Kaartleggingen door mij ❤️ hulp gevraagd

Gestart door Kaboutertje, mei 22, 2015, 20:58:51 PM

Kaboutertje

Hallo allemaal, ik dacht na een paar maanden: laat ik me maar aanmelden op t forum want soms ben ik een uur aan t zoeken naar antwoorden en hoop het zo wat sneller te leren :)

Mijn 1e vraag gaat over de persoonskaarten.

Ik deed een simpele online legging: verleden-heden-toekomst met betrekking tot mijn relatie met mijn ex.
Duidelijk in mijn hoofd: wat is onze toekomst? Samen of niet?
Nu kreeg ik op de plek van de toekomst de persoonskaart 'De Heer'.
De heer zou dan mijn ex zijn? Is mijn ex de toekomst?
Hoe moet ik dat zien als ik vraag naar 'ons'? Ik vroeg niet naar 'mijn' liefdesleven.

Toen wist ik niet goed wat ik daarbij moest denken, en na wat zoeken, besloot ik de legging opnieuw te doen.

Vervolgens krijg ik op de plek van de toekomst de persoonskaart 'De Vrouw'.
Mijn persoonskaart dus? Ben ikzelf de toekomst? Haha.. Altijd ben jezelf toch in je eigen toekomst? ;)
Toen had ik zoiets: WEER een persoonskaart! dit moet ik ff uitzoeken.

Wie kan mij uitleg geven?
(Andere kaarten alweer vergeten en trokken ook niet echt mijn aandacht ofzo; ik was veel te veel hiermee bezig en zal later wel de legging nogmaals doen)
Groetjes!

Kaboutertje

Was dit een verkeerd gekozen soort legging voor de soort vraag?
Mij leek het juist duidelijkheid te scheppen over het totale verloop namelijk.

Maar misschien had ik  dan toch beter de relatie legging kunnen doen?

Die is als volgt:
Ik: De ring
hij: De ruiker
Relatie: De brief

Eigenlijk ben ik zeer verrast door deze legging: te mooi?!
De ring: ik wil een duurzame relatie opbouwen. Ik dacht echt dat we bij elkaar hoorde.
De ruiker: het gaat goed komen met hem? Hij vind/wil geluk? (Hij was niet happy en wordt dat weer wel)
De brief: er komen nieuwe mogelijkheden voor ons. Contact en communicatie.

Ik heb moeite om de kaarten te vertrouwen merk ik. Vooral omdat dit een gevoelige onderwerp voor mezelf is denk. Misschien voorlopig maar bij luchtigere onderwerpen houden om de kaarten te leren! 😉
Want eigenlijk ligt hier mijn onmogelijke hoop waarvan ikzelf denk dat ik niet meer in 'wat als' etc. moet denken.
Graag hoor ik wat andere hierover denken!
Graag hoor ik ook nog wat over de persoonkaarten in de verleden-heden-toekomst legging :)
Thanks! X

Sas-8314

hallo en welkom Kaboutertje :)

Ik ben niet de persoon om je 'regels' omtrent kaartjes uit te leggen ..
ben eerder iemand die hier graag mijn gedachtekronkels deelt ;)
De heer zou kunnen staan voor je ex partner maar ook voor mannelijke eigenschappen, waaronder ook het ego dus of wellicht ook een geheel andere heer die in je toekomst zou kunnen verschijnen. De andere kaartjes er omheen zouden je hier meer over kunnen vertellen.
De heer naast de PK geeft in ieder geval een connectie aan ..

Je andere legging, ben niet zo bekend met deze legging maar ik kijk eens naar wat de kaartjes bij mij oproepen ..
Jij : Ring
Hij :Ruiker
Relatie : Brief

de ring geeft me het idee dat jij je nog steeds verbonden voelt, de ring kan ook aangeven dat je daardoor in een cirkeltje zit, jezelf een beetje vastzet zeg maar, je mogelijk ook ergens afsluit voor andere dingen/mensen.

De ruiker is een kaart die staat voor een geschenk, tevens een herinnering en creativiteit ..
Hetgeen we meemaken is uiteindelijk ook een geschenk, maar enkel wanneer we het in vrijheid kunnen aanschouwen. In vrijheid is dus vanuit het hart zonder enige vorm van (emotionele) beperking.
Een ruiker zie ik ook als het genieten, omdat het kan en mag .. Met dit kan er ook ruimte ontstaan ..

de Brief, roept bij mij realisme op, feiten .. kennis
Soms zijn we ook te trots om iets te be of (h)erkennen terwijl we toch beter zouden kunnen / moeten weten.
Misschien wil je dingen ook wel te 'officieel' of zie je ze te zwart wit .. zou je wat meer mogen genieten en uit je comfort zone mogen stappen ..

Je eigen kaartjes duiden vind ik zelf erg lastig, ik bak er de meeste tijd ook helemaal niks van,
teveel wens en vrees gedachtes en tja zie die maar eens los te laten pff Mij lukt het niet echt in ieder geval.
Voor een ander duiden gaat me dan iets beter af .. we leren door te pro-beren ;)

Ben benieuwd of je iets met mijn duiding kunt Kaboutertje ..
en naar andere reacties / duidingen

Fijn weekend  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Kaboutertje

Dankjewel voor je snelle reactie Sas! Fijn om een andere kijk op de kaarten te horen!
Idd lastig voor jezelf!

De relatie legging zegt iets over hoe beide de relatie los van elkaar ervaren. En vervolgens hoe dit doorwerkt in de relatie zelf: de toekomst van het samen zijn.

Maar dus de ruiker bij hem is voor mij verrassend omdat hij juist helaas depressief was/is, en hij was  (emotioneel) niet in staat om een duurzame relatie op te bouwen. Dus ik verwachte 'depresieve kaarten' bij ons.

En de brief die dan moet weergeven hoe de relatie gaat komende tijd.. Met jou kijk erop moet ik toch echt even goed nadenken!
We zullen uiteindelijk vanzelf zien,
Groetjes Kaboutertje

Sas-8314

thanks voor de feedback Kaboutertje.
Voor mijn gevoel zeggen de kaartjes iets over dat wat ontbreekt of zou mogen zijn.
Gezien jouw reactie, de beschrijving over de heer zou het dus idd kunnen zijn dat hij wat meer mag genieten.
Een positieve lering mag trekken uit zijn herinneringen, eigenlijk hetgeen ik dus als schreef.
::)
Ben ook benieuwd hoe het verloopt, zolang jij maar zorgt dat je geniet op de wijze die voor jou goed voelt. Andermans sores zou ons niet moeten beperken ..
Ieder zijn eigen verantwoordelijkheid ..
:-*


what defines us is how well we rise after falling


Kaboutertje

Dankjewel! Ik kan wel wat succes gebruiken idd..
Ik blijf het een lastige emotionele kwestie vinden.. Omdat mijn verstand hetzelfde zegt als wat Sas zegt,
Maar mijn gevoel gaat alle kanten op!

Maar ik dacht: ik zal de relatie legging nogmaal doen:
WEER persoonskaarten!! Dit is dus de 3e van de 4 leggingen dat dit gebeurd.
Wel waren de eerste 2 leggingen verleden-heden-toekomst leggingen waarbij de persoonskaarten de toekomst waren. Eerst vrouw als toekomst, toen man als toekomst.
Het wil toch iets zeggen dan lijkt mij:

Ik: vrouw
Hij: man
Relatie: sleutel

Ikzelf ben ook benieuwd of ik de (persoonskaarten) ooit in de toekomst achteraf kan plaatsen.. Nu lukt het me niet echt in ieder geval!
Gr

Sas-8314

heej Kaboutertje :)

de sleutel ...
het roept bij mij altijd op dat het gaat om verantwoordelijkheid, verantwoordelijkheid nemen maar ook laten,
maw je dus ook niet verantwoordelijk voelen voor een ander, andermans (on)geluk, maar weten / voelen dat jij je eigen (on)geluk in handen hebt ...
De deur openen en sluiten, ergens binnen treden en iets verlaten wanneer het voor ons zelf goed is / voelt.
Wanneer de tijd is gekomen en we er klaar mee / voor zijn.
Ook zelfvertrouwen heeft er dus mee te maken, wanneer durven we de sleutel te gebruiken ..
Je kunt niet in 2 ruimtes tegelijk staan, het kan wel maar dan sta je maar op 1 been en niet met beide benen op de grond, althans niet in 1 ruimte. Niemand is gemaakt om te multitasken, ik geloof er persoonlijk dan ook niet in. Of je doet iets goed en geeft er alle aandacht aan of je laat het beter, half werk levert uiteindelijk niets positiefs op. Met de sleutel zul je dus ook een keuze moeten maken in mijn ogen, ook niet kiezen en blijven staan met de sleutel is een keuze, ik noem het dan 'on hold' staan ..

Benieuwd of je iets met mijn gedachtekronkels kunt ;)
Fijne zonnige dag  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Kaboutertje

Dankjewel Sas!
Met jouw gevoel bij de sleutel, zeggen de persoonskaarten misschien toch best veel!
Eigenlijk zeg je misschien wel meer dan je zelf zou denken, maar met jou uitleg van de sleutel komen er zoveel raakvlakken op verschillende gebieden in de relatie, zowel verleden als heden.

En ik weet nog steeds niet goed wat ik tot nu toe wel of niet goed heb aangepakt en hoe wat ik het beste kan doen nu/in de toekomst.. Die sleutel blijft rond slingeren en er zitten soms voeten tussen de deur..
Ik hoop dat de sleutel in deze legging verteld dat ik er wel een soort 'rust/acceptatie' bij krijg, want nu komt en gaat die zo wisselend!
Gr. K

Sas-8314

of je rust en acceptatie vind dat ligt geheel in jouw handen,
de sleutel ligt er maar jij bepaald wanneer en of je 'm gebruikt ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling