Auteur Topic: vraagje  (gelezen 3240 keer)

yoga

• Gast
vraagje
« Gepost op: april 30, 2015, 20:03:23 pm »
ik heb 3 vragen die ik zou willen stellen aan de kaartjes

Ga ik deze job blijven verder doen?

roede    kist   wolken

teveel tweestrijd in mijn job, geen rust meer in vinden, teveel misschien wel mee bezig zijn

Zal ik mijn hobby kunnen uitbreiden?

maan    huis    kind

doet me denken dat wel succes is, veel werken om er te geraken

komt mijn boek er?

vissen  vos  schip
toch goed uitkijken is niet altijd hoe loopt...vissen schip zie ik wel als succes vol...maar dat heeft zijn staartje...

wat denken jullie?
liefs
yoga

Chris

• Gast
Re: vraagje
« Reactie #1 Gepost op: mei 01, 2015, 07:33:04 am »
Hoi Yoga,

1. Idd teveel twijfels en onrust in je job.Mij lijkt het dat een verandering op komst is als ik verder kijk.
    Lijkt mij dat je hulp gaat krijgen.
2.M.i. ziet dat er goed uit positief,tweemaal het kind en later de ooievaar.Pos veranderingen.
3.Denk dat hier het kostenplaatje gaat meespelen.

Fijne dag

Gr  Chris

Sas-8314

• Master lid
« Reactie #2 Gepost op: mei 02, 2015, 00:28:30 am »
eens kijken wat ik er in zie Yoga ..
Ga ik deze job blijven verder doen?
roede    kist   wolken
voelt als demotivatie ..
je bent het zat, de kist geeft me het idee dat jij je wil afsluiten voor dingen maar dat het niet echt wil lukken.
In alles wat we doen zit tevens een lering, je kunt ander werk zoeken echter de lering zal toch moeten worden gedaan, maw je neemt het weer mee naar het volgende, het zal in een ander jasje terecht komen waarschijnlijk maar de uiteindelijke les zal terug keren .. Naar mijn idee is het pas tijd om te gaan wanneer we begrijpen waarom iets ons raakt en dat mis ik in de kaartjes .. ik zie actie en gedachtes, mis het gevoel, de kern ..

teveel tweestrijd in mijn job, geen rust meer in vinden, teveel misschien wel mee bezig zijn

Zal ik mijn hobby kunnen uitbreiden?
maan    huis    kind
op zich positieve kaarten, heb het idee dat je hobby iets van jou is, iets wat jou dichter bij jezelf brengt, ik zie er niet echt uitbreiding in op een andere manier. Eerder in diepgang dus ..

doet me denken dat wel succes is, veel werken om er te geraken

komt mijn boek er?
vissen  vos  schip

de vissen zie ik ook als spiegel, zelfreflectie door andere / de dingen die we doen.
Het schip brengt ons welvaart .. echte welvaart is datgene waarbij we kunnen groeien in ons geluk(kig zijn) ..
Bevrijding van alles wat niet bij ons past .. los laten / ont-moeten .. Welvaart is het succes in ons zelf .. het avontuur (leven) dat we aangaan door te (be)leven i.p.v. over-leven
Het schip zie ik dan ook als levenservaring, hoe gaan we om met de dingen die we tijdens onze reis er-varen
Hoe be-leven we het ..
Jouw boek kan er zeker komen, waarom niet, maar persoonlijk zie ik het nog steeds als iets dat je doet voor jezelf of niet .. In publicatie zie ik dan ook geen meerwaarde ..

:-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: mei 02, 2015, 08:47:15 am »
@ chris

1. klopt veel onrust
2. hobby is idd succesvol
3. kan misschien later nog op antwoorden

toch heel erg bedankt voor het meekijken
dikke zoen

yoga

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: mei 02, 2015, 08:52:54 am »
@ sas
1. demotivatie zit er zeker in, ik wil wel afsluiten maar zoals je weet kan je pas afsluiten als je iets nieuws hebt om mee te starten... ik zal idd het terug tegenkomen in andere job want het gaat vooral over de manier waarop mensen met dingen omgaan en de manier waarop mensen reageren... ik ben er dan ook volop aan het werken voor mezelf.  loslaten is dus de boodschap.  Vluchten zal idd geen oplossing brengen.

2.  Die hobby ben ik, mezelf eens zien langs de kant waarop ik gezien wil worden... puur zonder meer.  Dus laat die diepgang maar komen :)

3. Het gaat niet echt om wel of niet boek... het gaat er om dat bepaalde dingen kunnen afgesloten worden waardoor ik terug kan groeien. Het is iets van mezelf...een meerwaarde zie ik er inderdaad ook niet in.  De vragen worden gesteld maar ik tast nog af of ik mee ga met die boot, vandaar de vraag ;)

thanks
sasje

Sas-8314

• Master lid
« Reactie #5 Gepost op: mei 03, 2015, 18:15:32 pm »
heej Yoga

mensen zien wat wij ze laten zien en mensen nemen wat wij hen geven ..
Uiteindelijk bekijken / beoordelen wij een ander toch door onze eigen ogen ..
spiegeltje spiegeltje aan de wand, niets is wat het lijkt ;)

waarom geen dagboek of wanneer je feedback wenst een weblog schrijven ?
 :-*
what defines us is how well we rise after falling

petra page

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: mei 06, 2015, 18:46:16 pm »
wat voor een boek schrijf je?
misschien leuk om op deze web een stukje te publiceren.
Dan is het niet helemaal meer van jezelf en kom je ermee naar buiten.

Petra

yoga

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: juni 06, 2015, 10:04:20 am »
@ petra page ik ben nog niet beginnen, de intentie is wel maar nog niet actie geschoten