Vraag om een legging?

Gestart door pukje, maart 24, 2015, 11:35:29 AM

pukje

;)

yoga

heb je zelf kaartjes?
liefs yoga

pukje

Hallo

Bedankt voor de reactie, maar zelf bezit ik geen kaarten. Wel eventueel speelkaarten?

Sas-8314

hallo en welkom Pukje :)

ik doe een poging en heb 5 kaartjes voor je gelegd zonder een PK te gebruiken omdat ik niet weet of Puck een dame of een heer is ..

WOLKEN(6)  ZON(31) SLEUTEL(33)  BEER(15  VOGELS(12)

de sleutel centraal .. algemeen gezien openen en sluiten
de zon en de beer zouden kunnen staan voor jaloezie in het algemeen, alles wat daar vanaf te leiden valt, dat kan je eigen gevoel betreffen maar ook dat van een ander, maar mijn gevoel zegt dat het waarschijnlijk beide is. Ik zie er onduidelijke communicatie in, vermoed dat dit te maken heeft met stemgeluid / gebruik.
Zou kunnen zijn dat jij je stem wel wil gebruiken maar dat je dichtslaat, iets of iemand anders je geluid overstemt.
De sleutel en de vogels zouden kunnen staan voor een afspraak, ergens op toe willen zien of op in willen gaan , de beer geeft me het idee dat het over een belofte zou kunnen gaan die je met jezelf hebt of wilt nakomen.
De beer staat ook voor scheppingskracht, hij herinnert ons er ook aan waaraan en waarmee we verbonden zijn, soms kan dit ook confronterend zijn en dus zorgen baren.
Ik zie 'm ook als een soort van portier, dat deel dat de regie in handen heeft waarmee (on)tevredenheid optreed.

als ik naar de kaartjes samen kijken dan roept het gedachtes / ideeën uitwisselen bij me op ..
Heb het idee dat je zelfvertrouwen wil ervaren en uitstralen, maar dat bepaalde dingen nog niet helder zijn (verwoord), waardoor een en ander een beetje geforceerd / stroef verloopt.
Praatjes vullen geen gaatjes ..
Met beide benen op de grond blijven staan roept het dan ook bij me op ..
Ik mis diepgang in de kaartjes, het voelt een beetje (v)luchtig.

Benieuwd of je er iets mee kunt Pukje ..
:-*

what defines us is how well we rise after falling

pukje

Niet meer relevant. Bedankt.

yoga

ik leg de kaartjes wel met Pk nu we weten dat pukje een vrouw is ;)

heer    beer    PK/boek   ruiker    toren

wat me opvalt is dat de beer in beide leggingen (ook bij sasje) tevoorschijn komt... doet me vooral denken aan een enorme krachtige man die vooral zijn stem laat horen... en ook een jaloerse man....er hangt een onvrede, irritatie, er zijn dingen die verzwegen worden, en er wordt niks gedaan enkel afgewacht... ergens wil je de situatie afsluiten maar dat lukt niet zo onmiddellijk.   

liefs
yoga

Sas-8314

dank voor de feedback Pukje,
Als je iets wilt bereiken zul je toch echt je wensen / grenzen moeten uitspreken ...
De legging / duiding zou je als algemeen kunnen betitelen, echter was deze wel mbt de liefde gedaan,
uiteindelijk geeft de aard van het beestje ook de aard van de wijze waarop we relaties aangaan weer.
Misschien zou je een duidelijkere vraag kunnen stellen, wat wil je precies weten ?
:-*

pukje

pukje

8)

Sas-8314

yoga

ja dan zal die heer wss je ex zijn :)  :-X
kan je niet zelf kaartjes trekken met specifieke vraag via menu en dan ze hier plaatsen? dan zijn ze toch misschien iets persoonlijker
  ;D

pukje

yoga

onder lenormand kaartjes kan je 3 kaartjes trekken met eventueel specifieke vraag

pukje

:D

pukje

8)