5 kaart legging met betrekking tot een pril begin (mogelijke nieuwe liefde) ?

Gestart door littleme, maart 30, 2015, 16:36:32 PM

Sas-8314

heej Littleyou

de ooievaar staat idd voor verandering .. maar dat kan alle kanten op denk ik dan. Deze kaart geeft mij dan ook het idee dat het pas een positieve verandering kan zijn wanneer we met beide benen op de grond staan, maar ook geduldig (leren) zijn, de ooievaar heeft nu eenmaal z'n tijd nodig. De ooievaar is ook een type maagd zover ik begrepen heb en een maagd staat bekend om de werklust, maar ook het 'nuchter' zijn en dingen objectief willen aanschouwen. Plichtsbesef ..
Er zijn maar weinige die geen rugzakje dragen, er zijn er teveel die het dragen zonder er in te willen kijken.

Vertrouwen ligt niet buiten ons zelf, het is dus ook niet de ander die we zullen moeten leren vertrouwen, maar ons zelf. De vos is ook een kaart van handelen, handelen vanuit intuïtie, handelen zonder excuus om het niet te doen. maw luisteren naar je eigen innerlijk en daar trouw aan blijven (ring sterren)
Wanneer dit niet gebeurd belanden we in een cirkeltje van wantrouwen en zelfbescherming met alle gevolgen van dien. De vos is ook een leraar .. de lesstof zit in ons rugzakje ..
alles begint en eindigt bij (eigen)liefde ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

littleme

Dank je Sas, ik heb er wel wat aan maar toch blijft het vaag..
Je interpreteerd de kaarten op een geheel andere manier wat het interessant maakt..
'K heb je woorden enkele dagen tot me laten doordringen..
Tijd nemen om de rugzak rustig te bekijken.. 'T vertrouwen in mezelf zoeken..

littleme

De kaartjes nog even om raad gevraagd..
Soms voel ik me heel erg goed bij hem, andere keren merk ik dat we niet dezelfde diepgang delen en dan voel ik een gemis.. ook voel ik dikwijls de nood alleen te willen zijn..

Mijn vraag naar de kaartjes: moet ik mij meer open stellen naar de relatie toe ?

Anker   Sterren   Kruis

(Mijn interpretatie met in gedachte de wijze raad van Sas... ik lees de kaartjes naar mijn gevoel en kijk goed naar de beeldjes)

Anker: houvast, iemand die er altijd is, met de stroom meegaat, kans om open te bloeien, dat ik mag investeren in de band, maakt dat mijn boot niet doelloos rond drijft.

Sterren: Schepen zijn nt gebouwd om in de haven te liggen, water, emoties die los kunnen komen door me open te stellen, die nu vast zitten, verankerd zijn, tegelijkertijd kans om iets op te bouwen.

Kruis: ik heb mijn eigen kruis even te dragen, de liefde is koud, afwachten, geduld hebben, dat deze weg me niet zozeer van mijn pad zal doen afwijken, ook al leidt dit tot niets, het is de moeite waard, heb vertrouwen.

Nog even ter info: ik heb mijn naam aangepast om privacyredenen ;)

Sas-8314

heej Helena :)

ANKER STERREN KRUIS

Je geeft aan dat je diepgang mist ..
hier zie ik het anker in terug.

Het anker staat ook voor los-laten, oftewel dingen vanuit vrije wil (hart) laten zijn zoals ze zijn / komen.
Loslaten wanneer dingen niet naar wens zijn, niet werken ..
in de eerste plaats jezelf in waar-de laten en vervolgens een ander ook in waar-de kunnen laten, zien (er)kennen zoals we zijn, dan kan er een trouwe band ontstaan.
De sterren zie ik dan ook als iets dat helder is, zuiver is zoals intenties horen te zijn. Ook zie ik ze als de kern van iets, hetgeen ons raakt, waarvoor we (dan dus) aandacht hebben. De kern in ons zelf, onze wensen kennen en er naar handelen. Het anker is ook een werkkaart .. Staat voor trouw en hoop maar alles begint bij ons zelf ..
Het kruis staat voor het lot en hooguit voor vertraging en pijn als we niet in ons zelf (de ster) geloven

Het voelt voor mij alsof je iets liever niet wilt erkennen, je mogelijk compromissen wil sluiten met jezelf maar die zullen naar mijn mening alleen maar tegen je gaan werken.
Ik mis communicatie .. Als jij er achter wilt komen wat je toekomst brengt zul je een (eerlijk) gesprek met jezelf moeten willen voeren over wat je wel en niet belangrijk vind en er naar handelen ...
Ik geloof persoonlijk niet in compromissen sluiten ..
Het is als die mooie puzzel die helemaal lijkt te kloppen en waarbij de laatste stukjes kost wat kost er in worden gepropt terwijl ze eigenlijk niet passen, om uiteindelijk te puzzel in z'n geheel te verkloten ..
Wellicht ben ik daarom ook single ;)
Energie stroomt of het stroomt niet, een slechte stroming geeft storing en mogelijk blijvende schade aan alles waaraan het verbonden is ..

littleme

Hey lieve Sas..

Je woorden hebben een diepe indruk nagelaten.. Compromissen sluiten met jezelf is niet het beste wat je kan doen, en misschien doe ik dat wel.. Ik probeer eerlijk naar binnen te kijken maar makkelijk is dat niet.. Ben soms erg verward en vooral angst om verkeerde keuzes te maken.. Vorige week ging het weer wat beter met onze relatie maar nu heb ik terug het sterke gevoel dat we nt bij elkaar passen..

Ik heb mijn overleden grootvader vorige week om raad gevraagd en trok deze kaartjes

Zeis  ruiter  heer

Maar ik weet bijgot nt hoe ze te interpreteren

Kan je me helpen interpreter lieve Sas ?

Ontzettend bedankt !

Sas-8314

heej Helena :)
thanks voor de feedback ..

Zeis       ruiter         heer
ruiten 10   harten 1   harten 28

ruiten zie ik als een spiegel, ruiten 10 als men oogst wat men zaait ..
De zeis wordt gebruikt om te kunnen oogsten, hiervoor zullen we het koren van het kaf moeten scheidden ..
Niet omdat het zo'n leuke klus is en ook niet omdat we precies weten wat we zullen oogsten .. Maar omdat het nodig is .. 'Hart' werken wordt uiteindelijk altijd beloond ..

De harten zie ik als gevoelens beter gezegd emoties, harten 1 , daar waar het allemaal om gaat,
hoe gaan we met ons eigen gevoel om ..
De ruiter staat ook voor beweging ... maar ook gedachtegang ..
Bewegen we ons vanuit ons hart of vanuit de gedachtes, zijn onze gedachtes en gevoelens op 1 lijn ..
Wat leid ons ... maar ook wat let ons ..

harten 28 de heer
2 en 8 roepen bij mij de drang en dualiteit naar manifestatie (vaak schijn)veiligheid op ..
Eerst zien dan geloven doet het me aan denken ..
Wanneer we echter geloven (vertrouwen) dan weten we dat we zullen zien, dan zijn er geen twijfels.
Dan doen we iets omdat we weten dat het nodig is en worden we niet ge/ver-dreven door emoties.
'Hart' werken kost tijd en energie, maar iedere investering is tijdelijk en waarde-vol wanneer we weten waarom we iets doen, weten dat dingen moeten gebeuren.

Waarom met iets doorgaan wanneer je twijfelt ..?
neem de tijd om er achter te komen wat jij wil, als je bij elkaar hoort dan vind je elkaar wel weer.
De zeis is geen kaart van half werk, of je doet iets goed of je laat het beter ..

Wanneer we gevoelsmatige vragen stellen dan is dit niet omdat we iets niet weten, maar eerder omdat we bevestiging en/of toestemming zoeken .. Er is niets dat we niet over / van ons zelf weten ..

Benieuwd of je er iets mee kunt ..

littleme

Hey Sas..

Je hebt gelijk.. teveel twijfels is een teken aan de muur.
'k heb de knoop doorgehakt.. op zielsniveau teveel verschillen.. te weinig diepte, teveel kleine liefde, te weinig grote.

Dank je voor je hulp lieverd !

<3

Sas-8314

heej Heleen :)
je hart volgen .. het enige dat echt klopt ;)
Durven los-laten is ook open staan voor ... alles wat op je pad mag komen.
zal vast iets moois zijn  :-*

littleme

Hey Sas,

Ik geloof erin en ben ook trots op mezelf !

dikke warme knuffel !