Verhuis ?

Gestart door littleme, april 28, 2015, 13:48:09 PM

littleme

Ik kreeg vandaag onrustwekkend nieuws..
Mogelijk moet ik verhuizen vernam ik van mijn huisbaas, dit is echter nog nt zeker..
Even 3 kaartjes getrokken:

Hond.  Maan.  Zeis

Wat denken jullie ?

littleme

het vertrouwen is gebroken, een hoofdstuk wordt afgesloten (zeis)
de maan staat voor een nieuw begin, verhuizing, succesvol

Sas-8314

heej Helena

je niet uit het veld laten slaan is hetgeen wat er bij mij opkomt.
de zeis aan het eind zegt ook oogsten, we oogsten wat we zaaien.
de hond en de maan geven me het gevoel dat vertrouwen een beetje wisselvallig is,
de maan staat ook voor communicatie en creativiteit, weten wat je wil is ook kunnen krijgen wat je wil, in die zin dat we krijgen wat we verdienen en nodig hebben ook al (h)erkennen we dit niet meteen.
Communicatie is essentieel, communicatie met ons zelf en uiteindelijk naar buiten om zo gedachtes ook vorm te kunnen geven. De zeis kan ook aangeven dat je wat daadkrachtiger mag zijn, je wellicht wat minder mag laten leiden door emoties ..

Goed weekend  :-*
what defines us is how well we rise after falling

littleme

Hey Sas..

Jouw zienswijze is altijd heel bijzonder.. het gaat net een tikkeltje dieper :)

Het is zo dat ik mij dikwijls uit het lood laat slaan door een emotie..
Ben de laatste jaren dikwijls verhuist en dat nagenoeg nu even beu.. als tegenreactie op het onrustwekkend nieuws zou ik onmiddellijk iets anders zoeken ook wel omdat ik voel dat het einde in zicht is.. verhuizen op zich zou ik nt zo erg vinden maar de stress die daarmee gepaard gaat is wat anders.. die kan ik missen als kiespijn.
Ik woon hier ook wel graag maar de huisbaas is soms heel wisselvallig, soms heel open, soms erg gesloten, schichtig zelfs.. ik weet niet of ik hem mag vertrouwen. Ik heb ook geen regulier huurcontract wat het minder veilig maakt.. voor dat risico heb ik zelf gekozen enkele maanden geleden..
Misschien moet ik onbevreest eens met hem in alle openheid aan tafel zitten.

Binnen een kleine week weet ik meer, ik hou je op de hoogte..

Dank je voor je steun lieverd !

<3