vijf kaart legging relatie met ex?

Gestart door Anoniempje, maart 29, 2015, 21:32:42 PM

Anoniempje

Hoi

ik heb de vraag gesteld hoe de relatie tussen mij en mijn ex zal vorderen.

Vogels - Zeis - (p heer) dame op mij - Kindje - Huis

wat wilt dit juist zeggen? Is er nog verdriet vanwege onze scheiding? En naar de toekomst toe komt ze terug en gaat het weer beter gaan?

alvast bedankt :3

Anoniempje

Is er niemand die me wat meer kan vertellen over deze legging? ;(

yoga

hebben jullie kinderen samen?

liefs yoga

Anoniempje

Beste

bedankt voor je vraag maar neen, dat hebben we niet; we zijn nog vrij jong. 22. (:

groetjes!

Mikal

Vogels, aan het 'nestje' wat jullie samen hadden kwam een abrupt einde? De dame op jou pk lijkt me dat jullie elkaar nog niet helemaal los kunnen laten, er nog wel iets bestaat tussen jullie. Jullie lijken wat ontredderd zonder elkaar (kind). Komen misschien wel weer meer naar elkaar toe. Door de breuk leren meer jullie zelf durven zijn, zeg maar door op jezelf aangewezen te zijn en eerlijk en open naar elkaar toe te zijn.
Mijn gevoel zegt dat het wel weer beter zal gaan tussen jullie. Misschien komt ze weer naar 'huis' of duidt het juist dat jullie beiden je basis versterken waardoor er meer openheid komt tussen jullie. Volgens mij geen slechte kaarten....

Anoniempje

Dankje voor je feedback mikal!

Ja, ze had het plots zomaar uitgemaakt met me. Betreffende het loslaten. Ik kan haar niet echt loslaten... Ik weet niet of dat voor haar ook zo is. Ik heb nu helemaal geen contact meer met haar. Ik weet niet of het een slim idee is om terug contact op te nemen met haar.. Ook al is het om gewoon even te horen hoe het gaat met haar. Ik probeer zoveel mogelijk met mezelf bezig te zijn en mezelf verder te ontwikkelen.
Maar toch blijft de vraag in mijn achterhoofdje ronddwalen... Komen we nog bij mekaar terug.

janice

Door de zeis in de legging denk ik eerlijk gezegt niet dat julie nog bij elkaar komen.
De zeis haalt de dame en de heer uit elkaar en voorkomt dat er een nieuw begin (kind) komt.
En anders had ze ondertussen wel weer contact gezocht denk ik
Sterkte
Intuitie is verstand dat haast heeft

Mikal

Hmmm, door wat je schrijft zie ik het toch een beetje anders nu...
Het kind kan staan voor een bepaalde gekwetsdheid, verdriet van jou nu het uit is.
Huis doet me denken aan dat het goed is om bij jezelf te blijven. Dus beter even geen contact opnemen met haar...
Niet leuk...  :'(
Huis doet me overigens wel denken aan dat je er weer overheen gaat komen en weer lekker in je vel komt te zitten hoor!

Kaboutertje

Hoi Anoniempje,
Door de forums te lezen leer ik veel over de kaarten lezen, en jou kaarten hier zijn een goed voorbeeld van dat je het nog op verschillende manieren kan interpreteren. Maar nu ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe je nu terug kijkt op deze legging? Als je dat niet te persoonlijk vind tenminste.
Kan je de kaarten inmiddels beter plaatsen? Ik ben benieuwd wie er nu het dichtste bij zat van de reacties :) en hoop dat het goed voor je is uitgepakt!
Groetjes :)