Keltisch kruis

Gestart door Lief, juni 09, 2015, 09:26:22 AM

Lief

Hoi hoi, 

Een hele tijd geleden dat ik hier was. Ook niks meer met de kaartjes gedaan. Vandaag ineens de behoefte aan een Keltisch kruis. Kaartjes maar eens uit het stof gehaald.....

Kaart 1- huidige situatie=aas van zwaarden
Kaart 2-invloeden/obstakels=de wereld
Kaart 3-recente invloeden=De hogepriesteres
Kaart 4-gebeurtenissen verleden=kelken 6
Kaart 5-mogelijk doel/resultaat huidige positie=de dwaas
Kaart 6-toekomstige invloeden=de zegewagen
Kaart 7-angsten van de vragensteller=schildknaap van staven
Kaart 8-meningen van anderen=koning van munten
Kaart 9- hoop en idealen=aas van staven
Kaart 10-eindresultaat=koningin van munten

Ik ga ergens even rustig naar kijken. Ben benieuwd naar bevindingen van anderen.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

je staat mogelijk voor het maken van een nieuwe keuze, een andere manier van denken, wellicht een nieuwe creatieve impuls.
de wereld zorgt voor een remmende impuls, maar het kan ook een impuls zijn, die juist vooruitgang inhoudt en dat is wel de manier hoe je alles aanpakt, alles is tot in de puntjes doordacht.
je bent aan het twijfelen geslagen, je vertrouwd je eigen intuitie niet, je durft geen creatieve ideeen te lanceren.
durf gewoon een gok te wagen, houdt niet zo pragmatisch vast aan oude, dan wel andermans ideeen, durf los te laten.
dit geeft je op den duur ook meer veerkracht.
houdt ook niet vast aan meningen van je omgeving, zij zijn niet met je mee kunnen groeien.
waag de gok, lanceer je nieuwe ideeen......blijf hierdoor niet aan de zijkant staan, dit is geen plek voor jou!!!!

Lief

Dank je wel Marianne :-*

Ik ga het eens op me in laten werken en morgen op reageren.

Fijne avond.

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Gabriëlla

Ik heb het gevoel dat je in een mega veranderingsfase zit. Ik voel ook dat je enerzijds hard aan die vernieuwing toe bent, zelfs bang bent dat het (veel) te lang duurt of niet meer komt. Anderzijds ben je juist heel bang voor die vernieuwing.
Die angst wordt goeddeels veroorzaakt door mensen die zelf bang zijn voor veranderingen en juist erg op zeker spelen (Pentakels Koning). Ik krijg zelfs het idee dat er in ieder geval één iemand moeilijk doet.
Het enige wat je nu kan helpen, is je helemaal op jezelf verlaten en helemaal voor jezelf de balans opmaken. Dit betreft alle onderdelen van je leven. En als je dat gedaan hebt, dan ook voor meer dan honderd procent voor je keus gaan. Pentakels Koningin geeft aan dat dit je pad is op weg naar je ultieme geluk.

Ik kan er niet zo goed de vinger op leggen maar ik heb het zeer vage gevoel dat dit om een oude liefde gaat en/of om kinderen.

Groet,

GABRIELLA