oude liefde

Gestart door littleme, april 30, 2015, 23:53:31 PM

littleme

Hallo lieverds

Ik heb een legging gedaan voor een vriendin die haar oude (grote) liefde niet uit haar hoofd kan zetten>>

Haar vraag is :
Komen wij terug in een liefdesrelatie

5 kaartjes getrokken:

ruiter   tuin   toren   sterren   ring

Zelf ben ik nog maar 1 maandje ofzo met de kaartjes bezig..
heb het soms moeilijk om te interpreteren maar we blijven proberen.

de ruiter staat voor goed nieuws, de tuin kan ik niet zo goed duiden
de toren kan duiden op eenzaamheid, zich niet kunnen openstellen..
de sterren staan gunstig, met de ring mogelijk om een lange liefdesverbintenis
of toren en ring kan ook duiden op scheiding ?

Iemand die me verder kan helpen aub ?

Alvast heel erg bedankt en fijn weekend lieverdjes !

Ricky

Ruiter en tuin zou je ook kunnen zien als nieuws vanuit haar vriendenkring misschien?

littleme

Mja.. Is ook mogelijk.. Dank je :)

littleme

hoe moet ik zo'n vijf kaarten legging juist lezen ?
Van links naar rechts per 2 of op een andere manier ?

Nog een fijne zondag gewenst lieverds <3

Sas-8314

heej Littleyou ..

zoals ik het begrepen heb is de middelste kaart het heden, links het verleden en rechts ervan de mogelijke toekomst.
De kaart rechts zegt iets over de kaart links.
en de kaarten die elkaar spiegelen, zoals de ruiter-ring en de tuin-sterren
Zelf kijk ik nooit zo naar de 'regels' simpelweg omdat ze door iemand bedacht zijn, overgenomen worden.
Voor mijn beleving is het kijken naar de kaartjes en je gevoel (onderbewuste) laten spreken de meest betrouwbare wijze om kaartjes te lezen. Het lastige eraan zijn de wens en vreesgedachtes die ook opkomen, je hoofd even leeg maken of voorbij gaan aan het emotionele is dan wel gewenst .. Tevens de grootste uitdaging dus denk ik dan ;)

ruiter   tuin   toren   sterren   ring

de ruiter staat voor een jonge man / jong van geest, met de tuin ernaast heb ik het idee dat ie graag z'n eigen gang gaat ..
De toren staat voor verleden, het verleden is iets dat pas echt voor bij is wanneer we ons er los van hebben kunnen maken. Echt los-laten kan als iets begrepen is, dingen dus duidelijk zijn zonder nog het gevoel te hebben er een oordeel over te moeten hebben. De toren staat ook voor bezinning, torentijd, even terug trekken en dingen met wat afstand (van emoties) over zien, vanuit een hoger bewustzijn ..
Dus ook om er achter te komen waarom we iets al dan niet zouden willen. De toren staat ook voor onze overtuigingen namelijk ..

als ik naar de legging kijk dan geeft het mij het gevoel dat de dame in kwestie zelf eerst eens na mag gaan of een relatie wel naar wens zou zijn. Van doorgaan op de oude voet kan geen sprake zijn anders was het al niet mis gegaan. Mensen verander je niet, hooguit de wijze waarmee je er mee omgaat, tegenaan kijkt ..
Het lijkt alsof het iets met aandacht te maken heeft ..

:-* 
what defines us is how well we rise after falling

littleme

Hey Sas..

Waaaw.. verbluffend ! Dank je Sas.. ook voor je toelichting de kaartjes te lezen.
't is soms frustrerend een beginner te zijn ;) maar dat heeft dan ook weer te maken met het weinige geduld dat ik heb..

De heer in kwestie is inderdaad iemand die zijn eigen gang steeds ging.. met de nodige hartpijn die erbij hoort.
Ik denk dat de dame de mooie moment mist die ze deelde met hem maar de minder mooie wegduwd uit gemis of een tekort aan aandacht..
Veel communicatie is er nt meer tussen de twee heb ik begrepen..
iets wat zij als een enorm gemis ervaart.

Op haar verzoek nog even drie kaartjes gelegd met de vraag of het beter is hem volledig los te laten..

Resultaat:

slang   boek   hart

Sas-8314

thanks voor de feedback Littleme ..
Het enige advies dat ik je kan geven als 'beginner' is het advies waaraan ik zelf veel heb gehad ..
Schrijf / zeg gewoon wat er in je opkomt en ga er niet eerst over na-denken ..
Net als het leven zelf, als we niet oefenen met lopen omdat we bang zijn voor een misstap leren we nooit lopen :)

Ben benieuwd wat er bij jou opkomt bij de legging die je deed ..
SLANG  BOEK  HART
tipje .. bekijk de kaartjes een voor een en laat je gevoel de betekenis vertellen .. uiteindelijk komt er wel een mix uit ;)

littleme

ok.. hier gaan we... :)

slang..
de verboden vrucht, loskomen van gedachtenspinsels

boek..
de tijd nemen de lessen te leren vanuit het verleden

het hart:
het verdriet dat daarmee gepaard gaat verwerken en zo plaats maken voor het nieuwe.. de wolken laten voorbij drijven..

Wat ik ook voel is dat bij de heer reeds een andere dame is

Sas-8314

nou mooie duiding toch Littleyou :)
ik had idd eerder ook al een beetje het gevoel dat de heer zijn aandacht op iemand anders had gericht.

de slang staan ook voor de darmen, de wijze waarop we dingen verteren .. in het algemeen dus. Het boek verwijst idd ook naar dingen die we (nog) niet hebben / willen inzien, de leerstof uit het verleden is dus niet goed verteerd.
De slang met het hart duidt op angst en (zelf)misleiding, geen liefde dus maar emoties die spelen ..
Emoties zou je kunnen zien als vijanden, maar het is niet voor niets gezegd, heb je vijanden lief, door ze te leren  (er)kennen, door-zien welke waarde-volle betekenis ze hebben/brengen.

zoals ik al schreef 'beginneling' gewoon duiden en dan zie je vanzelf dat het prima gaat ;)
Met elkaars feedback leren/weten we steeds meer  :)

littleme

dit vind ik nu fijn seh.. dat er eindelijk een lijn in komt..
dank je om te helpen Sas.. je bent waardevol !!!
De dame in kwestie dankt je ook !

't zijn mooie lessen !

<3

Sas-8314

fijn dat ik iets mocht / kon bijdragen en graag gedaan dames :)