik me af of het niet te hoog gegrepen is voor nu en er op de zaken vooruit gelopen wordt... De kaarten lijken mij aan te geven dat het daar nu in elk geval de tijd nog niet voor is. Hoewel het natuurlijk een toekomst vraag is...
Ik denk dat je je vriendin het beste kan adviseren zich op dit moment even niet met deze vraag bezig te houden omdat dit een wig in de relatie zou kunnen drijven, maar zich vooral te richten op de relatie zelf.

littleme

Dank je voor jullie duiding lieverds !
Inderdaad gewoon de dingen zijn gang laten gaan en in het moment leven !

Knuffel