Wat is jullie interpretatie?

Gestart door Letitgo, juni 09, 2015, 11:15:24 AM

Letitgo

Hallo allemaal,

Eergisteren heb ik kaarten gelegd in de vorm van een hoefijzer.
De relatie met mijn vriend is recentelijk uitgegaan, op een onverwachte wijze.
Zijn gevoelens zijn 'opeens' verdwenen en hij wil niet zoveel meer met me te maken hebben. Hij mist me niet/heeft geen verdriet.
IK begrijp er zelf niets van en had daarom ook de kaarten gelegd met de vraag of de relatieproblemen tussen ons nog opgelost gingen worden...
Achteraf niet zo'n super eenduidige vraag, maar er kwam in principe een voor mij best duidelijke kaartlegging uit. Enige probleem is dat ik bang ben dat ik vooral zie wat ik wil zien: Dat het dus nog goedkomt. Ik denk dat ik daardoor signalen mis en zou deze legging graag aan jullie willen voorleggen.
Daarnaast vind ik het ook apart dat bij 'wat verborgen is' de kaart ligt voor een pijnlijk vertrek (uit eigen keuze). In mijn optiek is dat vrij duidelijk en is daar niets verborgen aan. Dat klinkt meer alsof ik per ongeluk de kaarten voor mijn ex heb gelegd. Hij is vertrokken, uit eigen keuze. Is het mogelijk dat ik per ongeluk voor hem kaarten heb getrokken?

Invloeden uit het verleden: Ridder van pentagrammen
Huidige omstandigheden: Page-prinses van staven
Wat verborgen is: Acht van bokalen
Hindernissen en strijd: Aas van zwaarden
Omgeving: Heremiet
Wat je kunt doen: Het rad van fortuin
Waarschijnlijke uitkomst:Zes van bokalen
Alle kaarten stonden rechtop.

Ik hoor graag van jullie wat jullie zien!

Groetjes...

dameblanche

nee, je hebt de kaarten voor jezelf getrokken, een en ander heeft betrekking op jouzelf.
invloeden vanuit het verleden, je hecht ontzettend veel waarde aan zekerheden, dit is ook je aard, dit heb je vooral ook meegekregen van je ouders.
je huidige omstandigheden; de page van staven, je bent ook ongeduldig, je weet niet meer waar je aan toe bent en wil opheldering.
de 8 van bokalen geeft vooral de vertrekkaart aan, maar is tevens ook een poortkaart, je hebt nog niet duidelijk in de gaten dat het afgelopen en uit is, je bent een andere fase in gegaan.
je gevoel zegt van wel, maar je denkt/je ratio loopt hierbij nog achter.
wat kun je doen, tja, stap in het rad en kom er pas uit als je je lessen geleerd hebt, het is hoe het is, leg je erbij neer, je zult zien dat deze beslissing uiteindelijk de beste is en je er eigenlijk ook op vooruit zal gaan.

Letitgo

Welke lessen heb ik te leren? Ik krijg nu het gevoel dat ik niets kan doen, terwijl ik juist dingen wil veranderen en oplossen.
Ik ben inderdaad ongeduldig en wacht al een tijd op een verklaring, een uitleg. Tegelijkertijd voel ik me niet klaar om afscheid te nemen. Zoals je aangeeft kan ik het niet begrijpen hoe dingen gelopen zijn en dat er nu een eind aan komt. Lastig zo, pfff. Bedankt voor je reactie.

dameblanche

de lessen liggen in het feit dat de dingen zo lopen zoals zij lopen.
dingen accepteren, en er mee kunnen werken gaat samen met het feit dat je uitleg vraagt, je hebt er immers recht op.
zodoende kun je je niet meer aan eenzelfde steen stoten, het leren bestaat immers uit fouten maken, want van fouten kun je leren.
jij wilt aan jullie relatie werken, bedenkt oplossingen, maar ik denk dat de tegenpartij hier niet gevoelig voor is.

Letitgo

Nee, dat klopt.
En toch vraag ik me af wat die laatste kaart dan precies zegt, wat het precies zegt over de uitkomst. De kaart staat vaak voor iemand uit het verleden die terugkomt, toch?

markus

Ik heb de kaart zes van de bokalen er even bij gepakt. Als ik er naar kijk zie ik een (poging tot) verzoening en misschien krijg je de uitleg die je niet hebt gekregen toen het uitging. of er daadwerkelijk een liefdes relatie tussen jullie licht durf ik niet te zeggen, maar ik neig meer naar een vriendschappelijke relatie.

Letitgo

Er is inderdaad een verzoening geweest (gisteren). Niet op liefdesniveau, ook niet echt vriendschappelijk, maar wel dat we elkaar weer begrijpen. Het is uitgepraat. Het blijft moeilijk maar zorgt er wel voor dat het minder heftig is nu.
Dankjewel voor jullie reacties, Marianne en Markus. Dat doet me veel!

dameblanche

de waarschijnlijke uitkomst, is een lijn die je  KUNT VOLGEN,  volg je de lijn die je wordt aangeboden, kom je mogelijk op het de betekenis van de bokalen 6 uit.
6 staat ook voor hier [emotioneel] eventwicht en harmonie....een verzoening dus...