De boom, de beer, de weg

Gestart door littleme, april 18, 2015, 22:53:53 PM

littleme

Ik heb drie kaartjes getrokken voor iemand anders met betrekking tot een relatie..

Boom.  Beer.  Weg. 

De relatie zit wat in 't slop.. Ziet er nt zo goed uit..

Ik interpreteer ze zo.. (Ben nog maar net met lenormand begonnen)

De relatie was sinds 't begin al verziekt.. Momenteel is er ontevredenheid voor beide partijen..
Een nieuwe weg ligt klaar..

Wat denken jullie ?

:-*

Mikal

Beren op de weg zien?  ;)
De boom lijkt me een goede basis, stevig geworteld en kan uitgroeien tot iets sterks samen met de beer. Maar toch die beer op de weg. Zien ze niet allerlei dingen die er niet zijn en maken ze het niet onnodig moeilijk? 'Gewoon' genieten samen en niet zo moeilijk doen.
Weg staat vaak voor een keuze, hoe willen ze verder gaan? Ik moet ook denken aan een brombeer alsof er wat irritaties beginnen in te sluipen en het tijd is voor wat andere input, andere wegen inslaan dan hoe ze nu in relatie staan tot elkaar. Meer leuke dingen doen met elkaar en focussen op elkaars sterke punten, wat ze aan elkaar hebben en elkaar versterken want ik heb daarnaast ook het gevoel dat ze elkaar versterken in waarom de relatie in het slop is geraakt. Misschien naast het samen leuke dingen doen ook elkaar wat meer loslaten zodat ze individueel ook meer dingen gaan ondernemen?
Tja, geen idee, ik schrijf maar wat er in me opkomt... Maar ben wel benieuwd of ze er iets aan hebben en het ergens op slaat.  :-*