droom kindje, zee, haven..

Gestart door littleme, mei 26, 2015, 16:16:22 PM

littleme

Vorige week had ik een opmerkelijke droom die me nog steeds bijblijft.

Ik sta voor een azuurblauwe kust, naakt met mijn zoon die evenals naakt is in mijn armen.. mijn zoontje is van Ethiopische afkomst en ongeveer 2 à 3 jaar oud.. ik weet dat zijn vader zich achter ons bevind, hij houdt duidelijk afstand.. ik weet niet wie de vader is, ik kan hem niet zien.
Het water is rimpelloos.. We wandelen vredig naar de branding.. en stilletjes lopen we het water in.. we nemen alles in ons op.. ik ervaar dat mijn kind heel zuiver en wijs is.. ik ervaar ook een erge geborgenheid, wederzijds vertrouwen, onvoorwaardelijke liefde.. hoever we ook wandelen, het water blijft warm en ondiep.. veilig dus. Plots komen we aan het staketsel van een haven.. ik had dit niet verwacht..
ik draai me om en zie plots boten binnen varen.. ik voel me op mijn ongemak want we kunnen geen kant uit.. plots denk ik dat we misschien over de kade kunnen klimmen maar dat gaat niet.. we zitten vast..
dan stopt de droom denk ik..

ik herinner me ook dat ik aan de rand van de haven zit met mijn zoontje.. hij is nog steeds in mijn armen en we spelen een beetje.. ik heb zelden zoveel liefde gevoelt als in die droom.. de dag die volgde op de droom voelde ik me heel erg opgewekt :)
Of dit laatste flartje droom voor we in het water gingen of na de haven kwam weet ik niet..

littleme