Onzekerheid speelt me parten..

Gestart door littleme, april 08, 2015, 14:35:20 PM

littleme

Ik verkeer in een onzekere periode momenteel..
weet niet goed hier mee om te gaan..

Misschien verteld de hond me dat ik net vertrouwen moet hebben ?

PK
De ooievaar.  De sleutel.  Het kruis.  De hond.  De Roede

Wat denken jullie ?

Dank hiervoor <3

dameblanche

bij een 5 kaart legging moet je de persoonskaart eruit halen.
de persoonskaart, de dame komt in het midden.
kaart 1 zegt iets over de over kaart nummer 2 en dan hebben we het over de oorzaak, kaart 4 zegt iets over kaart nummer 3 en dat duidt het gevolg aan, kaart 5 zegt iets over de situatie en over de persoonskaart.

hier geeft het kruis al nerveuze gevoelens aan, ook wordt je gemaand om eens goed over iets na te gaan denken.
de sleutel plus de ooievaar vertelt me dat je in het verleden toch bezig geweest ben om aan jezelf te werken maar een en ander heeft niet goed uitgepakt, je laat nl het mes in het varken steken.
je denkt dat het de hoogste tijd gaat worden om nu een serieus bezig te gaan zijn, je te willen gaan settelen, maar toch brengt deze gedachten je onrust, je weet niet hoe je een en ander zult moeten gaan aanpakken, want geduld is een woord dat je alleen vanuit het woordenboek kent

littleme

Sterk lieve Marianne !

Geduld heb ik inderdaad niet echt, maar er wordt aan gewerkt.. ik besef dat dat de enige manier is..
er is ook veel onrust in mij..

Heel erg bedankt voor je visie !

Heb een wonderlijk fijne dag x

shana

Jij moet ergens een knoop doorhakken, je bent er al een tijd mee bezig  (aan het sleutelen zgz) maar je blijft altijd ergens steken, het is een kruis dat je draagt, maar het is nu hoog tijd dat je er een kruis over maakt. Stoppen met denken van: maar wat als, en moest ik dit enz...Hak de knoop definitief door en kom niet meer terug op jouw beslissing, pas dan kom je verder.