........

Gestart door wondertje, juni 11, 2015, 00:11:14 AM

wondertje

.......

markus

Ik heb 3 kaarten getrokken, dit zijn: 3 van de kelken, 2 van de pentakels en 6 van de pentakels.

Ik haal uit de kaarten dat je iemand bent die graag dingen doet met vrienden, tevens ben je ook opzoek naar een evenwichtige relatie. Sommige relaties waren hobbelig, maar dat ligt nu op de achtergrond en je wilt verder. Verder zie ik in de laatste kaart een man die zijn hart op de juiste plaats heeft zitten. Hij geeft om anderen en zal niet snel nee zeggen tegen iemand die het met minder moet doen.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

wondertje

#2
........

markus

Mijn gevoel zegt dat hij nog moet komen.

wondertje

#4
.......

dameblanche

kelken 3 is een bijzondere vreugde kaart,vriendschappen, relaties staan zeer centraal, de 2 van pentakels geeft aan dat je je hierin niet evenwichtig voelt.
men dreigt steeds in eenzelfde cirkel te willen belanden, daar men niet de mogelijkheid heeft om daar zelf verandering in aan te brengen.
je past je in relaties altijd net iets te veel aan, waardoor er steeds een ongelijkwaardige relatie op den duur zal ontstaan.
je weet niet waar dat aan kan liggen.
je dient als het ware weer grip te kunnen krijgen op je eigen leven, weten wat we willen en weten wat we niet [ meer] willen, omdat het gewoonweg niet werkt.
krijg meer grip op je eigen leven, ga na wat je zelf van een relatie verwacht, hoe je in die relatie wilt staan en hoe je een relatie goed en evenwichtig kunt houden.
weet dat een relatie ook een voortdurende strijd kan zijn om het machtsgevoel.
dit moet in goed kanalen GELEIDT KUNNEN WORDEN.

wondertje

#6
......