zou iemand een legging willen doen?

Gestart door Meis, mei 21, 2015, 18:03:13 PM

Meis

Hoi allemaal, ik zou graag een legging vragen aan jullie. omrent  mijn liefdesleven.
Ik loop tegen een paar dingen aan en hoop hier dmv een legging wat duidelijkheid in te scheppen.
ik heb zelf geen kaarten

liefs meis



Sas-8314

hallo Meis :)

ik heb 3 kaarten voor jou gelegd .. en ik bekijk ze een beetje als verleden-heden-toekomst ..

HOND (18)  WOLKEN (6)  HEER (28)

het eerst idee dat ik er bij krijg is dat er een issue is m.b.t. vertrouwen gezien de hond
mogelijk een teleurstelling is (geweest), iets waar je in gedachten dus (te) veel mee bezig bent.
De heer in de toekomst zou iemand kunnen waarbij je niet goed weet hoe hem te plaatsen.
De wolken kunnen staan voor besluiteloosheid, mogelijk zegt dit iets over deze heer, maar uiteindelijk dan ook altijd iets over jou zelf ..
De hond is een kaart die bij mij ook altijd het waakzaam zijn oproept ..
Loyaal zijn aan jezelf .. dat kan alleen wanneer je ook weet wat jij wilt.
De hond kan ook staan voor een vriendschap die in liefde veranderd, maar met de wolken zie ik daar niet echt helderheid in .. Wolken zijn naar mijn idee ook moment opnames, gedachtes die ook altijd weer voorbij gaan ..
Wisselvalligheid ..
Misschien roepen ze in deze ook op om dingen letterlijk iets luchtiger te zien, het niet allemaal zo zwaar laten wegen ..

misschien is het een blonde heer die vrolijk kwispelt en op jou wacht en is er wat bindings angst ...
wolken staan ook voor karma ... alles begint bij gedachtes die uiteindelijk de daden vormen ..

Benieuwd of je er iets mee kunt Meis ..
Het is nu vrij algemeen ..

goed weekend !
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Meis

Hoi sas, allereerst bedankt voor je legging en uitleg.  Ik heb zelf problemen met vertrouwen dus dat is iets wat er goed in naar voren kom. Ik ben aan het daten met een donkerblonde jongen dus dar vind ik erg grappig dat het ook zo specifiek naar voren komt. Ik merk dat ik er heel erg mee bezig mee ben en op iets negatiefs zit te wachten omdat dit in het verleden het geval was. Ik heb wel het gevoel dat hij een goede jongen is maar toch...die onzekerheid

Sas-8314

iedereen kent (wel eens) onzekerheid ..
Wanneer ik dit gevoel ervaar dan vraag ik mezelf af; waar ben ik bang voor ..? Wat kan er concreet gebeuren en wat dan ..? Zekerheid ligt niet buiten ons zelf, het is het vertrouwen in ons eigen handelen wanneer nodig.
Vertrouwen bestaat naar mijn mening dan ook niet, het is een af-geleide van zelfvertrouwen ...
:-*
what defines us is how well we rise after falling