Nieuwe liefde?

Gestart door Mikal, april 18, 2015, 22:39:22 PM

Mikal

Ik heb een man ontmoet die ik heeeeel erg leuk vind dus uiteraard wat kaartjes gelegd met de vraag hoe het verder gaat tussen 'ons'. Vorig jaar enorm gekwetst in de liefde en ik merk dat ik nu onzeker ben en bang om weer gekwetst te worden, dat maakt me wat terughoudend... Het is wel helemaal mijn type waar ik als een blok voor zou kunnen vallen, aaargh, eng!!
Wat denken jullie hiervan?

OOIEVAAR - SLEUTEL - KLAVER - SLANG - KRUIS

De kaarten zeggen mij dat ik toe ben aan een nieuw begin en nieuw geluk wil toelaten in mijn leven, of ik houd het zelf op slot dat kan natuurlijk ook. De slang zie ik als verleiding maar dat kruis... Het is van korte duur? Of het kruis staat voor een kruis door het verleden? Slang - kruis kan misschien ook duiden op dat het weer niet zo'n betrouwbaar type is...? Pfff, lastig hoor! Graag een objectieve blik.  ???
Ik heb geen PK gebruikt omdat ik niet zo goed wist welke ik moest nemen: dame, hart, ring, en geen kaarten wilde buitensluiten.

Toen heb ik zelf even een legging bedacht:
Ik: sleutel
Hij: kind
Prognose: kruis

Weer dat kruis... Lijkt mij niet zo'n goed teken. Sleutel: het is aan mij of ik me wil openstellen of niet. Hij staat er open in en ziet wel wat er gaat komen. Tja, en dat kruis...
Maar hij lijkt me echt heel leuk!!  :-\ :(

Mikal

En ik had ook nog een prognose gedaan voor de aankomende 3 maanden...

BEER - BOOM - KIST

2x kruis en een kist  :'(
Het lijkt me een zeer zelfverzekerd type, en ook weer niet... Daar moest ik aan denken bij de beer. Door de boom heb ik het gevoel dat hij op me afknapt wanneer hij me beter leert kennen. Pfff, liefde maakt mij zo onzeker!!
Wat dieper gezien denk ik eerllijk gezegd dat dit niet zo lang gaat duren maar het op de één of andere manier wel aangeeft dat ik weer klaar ben voor een relatie of andere dingen en de tijd rijp is om nu echt mijn ex achter me te laten. Me een zetje in de goede richting te geven zeg maar en open te staan voor iets nieuws. Wat denken jullie?

Sas-8314

heej Mikal

de beer geeft mij het gevoel dat je meer mag uitgaan van je eigen kracht, de boom zegt me dat dingen ook de kans moeten krijgen om te groeien, de kist doet me denken aan beperking ..
Als jij er al vanuit gaat dat hij op jou gaat afknappen dan zal dit waarschijnlijk ook gaan gebeuren ..
De beer staat ook voor gedachtekracht, we scheppen onze eigen realiteit.
Wees jezelf lieve Mikal, in al je pracht en kwetsbaarheid en ... wees er voor jezelf !
Vul niets in voor een ander, wil je iets weten vraag er dan naar, wees niet bang voor de waarheid, kennis geeft  vrijheid om te handelen. Onwetendheid brengt beperking zoals ik het zie.

fijne dag Mikal  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Mikal

Heej Sas, hoera je bent weer herrezen  ;D ;D ;)

Dank je wel voor je antwoord. Tja als ik dit lees ben ik misschien een beetje te snel gegaan.
Ik heb het min of meer zelf beëindigd geloof ik  :P :-[
De heer in kwestie gaf aan te twijfelen omdat hij het gevoel had dat ik meer voor hem voelde dan andersom. Uit angst weer gekwetst te worden gaf ik aan het dan maar hierbij te willen laten...  ::)
Lees ik jou antwoord dat het de kans moet krijgen om te groeien, tja...
Eigenlijk wilde ik dat dus niet, gevoelens laten groeien voor iemand die blijkbaar iets anders wil.
Ik hoef echt niet direct een close relatie ofzo maar gun mezelf wel iemand die genoeg voor mij voelt en niet alleen voor sex...
Pfff, wat zijn die kaarten toch raak af en toe!!!
Thnx Sas!  :-*

littleme

gewoon ff met de stroom meegaan in vertrouwen.. en in je eigen kracht.. dat voel ik ook :)

Mikal

'gewoon ff' haha, ja was het maar zo gemakkelijk  :)
Ach weer een leuke ervaring rijker en verder heb ik toch ergens het gevoel dat het goed is zo en het juist heb aangepakt. Tja, zal nooit weten verder hoe het zou zijn gelopen natuurlijk. Nu weet ik in elk geval dat ik issues met open stellen heb, heel fijn...  ::)
Thnx littleme!

Sas-8314

dus je bent weer gegroeid :)
komt goed Mikal, feitelijk is het altijd al goed, we staan uiteindelijk altijd daar waar we op dat moment horen te zijn, dus wees de heer maar 'dankbaar'  hij bracht je weer een stapje dichter bij je zelf  .. ;)

en daarbij, mensen nemen wat wij hen geven ..

fijne dag Mikal  :-*
what defines us is how well we rise after falling