Raaf versus Valk

Gestart door Samantha, april 20, 2015, 21:18:38 PM

Samantha

Hallo iedereen,

ik hoop dat dit in het juiste topic is geplaatst, anders excuses. Ik kom naar hier hoewel dit niet een van mijn specialiteiten is, in het spirituele gebied dan, met een vraag.

Ik zag vandaag een Raaf een Valk aanvallen. Tenminste ik denk dat het aanvallen was, gezien de duikvluchten richting Valk, en ik denk niet dat het een paringsritueel was  ;D

Ik heb het nog nooit gezien zoiets, maar op een of andere manier heb ik het gevoel dat het iets voor me zou moeten betekenen. Ik reed door de natuur, zoals anders, en ineens zag ik dus in de verte twee vogels vliegen met elkaar. Nu heb ik de laatste tijd nog meer vogelparen gezien die de mooiste dansen uitvoeren met elkaar, maar toch had ik hier gelijk zoiets bij van "hmmm".

Gezien de afstand en ik niet veel meer kon zien (brillie hier, wel een goei, maar dan nog  ;) ) ben ik verder gereden. Met dat ik verderreed, kwam dit vogelpaar ook dichterbij en werd het duidelijk dat het dus niet een "paar" paar was. Dus ik stopte, hield dit in de gaten en zag dus duidelijk de Raaf induiken op de Valk. Deze wist gelukkig met een heel mooie tactiek elke keer de Raaf te verschalken, echt prachtig.

En de Raaf bleef niets ontziend induiken op de Valk, die dus weer de aanval afsloeg keer op keer. Gelukkig. Alleen op een bepaald moment kwam de Raaf dus van een hogere afstand af tot de Valk dan normaal, en zie ik hem duiken, ik zie de Valk pareren, waarbij de Raaf ineens wegvliegt en op een dak gaat zitten en de Valk in een fruitbomengaard verdwijnt.

Zie of voel ik er teveel in en was dit gewoon een kwestie van "territorium" (voor zover dat bij vogels bestaat) of zie ik er niet teveel in en is het meer?

ALS ik er zelf een interpretatie aan zou geven:

ik heb hulp gevraagd bij een kaartlegging omwille dat ik wat sturing wou, de kaarten die ik afgelopen dagen getrokken heb komen op dezelfde conclusies uit, mijn gevoel deelt daar in mee. Veel wijst op iets dat moet komen, en wat iets teweegbrengt dat tot verandering leid, inclusief een afscheid. Dus nu zou mijn interpretatie dus in dezelfde lijn liggen, aangezien zowat alle tekenen erop wijzen in mijn ogen, en dat dit dus "mijn gevecht" was dat ik nog moet leveren, voordat er helderheid is en het andere afgesloten is. Wat gaat komen, komt, wat gaat beginnen, begint...zoiets.... En het is noodzakelijk dat het komt en dat het begint....

Maar ik weet niet of dat het geval is, dus weer sturing gevraagd aub ???

Dank bij voorbaat,

Groeten,

S.


Developerone

Namaste, Stokstaartje :)

Ben je bekend met het Dierenorakel der Druiden?
Hierin zit een Raaf en een lijkende Roofvogel (havik)
Misschien kan deze prachtige symboliek je verder op weg helpen.

Vriendelijke groet Developerone

Samantha

Hallo Developerone,

nee ben ik niet zo bekend mee. Ik ga het in elk geval wel eens googlen. Had via hier ook al gekeken, maar ik zeg ik ben niet zo goed in deze tak. Kaarten weet ik altijd beter te interpreteren, denk ik dan toch hahaha, maar dieren tja.

Het blijft voor mij dan altijd een vraag van is het met betekenis of ist het gewoon een gevecht en verder niks.

Maar ik ga in elke geval eens wat verder googlen over dierenorakel van druiden, kan altijd bijleren in elk geval  :)

Bedankt voor je tip en antwoord.

Groeten,

S.