Auteur Topic: heel bang dat mijn hond narcose niet overleeft, wil iemand op leggen plse?  (gelezen 1806 keer)

shana

• Gast
Hallo,

kan iemand meehelpen in mijn beslissing. Mijn hond Bolleke die al 15 jaar is, heeft heel slechte tandjes, en die zouden eigenlijk moeten verzorgd worden, omdat de bacterien in zijn mond ook zijn hartje en nieren aantasten. Maar ik ben heel bang dat hij de operatie (narcose) niet overleeft, ik heb net mijn allerliefste kater verloren en ben daar nog helemaal niet over, om nu nog mijn Bolleke te verliezen  :'(.  Ben echt ten einde raad, de tandjes niet behandelen is een risico, de tandjes wel behandelen is ook een risico. Ik krijg zelf geen duidelijk antwoord. Wil iemand aub helpen?

Sas-8314

• Master lid
Re: heel bang dat mijn hond narcose niet overleeft, wil iemand op leggen plse?
« Reactie #1 Gepost op: maart 26, 2015, 14:35:10 pm »
hallo Shana :)
Rot voor je, erg moeilijke beslissing idd ..
Ik geloof ook niet dat kaartjes hier het juiste antwoord in zullen geven, althans ik waag me er liever niet aan als ik eerlijk ben.
Misschien zou je eens bij een dierenarts die meer op natuurlijke basis werkt kunnen informeren of er nog alternatieven zijn, wellicht kan er iets gevonden worden waardoor de aantasting van het hart en de nieren kan worden tegengegaan, iets dat zorgt voor een betere balans. Of een plaatselijke verdoving of iets, geen idee of dat ook bestaat maar ik roep maar wat ..

sterkte in ieder geval !
 :-*
what defines us is how well we rise after falling

shana

• Gast
Re: heel bang dat mijn hond narcose niet overleeft, wil iemand op leggen plse?
« Reactie #2 Gepost op: maart 26, 2015, 21:56:58 pm »
hey bedankt,

dat heb ik net gedaan. Had ik uit mijn kaartjes, ze lagen eigenlijk tamelijk positief. Dus 2de opinie gehaald bij iemand die ook holistisch werkt, en blijkt dat de tanden helemaal niet geinfecteerd zijn. Wel veel tandsteen maar niet gevaarlijk. Er is wel ergens een infectie die we nu proberen op te sporen, en hij kreeg een middeltje om zijn nieren te ondersteunen. Wat een stress!

groetjes