Auteur Topic: Wie wil meekijken??  (gelezen 1372 keer)

Nordlead

• Junior lid
  • **
Wie wil meekijken??
« Gepost op: juni 01, 2015, 14:16:04 pm »
Hallo  ben een tijdje op reis geweest , nu weer terug in Nederland. Hier is ze weer Nordlead wie wil me helpen ??? Ik heb het keltisch kruis gelegd ,voor mezelf , mijn vraag betrof de toekoemst en wat ik zou kunnen betekenen met mijn plannen iets goede te gaan doen voor de wereld.Serieus,,, wie helpt en kijkt mee??1 Geliefden 2 keizerin.3zwaarden 6.4page kelk.5 munten 5 .6, zwaarden 8. 7.staven koningin???,8staven 5.9wereld.10 staven ridder .ik heb een tijdje rondgereisd, en heb gekeken wat zou ik nu uit mezelf kunnen doen om de wereld een betere plaats te maken. Dit was mijn vraag wie helpt???marrianne???Please jij bent voor mij 😇

Nordlead

• Junior lid
  • **
Re: Wie wil meekijken??
« Reactie #1 Gepost op: juni 01, 2015, 14:17:57 pm »
En ik weet het heb nog steeds die gekke iPad niet onder de knie maar wat geeft het het werkt!!!. Groetjes

marianne

• Master lid
  • begin met de voordelen en verwerk de nadelen
« Reactie #2 Gepost op: juni 02, 2015, 23:47:30 pm »
de vraag is wat je aan de wereld zou kunnen bieden om deze beter te kunnen maken?

de geliefden geeft aan dat je hierbij een keuze wil kunnen gaan maken, maar de keizerin blokkeerd, hierbij gaat het om de beheersing van het geheel.
je hebt om te beginnen moeite met eigen grip op eigen leven, laat staan dat je grip gaat krijgen op de wereld zelf.
een verlies laat je achter, je wil opnieuw gaan beginnen, je emotiekantje een kans te geven, maar je ziet eigenlijk nauwelijks waar het eigenlijk om gaat?
we moeten ons gaan focussen op kaart nummer 9; de wereld.
je vraagt je af of je wel ver genoeg bent om aan deze nieuwe fase te kunnen gaan beginnen, je twijfelt aan je eigen inzichten.
ook ben je bang om je grenzen aan te willen geven.
je blijft daardoor steeds in een zelfde kringetje draaien, maar wil duidelijkheden zien.
je weet niet waar je je aan vast moet grijpen.
probeer eerst goede zelfinzichten te verkrijgen.
probeer ook je schaduwkant te ontdekken, pas dan als je over je eigen schaduw durft heen te stappen zit je op de goede weg.
hierbij zou je mss gebruik kunnen maken van een andere legging; nl de blinde vlek.

Nordlead

• Junior lid
  • **
« Reactie #3 Gepost op: juni 05, 2015, 01:05:32 am »
Hoi Marianne , ik heb de blinde vlek voor mezelf gelegd mijn schaduwkant Staven ridder ???blinde vlek zwaarden 6... Ik moet nog even heel goed lezen  wil jij jou kijk hierop geven ? Groetjes Nordlead.

Palomino

• Master lid
  • De geest zoekt maar het hart vindt...
« Reactie #4 Gepost op: juni 05, 2015, 14:43:51 pm »
Hoi Nordlead, ik ben ook aan het kijken...kan ff duren! ;)

Liefs Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

marianne

• Master lid
  • begin met de voordelen en verwerk de nadelen
« Reactie #5 Gepost op: juni 05, 2015, 22:08:10 pm »
niet kijken maar kopen...

de blinde vlek is een legging die de donkere kant laat zien.

kaart 1; het bewuste; hier komt het bewust zelfbeeld overeen met hoe anderen ons zien
kaart 2; onbewust; hier worden onbewuste processen in onszelf weer, waar anderen geen weet van hebben
kaart 3; dit zijn kanten, die we wel kennen, maar voor anderen verborgen houden
kaart 4; dit is een deel van ons wat we zelf niet kennen, maar anderen wel waarnemen.