5 kaart legging met betrekking tot een pril begin (mogelijke nieuwe liefde) ?

Gestart door littleme, maart 30, 2015, 16:36:32 PM

littleme

Hey lieverds,

Wat denken jullie hiervan ?

'k ga mijn visie vanavond neerpennen..

Alvast erg bedankt !

Tot strakjes

:-*

PK
Sleutel   Dame  De Ster   Zon  Ooievaar
    3           1         5           2         4

yoga

Sleutel   Dame  De Ster   Zon  Ooievaar
    3           1         5           2         4

dat ziet er me er prima uit... jouw sterren stralen zal ik maar zeggen... vernieuwing in alles, een nieuw begin vol optimisme en warmte starten, deze dame is succesvol :)
het is allemaal nog heel nieuw en fragiel maar dat is normaal.Het is een gunstige verandering die jouw helemaal gaat laten openbloeien.
Geniet ervan

yoga

littleme

Hey Yoga,

Dank je voor je visie.. 't ziet er inderdaad mooi uit eh..

Sleutel staat voor de mogelijkheid nieuwe deuren te openen en oude deuren te sluiten..
er is veel aan de gang in mijn leven, nieuwe projecten en misschien ook wel een nieuwe prille liefde, de gevoelens zijn er langs beide kanten maar we doen het heel erg traag..
Elkaar leren kennen eerst, iets wat hedendaags niet gauw meer gebeurt, mensen storten zich snel in iets waardoor het vuur snel dooft .. fijn dit te mogen meemaken in vol vertrouwen.

Fijne dag nog daar !

me x

littleme

Vandaag toch even een nieuwe legging gedaan..
Ik voel me namelijk nt al te best..

PK
De ooievaar.  De sleutel.  Het kruis.  De hond.  De Roede

Wat denken jullie ?

Dank hiervoor <3

littleme

Wij zitten nog steeds in de ondekkingsfase.. héél voorzichtig.. beiden bang om gekwetst te worden.
Soms goede momenten maar soms voel ik dat hij misschien oneerlijk zou kunnen zijn.. ik vertrouw hem soms niet, ligt dat aan mijn eigen wantrouwen of is het werkelijk zo..

Ik heb dus 5 kaarten getrokken met de vraag in gedachten of hij goede bedoelingen heeft naar mij toe..

PK
De ooievaar   De ster   De wolken   De vissen   De ruiter
         3              1                5               2                4

Wat denken jullie lieverds ?
Ligt het wantrouwen bij mezelf, durf ik mij niet open stellen, blokkeer ik mezelf ?

Heel erg bedankt voor jullie tijd en hulp !

<3

littleme

duiden de Ruiter en de Vissen op een positief of negatief bericht ?
Moet ik opletten wat ik zeg in deze situatie ?
De oorzaak hiervan is een verandering van gevoel ?

De wolken staan voor een tijdelijke verduistering of onweer, ik zal mogelijk een positief bericht krijgen ?

janice

Offtopic
Heb je de kaarten eigelijk al zelf in huis ?
Zo ja, dan kan je de 5 kaarten na het schudden gewoon van links naar rechts voor je neer leggen ipv steeds die ene website te raadplegen
en als je eenmaal bezig bent dan hoef je je pk kaart er echt niet ook nog eens eruit te halen
hou het bij 5 kaarten :)
Intuitie is verstand dat haast heeft

littleme

hey Janice

Ja, die heb ik in huis maar soms doe ik een legging op het werk en met de kaartjes moet dat vreemd ogen als er een collega voorbij komt ;)
Ik zal het in 't vervolg beperken tot thuisleggingen..
dank je voor de tip !

Groetjes

littleme

janice

Je hoort de kaarten eigelijk in combinaties van 2 kaarten naast elkaar te lezen, van links naar rechts.
Zelf hecht ik niet zoveel waarde aan de gekozen legmethode op die website, sowieso hecht ik weinig waarde aan online leggingen,  ik heb de kaarten liever in mn handen,  maar iemand anders weet er vast wel wat van te maken.
1 keer heb ik op werk kaarten gelegd, denkend dat ik alleen was, kwam er spontaan iemand mn kantoor binnen wandelen,  :o  :-[ , yes slecht plan.
Ik wacht dus altijd tot ik thuis ben

littleme

OK.. Ik heb net met mijn eigen kaartjes een nieuwe legging gedaan met dezelfde vraag..

Hier komen ze:

Klaveren   Heer   Maan   Berg   Ooievaar

Wat denk je Janice ?

Mikal

Mijn gedachten hierbij is dat een nieuwe relatie misschien nog iets te snel voor hem is en hij eerst zelf nog dingen moet verwerken. Misschien nog niet helemaal over zijn vorige relatie heen is?
Dus de tijd ervoor nemen en het rustig aanpakken lijkt me zeker een goed idee.

Door die heer - maan - berg denk ik dat hij moeite heeft op dit moment in zijn leven om vol voor zijn emoties en jullie relatie te gaan. Ik weet niet zo heel goed wat die ooievaar inhoudt, verandering - vernieuwing? Dus als hij alles een plekje heeft gegeven, niet meer bang is om gekwetst te worden kan hij er pas echt vol voor gaan en is dan pas toe aan een nieuwe relatie? Ik ben ook maar een leek hoor dus als jij het positiever ziet zou ik daar vooral op afgaan  ;)
Conclusie, blijf het de tijd geven zodat hij dingen een plekje kan geven zodat jij in elk geval in de buurt bent wanneer hij er echt klaar voor is om ervoor te gaan....?

janice

Nog een tip, wanneer de kaarten eindigen met schip of ooievaar, bekijk de 2 daaropvolgende kaarten in je stapel, zo weet je wat voor verandering eraan staat te komen, schip en ooievaar zijn de kaarten die oa een grote cq kleine verandering  aangeven, ik ben het eens met mikal, de berg in deze legging staat in de weg voor vooruitgang

littleme

Hey Mikal..

Bedankt voor je visie op mijn kaartjes..
't is zo dat hij na zijn vorige relatie (2 jaar geleden) nooit meer verliefd is geworden.. hij is te erg gekwetst toen.
Daardoor is hij nu erg voorzichtig.. gisteren kreeg ik een berichtje van hem dat zijn ex bevallen is van een dochter.. hij was hier vanonder de indruk.

Nu ik heb eerlijk gezegd ook moeite om mij open te stellen.. ook gekwetst geweest in de liefde en het idee mij nu te binden boezemt mij angst in..

'k heb vandaag 3 kaartjes gelegd naar mezelf toe met de vraag wat mijn issues zijn naar hem toe..

Dit kwam eruit:

kind   vos   ooievaar

Mikal gaf me de tip (waarvoor heel veel dank ! ) bij een ooievaar of schip nog 2 daaropvolgende kaarten in de stapel bij te leggen dus zo gezegd zo gedaan:

daaropvolgend:

ring   sterren

Het kind staat voor het gekweste kind in mij, nt bepaald rooskleurige jeugd gehad.
De vos staat voor het wantrouwen dat ik heb naar hem toe.
De ooievaar wijst op verandering in goede richting met de ring en sterren in 't verschiet ?

't is wat eh, de liefde.. ;)

Dank jullie ! <3

littleme