Lenormand vraag

Gestart door zonnetje70, mei 12, 2015, 16:18:15 PM

zonnetje70

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw en een beginneling met de kaarten. Nu had ik een 3 kaart legging gedaan voor mezelf met een open vraag, ik heb de kaarten gevraagd voor wat er nu belangrijk voor me is, wat ze mij mogen vertellen.
Nu heb ik het hart, de hond en de muizen getrokken en ikben in de war. Hoe moet ik dit lezen, trouwe liefde volle vriend die ik ga verliezen of een trouwe vriend wat eerst romantisch was die ik ga verliezen? Weet iemand de betekenis? Sorry, ik ben er nogniet zo goed in. Dank alvast voor de moeite!!

Santina

Ik denk dat kaarten leggen niet zomaar te leren is, in een paar keer als ik eerlijk mag zijn, bedoeld dat niet naar hoor, en ik denk echt dat je heel veel moet oefenen etc etc en dat het in combinatie met heldervoelen en weten je de juiste antwoorden kan geven.

Ik doe het liefste geen kaartenleggingen voor mijzelf maar dat is heel persoonlijk :)

Succes hoop dat iemand je kan helpen! Want ik durf het je niet te zeggen!

Gabriëlla

Open vraag, open antwoord.

Het Hart in combinatie met De Hond geeft trouwe vriendschappen aan. Met de Muizen erbij is er ook een persoon die zich als vriend voordoet maar in feite haantje de voorste wil zijn. Vaak proberen ze je van andere vrienden af te houden.
Als je goed oplet en handelt krijgen deze mensen geen kans om je trouwe vriendschappen af te breken.

GABRIELLA