Auteur Topic: Kaarten die met schudden eruit vallen.  (gelezen 1484 keer)

Kippie1980

• Gast
Kaarten die met schudden eruit vallen.
« Gepost op: maart 23, 2015, 14:12:51 pm »
Hallo allemaal.
Sinds ongeveer 3 maanden ben ik voor mezelf tarot kaarten aan het leggen en lezen en proberen te begrijpen. Ik heb dankzij jullie site al veel inzicht gekregen in de kaarten en de betekenis. Bij deze wil ik Ricca graag bedanken voor haar fantastische beschrijvingen van de kaarten. Ik heb er al heel veel van opgestoken!
Ik heb heel vaak als ik een dagkaart trek of een legging doe dat er dan tijdens het schudden een kaart uit valt. Moet je die kaart dan in verband bekijken met de andere  kaarten of moet je de kaart die eruit valt los bekijken? Ik weet niet zo goed wat ik met die gevallen kaarten aan moet. Laatst had ik een legging gedaan die betrekking had op de opvoeding van mijn kinderen en 2 maal viel de kaart de gehangene eruit...
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties. Alvast bedankt...
Veel liefs Wilma

marianne

• Master lid
  • begin met de voordelen en verwerk de nadelen
Re: Kaarten die met schudden eruit vallen.
« Reactie #1 Gepost op: maart 23, 2015, 22:55:59 pm »
kaarten die eruit vallen geven je juist een extra info, de kaart de gehangene geeft je net dat duwtje in de juiste richting, de kaart de gehangene is  DE kaart van het grote  LOSLATEN.
 kinderen opvoeden is ook kinderen op het juiste moment los te kunnen laten en hun vertrouwen schenken.

Kippie1980

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: maart 24, 2015, 11:53:00 am »
Dank je wel voor je reactie! Dat vind ik nou juist het aller moeilijkste, mijn kindjes los laten. Misschien toch maar eens gaan proberen om ze meer vertrouwen te geven, misschien krijgen we daar dan ook minder ruzietjes van....
Ik vind het zo bijzonder hoe de kaarten eigenlijk altijd de spijker op de kop slaat!

Scarabee

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: maart 25, 2015, 09:32:17 am »
Goede morgen,

Ik heb het ook, kaarten die eruit vallen, of blijven "plakken".  Ik leg ze altijd apart en draai ze om op het einde van de legging, ze geven altijd dat extra beetje info waardoor je de rest beter kan interpreteren.

Groetjes,
Scarabee