Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Werk

Gestart door janice, mei 25, 2015, 13:27:17 PM

janice

Hoi Marianne,  ik zou graag een keer legging willen  met betrekking tot werk, ben benieuwd wat me totaan het eind van het jasr allemaal te wachten staat.
Intuitie is verstand dat haast heeft

dameblanche

hallo janice,

ik heb gekeken via het Keltische kruis.

1 de situatie; zwaarden 8
2 bijgaande remmende/meegaande impuls;pentakels 10
3 komende uit; ridder van staven ob
4 heden kelken 2 ob
5 bewust nivo; pentakels 2
6 nabije toekomst kelken aas
7 jij aas van pentakels
8 invloeden van buitenaf; rad van fortuin ob
9 hoop en vrees; kelken 3
10 uitkomst; kelken 9

dameblanche

momenteel zit e vast, zonder dat je het eigenlijk wilt, je wilt eigenlijk een vaste aanstelling, of weten waar je aan toe bent, het is nog allemaal te los zand.
je hebt veel geduld getoond, maar op dit moment ligt er geen contract.
je bent iemand die ogenschijnlijk heel vrolijk en allert is, maar innerlijk ga je hier min of meer aan kapot.
je bent iemand, die as men je vraagt hoe het gaat ; ALTIJD  goed zegt.
de aas van kelken geeft aan dat je hier toch een weg in ziet te vinden.
je zult vertrouwen hebben in de toekomst, je durft je nu niet over te geven aan het plezier en genot, toch zul je hier eens een begin moeten gaan maken, richt je niet al te veel op de toekomst je vergeet dan in het heden te leven...
alles blijft zo,n beetje voort kabbelen.

janice

Citaat van: marianne op mei 28, 2015, 13:02:32 PM
momenteel zit e vast, zonder dat je het eigenlijk wilt, je wilt eigenlijk een vaste aanstelling, of weten waar je aan toe bent, het is nog allemaal te los zand.
je hebt veel geduld getoond, maar op dit moment ligt er geen contract.
***Klopt en die ligt er wel maar het is idd geen vastigheid
je bent iemand die ogenschijnlijk heel vrolijk en allert is, maar innerlijk ga je hier min of meer aan kapot.
je bent iemand, die as men je vraagt hoe het gaat ; ALTIJD  goed zegt.
***Klopt, ben niet blij met mijn huidige situatie
de aas van kelken geeft aan dat je hier toch een weg in ziet te vinden.
je zult vertrouwen hebben in de toekomst, je durft je nu niet over te geven aan het plezier en genot, toch zul je hier eens een begin moeten gaan maken, richt je niet al te veel op de toekomst je vergeet dan in het heden te leven...
alles blijft zo,n beetje voort kabbelen.
bedankt voor de legging
Intuitie is verstand dat haast heeft

dameblanche

je voelt je niet vrij, je voelt je ergens opgesloten, niet vrij om te gaan.
je zou heel erg graag meer zekerheid willen, maar aan de andere kant kunnen zj dat jou niet geven, althans jij bent moeilijk te overtuigen en blijft argwanend.
je hebt veel inzet en ook geduld getoond, maar op dit moment ligt er [nog] geen contract.
twijfel blijft volop, toch zal je hier een uitweg in vinden gaan.
je hoopt p een of andere manier vertrouwen te verkrijgen in de toekomst, maar je slaat daar ergens in door.
probeer meer te kijken naar wat je hebt als naar wat je niet kunt hebben. je vergeet in het heden te leven en te staan.
het blijft voorlopig zo door kabbelen zonder al te veel bobbels.

janice

#5
Dat voortkabbelen met onzekerheid gaat al zo door sinds ik er werk en ik werk er al een tijd. Ik zal het er idd maar zo mee moeten doen voorlopig. Ik voel me ook niet vrij om te gaan want de banen liggen nog steeds niet voor het oprapen.
Ik heb idd weinig vertrouwen in wat me wordt verteld.
Je ziet geen plots ontslag ergens dit jaar?
Intuitie is verstand dat haast heeft

dameblanche

ja, 2 keer de legging uitgelegd, ik dacht dat ik hem verzonden had, maar zag het niet staan, vandaar...
nee, nee, niet vrij om te gaan, klopt, je kunt ook niet gaan, je zit ergens aan iets vast en dat is zeer zeker omdat de banen niet voor het oprapen liggen.
jammer dat daar de werkgever voor wil blijven kiezen...flexwerken...pfffffff...makkelijk voor een werkgever, maar de werknemer is de dupe.
geen enkele zekerheid en dat blijft zo, nee ik 'zie' geen ontslag....

janice

Bedankt voor je legging en tijd.
Het valt niet mee idd maar ik heb iig werk.
Intuitie is verstand dat haast heeft

janice

#8
.
Intuitie is verstand dat haast heeft

janice

Toch ff een vraagje, verwacht je over de rest van het jaar geen contract ?
Dat betekent dat er wel een ontslag aan zit te komen, zonder contract is er ook geen werk, ongeacht wat voor soort contract het is
Intuitie is verstand dat haast heeft