36 legging komende half jaar

Gestart door Lief, juni 09, 2015, 09:58:14 AM

Lief

Zon.      Hond.    Ooievaar.    Vrouw.      Vissen.       Schip.     Boek.     Slang.     Ster
Beer.     Heer.     Maan.         Berg.         Tuin.         Vogels.    Ring.      Hart.       Huis
Ruiker.   Klaver.  Roede.        Toren.        Brief.        Muizen.    Boom.    Lelie.      Zeis
Kind.      Ruiter.   Sleutel.      Weg.          Kruis.        Kist.       Wolken.   Anker.     Vos

Eens even op broeden.

Fijne dag!

Groetjes Lief :)
Look for the answer inside your question...

yoga

Zon.      Hond.    Ooievaar.    Vrouw.      Vissen.       Schip.     Boek.     Slang.     Ster
Beer.     Heer.     Maan.         Berg.         Tuin.         Vogels.    Ring.      Hart.       Huis
Ruiker.   Klaver.  Roede.        Toren.        Brief.        Muizen.    Boom.    Lelie.      Zeis
Kind.      Ruiter.   Sleutel.      Weg.          Kruis.        Kist.       Wolken.   Anker.     Vos

Hey lief
even meekijken naar je kaartjes

jij zelf ligt lekker bovenaan en dat voelt mij aan als dat je af en toe ook een beetje mag aarden... :)
Maar ook dat je alles onder controle hebt.  De dame ligt op de positie van het huis.  Voor gezelligheid, je familie, je gezin gaan een belangrijke rol spelen.  Naast jouw ligt de ooievaar, je hebt voor iets anders gekozen ondanks veel onenigheid, je bent nog fragiel`;
onder je zie ik dat je nog altijd twijfelt of dit goede weg is...

hoekkaartjes
zon ster  kind vos

je eigen intuïtie volgen en je eigen wensen brengen je altijd op de juiste plek terecht. Welke ster wil jij doen schijnen?

vissen schip

denk niet te klein, verruim je blik, er zijn dingen die je nog niet weet die moeten worden opgeklaard worden.
Die vragen veel energie en kan je soms wat moe voelen. 

liefs
yoga

Lief

Dank je yoga,

Ik ga morgen naar jouw bevindingen kijken.

Groetjes, Lief :)

Lief

Thx Yoga,

Aarden is waar. Vaak koude voeten en ook idee dat ik soms 'los' ben van de aarde.
Controle ook. Ben wel controlefreak. Gezin en gezelligheid heel belangrijk.

Keuze zal qua werk zijn. Fotografie, boeken waar ik aan werk. Tijd voor wat anders qua fotografie. Ben daar nog zoekende. Ster denk ik mijn eigen....wil mijzelf op de kaart zetten.

Blik moet dus verruimd en zelfvertrouwen vergroot.

Dank voor de duiding.

Liefs, Lief :-*

Sas-8314

heej Lief :) leuk om je weer te zien ver-schijnen :)
eens meekijken naar je kaartjes .. wat ze bij mij oproepen ..

heb het idee dat je er voor mag waken dat een bepaalde aandacht niet verslapt, maw niet vergeten waar het (voor jou) in de kern omdraait.
Je zelf iets flexibeler opstellen, maar dan dus meer naar jezelf toe bedoeld.
Je zelf op die wijze dan ook meer in beweging zetten, vanuit je eigen stroming, je niet teveel bezig houden dus met de buitenwereld, dat leid/lijd alleen maar af.
De weg ergens heen is minstens zo belangrijk als het doel op zich, de wijze waarop we iets (willen) bereiken zegt iets over ons zelf, dus we doen dingen beter op onze eigen-wijze ;)

Zoekt en gij zult niet vinden, loop en ervaar (volg je hart) en gij zult alles dat nodig is ook weten :)

fijn zonnig weekend  :-*

what defines us is how well we rise after falling

Lief

Hoi Sas :)

Ik heb weer wat tijd. Zegt eigenlijk al alles wat jij beschrijft....

Zoals je weet heb ik boek gemaakt. Mijn stijl van fotografie. Nu kwam de vraag van mannen om ook een boek te maken. Qua fotografie niet mijn stijl. Deze zou ook niet bij heren passen, maar ik doe het meer voor hen dan voor mezelf.

Qua fotografie dus afgedwaald, terwijl ik juist op zoek was naar mijn eigen ding en stijl.

1 nov is de lancering van het boek. Tot die tijd daar nog wel mee bezig. Daarna moet ik echt mijn eigen ding gaan doen.

Verder wil ik me inderdaad meer op mijzelf gaan richten. Sporten, rust nemen, voelen.

Dank voor je duiding.

Liefs, Lief :-*