mijn kaarten

Gestart door silverwings, juni 02, 2015, 12:01:54 PM

silverwings

hallo, ik heb me daarnet voorgesteld

ik ben erg benieuwd naar inzichten van anderen, omdat ik het gevoel heb, dat alles is stil gevallen
om me heen,en weet niet precies welke beslissingen ik moet gaan nemen.
onze carriere op werkgebied , en de studie van een van onze kinderen

voor vandaag

anker vissen muizen=tuin
sleutel berg slang
hond heer
zeisen

mc/kindje

alvast bedankt voor het lezen van mijn topic

Sas-8314

hallo en welkom Silverwings :)

Ik doe een poging ...

anker vissen muizen=tuin
     sleutel berg slang
            hond heer
              zeisen
mc/kindje

Het eerste dat er bij me opkomt ..
het anker zie ik als de hoop in deze.
De keuze / beslissing waar je voor staat hebben naar mijn idee te maken met de hoop dat je hiermee iets op zult kunnen lossen, vertrouwen lijkt hier een issue te zijn.
Ik heb het idee dat je wat standvastiger zou mogen zijn, jezelf mogelijk niet te flexibel opstellen naar anderen.
De muizen en de vissen geven me het idee dat jij jezelf wat (teveel) wegcijfert, wellicht teveel van anderen / situatie buiten jezelf laat afhangen.
Ook heb ik het idee dat bepaalde keuzes wellicht wat 'zakelijker' mogen worden bekeken, maw deze niet maken vanuit en emotie maar vanuit ver-stand, anders gezegd, dingen met wat afstand bekijken zonder teveel in de details te gaan zitten.  Details willen ons nog wel eens afleiden van hetgeen waar het in de kern om gaat.

Doen is hetgeen er bij me opkomt ..
volg je hart .. dat mis ik in je kaartjes, ook duidelijkheid .. terwijl die er toch is.
Mijn gevoel zegt namelijk dat je het echt wel weet.
In je kaartjes ligt weinig gevoel, voelt mechanisch en alsof het ook allemaal een beetje weg glipt.
Laat los wat je niet dient en volg wat klopt ..

Benieuwd of je er iets mee kunt Silverwings ..
fijne dag gewenst  :-*
what defines us is how well we rise after falling

silverwings

Beste Sas-8314,

Dank je wel voor het lezen van mijn kaarten.
ik denk eigenlijk dat je zeer zeker in de grote lijnen gelijk hebt
Er is hoop ,hoop dat het zich toch allemaal gaat ontwikkelen zoals we hadden gedacht
standvastig ben ik soms, maar meest flexibel,ben altijd bang om mensen te kwetsen
Emotie en ver-stand zoals je dat zo mooi noemt, daar zit zeker een probleem voor mij

de laatste tijd is mijn gevoel in wat ik doe weg, dit door teleurstellingen
de hoop dat er een moment komt dat het weer gaat doorstromen is er wel
en toch weet ik dat ik/wij goed bezig zijn, maar ik kan op een of andere manier niet bij dat gevoel
waardoor ik nu eerder op het punt sta om op te geven dan door te gaan


fijne dag!



Sas-8314

dank voor de feedback Silverwings :)

teleurstellingen komen over het algemeen voort uit verwachtingen ..
Wat mag en kan je verwachten ..?
Alles begint bij ons zelf, dus verwachting buiten ons zelf zijn feitelijk een illusie, schijnveiligheid.
Je schrijft dat je weet dat jij/jullie goed bezig zijn .. vanwaar dan die twijfels.
Persoonlijk hou ik me er in ieder geval steeds aan vast dat als ik op MIJN pad blijf en mijn hart volg met zuivere intenties dan kan er niets slechts op mijn pad komen, hooguit kunnen het lessen zijn waar ik alleen maar dichter door bij mezelf geraak .. Wie niet horen wil die moet voelen .. Beter we luisteren naar dat wat er (in ons) klopt dan hoeven lessen niet pijnlijk of al te moeilijk te zijn ;)
Vraag niet waarom het je overkomt, vraag jezelf wat je er mee kunt :)
:-*
what defines us is how well we rise after falling

silverwings

Beste Sas,

ja die teleurstellingen komen uit verwachtingen
mijn twijfels komen vooral voort uit angst
bang dat het gene wat we proberen te bereiken onze ondergang word
omdat we de tegenslagen van de afgelopen tijd maar net kunnen opvangen (financieel)
waar ligt dan de grens he
wat je schrijft over het op mijn pad blijven, die gedachten deel ik, maar als er dan ineens een dikke mist voor je valt,is het soms moeilijk om daar je weg weer door heen te vinden, althans dat telt zo voor mij

vandaag heb ik ook weer mijn kaarten genomen

wolk schip ster= ring
ruiker toren boom
heer hart
ster

mc/slang

Sas-8314

goedemorgen Silverwings ..
thanks voor de feedback ..

wolk schip ster= ring
   ruiker toren boom
          heer hart
              ster
mc/slang

angst is de tegenpool van liefde, de duisternis waarin het licht ontbreekt.
Wanneer je emoties verbind aan keuzes zul je vaak bedrogen uitkomen ...
Waarom doen we wat we doen ..?
Wat willen we bereiken ..?
Waar draait het in de kern om ..?
Zelfkennis is de sleutel naar succes .. trouw zijn aan wie we zijn en niet aan wie we willen zijn voor een ander/de buitenwereld.
Wanneer iets bij ons past, het een doel dient dan is het ook haalbaar ..
Eerst geloven en dan zien ..
De grens ligt daar waar wij stoppen met het voor mogelijk houden.
Vaak wordt er ook teveel gekeken / vastgehouden aan de 'vorm' .. daarmee wordt er aan het uiteindelijke doel voorbij gelopen .. Waar draait het in de kern om, dat is en blijft essentieel.

zaken en emoties dien je gescheiden te houden,
niet teveel schipperen, geen concessies doen waar je niet achter staat.
Je zult eerst duidelijk moeten weten waar je heen wil om je route te bepalen.
De wolken geven mij het idee dat jouw doel te vaag is .. jij jezelf mogelijk niet al te serieus neemt en daarmee doel ik op hetgeen jij (diep van binnen) wenst. Teveel van anderen laat afhangen en bepalen.
Het schip zegt me dat er voldoende (levens)ervaring is om met gezond verstand te handelen.
Laat je emoties niet bepalen maar volg je hart / je intuïtie,
daarmee krijg je ook de balans tussen het mannelijke en vrouwelijke kantje.
Eerst jij en dan de rest, zo binnen zo buiten ..
Gezond egoïsme (vos) ook wel genoemd.
Geduld zie ik ook liggen in de ruiker, tevens een kaart die oproept om creatief te zijn, hiervoor is enkel ruimte wanneer je hart vrij is van angst (emoties) Laat het 'wat als' (doem) scenario eens los en kijk naar wat wel werkt en realiseer je dat alles tijd nodig heeft om te groeien ..

een fijne zonnige dag Silverwings ... laat de zon je maar eens goed verwarmen  :-*


what defines us is how well we rise after falling

silverwings

Dank je wel Sas,

denk wel dat het duidelijk is, mijn doelen zijn misschien idd wel vaag ja, omdat ik ze van anderen af laat hangen
Ik zie wel dingen in het gene je schrijft wat me bekend klinkt
Nogmaals Dank je, hier kan ik weer wat mee

voor jou ook een zonnige dag gewenst

silverwings

Dag Allemaal,

mijn kaartjes voor vandaag

beer muis ruiter=schip mc/kruis
klaver hart huis
boek heer
hond

alvast bedankt voor het lezen

fijne woensdag!

Sas-8314

heej Silverwings :)
thanks voor de feedback ..

beer muis ruiter=schip mc/kruis
      klaver hart huis
           boek heer
               hond

schip-kruis doet me denken aan een reisverbod ..
niet in fysieke zin, maar wellicht in de wijze waarop je omgaat met je emoties ..
Mogelijk maak jij je ook wat druk om kleine dingetjes en zou je wat verder mogen kijken,
zit je er te dicht op waardoor overzicht ontbreekt ..
Aanvaarding komt er bij me op, dingen (en jezelf) laat zijn en zien zoals ze zijn ..
Wanneer dit om welke reden dan ook niet gebeurd ontstaat er ruimte voor een gevoel van onmacht ..
Onmacht, niet bij machte zijn is een illusie, uiteindelijk zegt de beer ons dat we op ons zelf kunnen vertrouwen en we onze eigen realiteit scheppen ..
geduld is een schone zaak  en zoals alles begint ook dat bij ons zelf ..

Dat is zover wat jou kaartjes bij mij oproepen, ben benieuwd of je er iets mee kunt Silverwings :)
ook een zonnig en liefdevol weekend voor jou  :-*
what defines us is how well we rise after falling

silverwings

O, dank je wel Sas-8314 , wat verwoord jij het toch altijd mooi
Zolang het reisverbod maar niet letterlijk is hoor , want ik zie echt naar ons reisje van binnenkort uit :)
Je hebt er wel gelijk in, Ik maak me vaak druk om kleine dingen en daardoor worden ze juist in je hoofd heel groot.
Wat je schrijft is duidelijk en herkenbaar

dank , een fijne dag gewenst!