36 legging die me sterk bezig houdt...

Gestart door littleme, maart 18, 2015, 13:31:18 PM

littleme

Hallo lieverds..
Ik ben sinds vandaag nieuw op het forum en ja.. val direct met een 36 legging in huis..

De onderste kaarten lijken mij wat te zeggen maar zelf kan ik het niet goed duiden al heb ik wel een vermoeden.
Eerst mijn situatie even schetsen:
Sinds een 2 tal maand heb ik een relatie met een wat zo in het begin leek fantastisch iemand.. nu na verloop van tijd lijkt die persoon mij eerder zeer zwaarmoedig en negatief ingesteld, het vergt veel energie van mij hiermee door te gaan, ik voel de liefde wegsijpelen.. mijn gevoel zegt een punt te zetten achter de relatie maar toch heb ik een twijfel, heb schrik een verkeerde beslissing te nemen.. daarom vroeg ik vandaag de hulp van 't universum om mij te helpen een antwoord te krijgen..
Alvast heel erg bedankt als jullie mij een beetje op weg kunnen helpen..
Ik zal de hele legging tonen maar die hoeft helemaal niet volledig geinterpreteerd te worden..

Wat me zo vreemd lijkt is dat in de onderste rij de heer en de dame naast mekaar staan.. maar volgens mij niet in een gunstige positie..
de heer staat links van mij wat wijst op het verleden ?

Het is een 36 kaarten legging met de laatste 4 kaarten in de onderste rij...

ooievaar sleutel kind brief hart lellie zon vissen
tuin weg schip zeis roede maan doodkist muizen
anker huis berg boom klaveren ruiker kruis vogels
wolken slang ring hond ruiter vossen sterren boek
beer heer dame toren

dank je !

Chris

Sorry..36 kaarten heb ik moeite mee daar zie ik 1001 mogelijkheden

Gr Chris

littleme

En als enkel de laatste 4 worden geinterpreteerd ?

yoga

ik kijk morgen wel even... want duurt even voor zo grote legging
;D

littleme

Super.. Dat is lief van je.. Ik ben benieuwd 😊

yoga

ooievaar  sleutel  kind   brief   hart       lelie     zon  vissen
tuin          weg     schip  zeis  roede     maan  doodkist muizen
anker        huis    berg boom klaveren ruiker   kruis    vogels
wolken     slang   ring  hond    ruiter    vossen  sterren boek
                         beer  heer     dame toren


je ligt onderaan de legging dus je hebt niet echt controle op die moment over alles...
je ligt ook in de karma kaartjes onderaan... karma...= betekent letterlijk actie of daad
die gevolgen hebben voor verder leven

naast jouw ligt de heer in een verleden, met hem ernaast de beer, de man is niet snel tevreden, hij is dikwijls jaloers en kan soms brullend uit de hoek komen...hij houdt van macht en gezag.
Boven hem ligt dan wel de hond, soms is hij dan ook te meegaand, het gaat dus enorm op en af... de ene dag zo de andere dag... dat vergt heel wat energie voor jouw om hier in mee te gaan. het maakt er zowat een verziekte relatie van.
je hart ligt duidelijk in een tweestrijd... wat wil ik? welke beslissing moet ik nemen? ik weet nog goed wat of hoe?
je gedachten gaan soms alle kanten op niet weten wat je eerst moet/wil denken...het maakt je enorm moe.
hierdoor sluit je je onbewust ook af voor alles, je wil er controle over krijgen maar dat lukt minder dan verwacht.
Je wil jezelf beschermen voor nog meer leed en pijnlijke gevoelens. Door geen beslissing te nemen geraakt je gefrusteerd.
ik denk dat je eerst voor jezelf moet uitmaken wat jij wil, hoe wil jij dit leven verder? gaat deze man jouw gelukkig maken? als je antwoord weet dan zal je er ook naar moeten handelen.

fijne dag
liefs
yoga

Sas-8314

hallo en welkom littleyou :)

jouw kaartjes en wat ze bij mij oproepen ..

ooievaar  sleutel  kind   brief   hart       lelie     zon  vissen
tuin          weg     schip  zeis  roede     maan  doodkist muizen
anker        huis    berg boom klaveren ruiker   kruis    vogels
wolken     slang   ring  hond    ruiter    vossen  sterren boek
                         beer  heer     dame toren

dat de heer en dame onderaan liggen in de karma lijn zegt mij dat jullie niet voor niets in elkaars leven zijn.
De kaartjes rondom de heer geven mijn het gevoel dat de heer zijn territorium afbakent ..
Dit gebeurd niet voor niets .. dingen zijn mogelijk te confronterend voor 'm, bindingsangst roept het bij op.
Heb het idee dat de dame bepaalde zaken nauwlettend in de gaten houdt en/óf dat de heer dit zo ervaart.
Er lijkt weinig ruimte te zijn of worden ervaren, voelt als een gewoonte om dan in een negatieve spiraal terecht te komen. Het is uiteindelijk ook een logisch gevolg.
Ik heb het idee dat de dame bepaalde zaken niet aan wil / durft te kaarten, bang is om de confrontatie aan te gaan. Beetje de lieve vrede willen bewaren en ondertussen er langzaam tussen uit piept.
Twijfels kunnen uiteindelijk niet worden verborgen of ontkent, het zal (uiteindelijk) altijd voelbaar zijn en onzekerheid en afstand alleen maar voeden.
Duidelijkheid opent de weg, maar daarvoor zul je eerst bij je zelf moeten zijn.
Ik heb het idee dat jij niet helemaal eerlijk bent .. mogelijk niet durft te zijn tegenover jezelf en ook niet naar je partner.
Vraag je af wat het is wat jou heeft aangetrokken aan hem, uiteindelijk zegt dit ook iets over jezelf,
vraag hem wat de oorzaak is van zijn veranderingen .. alleen door de juiste vragen aan jezelf en elkaar te stellen en open te staan (zonder oordeel) voor de antwoorden kom je verder ..
Geen oude schoenen willen weggooien doet het me aan denken .. angst om alleen te zijn.

Ben benieuwd of je iets in (h)erkend ...
succes  :-*


 
what defines us is how well we rise after falling

littleme

Hey Yoga en Sas..

Ontzettend bedankt om jullie visie te geven..

Ik sta er versteld van.. jullie hebben beiden een accuraat beeld geschetst.. iets om over na te denken.

Bij onze eerste ontmoeting ervaarde ik ook dat het een belangrijke is.. er zijn ook veel (zogezegde) toevalligheden in het spel.. dingen waar we niet over kunnen kijken. Dus de karma lijn klopt.

Hij is inderdaad jaloers en heel erg onzeker.. zaken die ik als vrijgevochten vrouw niet tollereer en in de gaten hou.. hij kan soms verbaal agressief uit de hoek komen zonder werkelijke reden.. is erg territoriaal.. vooral als er vrienden van mij bij zijn weet hij zichzelf moeilijk een houding aan te nemen, dat gaat van erg meegaand tot erg bazig.. Ik hou dit van op een afstand in de gaten zonder er erg op te reageren.. ik laat het zijn beloop.. ik observeer en dat merkt hij denk ik.. maakt hem waarschijnlijk nog meer onzeker.

Nu wat mezelf betreft.. ik heb last van bindingsangst/verlatingsangst.. echter.. mijn biologische klok tikt verder, wordt 36 binnenkort.. misschien maakt die hunker naar een kind mij blind.. de eerste weken van ons samenzijn had ik een oogontsteking ;)
Ik weet het allemaal niet zo goed meer.. welke keuze de goede is, welke weg te nemen..
misschien moet ik het allemaal los laten..

Misschien wil ik inderdaad de lieve vrede bewaren en ben ik er ondertussen al stilletjes tussen uit geknepen ;)
't is ook een lieve man en ik wil hem niet nodeloos kwetsen..

Ik ga rustig de tijd nemen om wat op papier te zetten voor mezelf, Sas.. wat dieper graven..

Dank je lieverds.. jullie hulp wordt enorm geapprecieerd !!!



littleme

Ik heb net nog een 9 kaart legging gedaan om het wat simpeler te maken of meer overzicht te krijgen voor mezelf..


slang   ruiter    wolken

ring    (pk)Toren    sleutel

boom    zeis    berg

Het valt mij op dat dezelfde kaarten steeds boven komen in verschillende leggingen, vooral de toren, wijst dit op een muur bouwen om me heen ?

Sas-8314

thanks voor de feedback littleyou :)

slang   ruiter    wolken
ring    (pk)Toren    sleutel
boom    zeis    berg

de toren kan voor veel dingen staan, bezinning, idd een muur, als in even afsluiten voor je omgeving.
de toren staat ook voor verleden en ik zie het ook altijd als iets dat belangrijk is, zoals ook ambitie en overtuiging ..
bij deze legging met de boom eronder doet het me ook denken aan geestelijke ontwikkeling. Met de sleutel ernaast controle, maar ook het verleden (waarmee je nog steeds verbonden bent) afsluiten, het verlangen maar ook de angst, het op je hoede zijn en gedachtes van ongewis.
De zeis/berg zie ik als tegenslag, confrontatie, wellicht jezelf afsluiten juist wanneer er het er op aan komt om voor jezelf en je idealen op te komen, de afzondering die volgt, het eenzame gedachtes.
De ruiter zie ik als de vluchtpoging, maar hoe en waarheen en waarin ..
De zeis staat ook voor tijd, een dreiging .. de berg voor verdriet en het mentale ..
Je schrijft over je biologische klok .. kinderwensen gaan vaak gepaard met het gemis/gebrek aan binding met ons eigen innerlijke kind, het willen zorgen voor, niet alleen willen zijn, compensatie, afleiding.
Een kind wordt geboren, verbonden met de energie (karma) van de ouders ..
Een kind is een nieuwe geboorte, een nieuwe start van een uniek leven, bij voorkeur dus zonder ballast van zijn/haar ouders.

Als ik je kaartjes zie dan valt de stilte me op, alsof alles een beetje aan je voorbij gaat ..
ik mis de communicatie, de toren zou dus geen verkeerde plek zijn, even tot bezinning komen, ik mis de stroming .. de diepte.
Laat het tot je komen en uit het .. stel de juiste vragen en stel je wat flexibeler op naar jezelf ..
je bent geen domme dame ;) een slang is een behoedzame dame, en een slang kan een behulpzame dame zijn wanneer ze loslaat wat niet bij haar past en zich niet laat ver/afleiden ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

littleme

Hier is mijn interpretatie van de kaartjes.. heb er even rustig de tijd voor genomen..

De ring wijst op een verbinding in het verleden met betrekking tot mijn relatie.

De ruiter met zijn plaats in het heden wijst op onderweg zijn, vlucht misschien, dat ik mijn zorgen niet mag opkroppen, communicatie heel belangrijk is, onderweg naar een nieuwe situatie..
Ruiter + slang + PK iemand probeert me iets wijs te maken wat niet waar is..

De sleutel : ik kan veel deuren openen welke wil ik openen en welke wil ik sluiten ? Heb ik de moed om werkelijk deuren te sluiten en los te laten..
Combinatie met toren wil zeggen scheiding van iets of iemand.
Combinatie wolken, probleem dat belangrijk is voor verdere ontwikkeling.

De zeis, mogelijke breuk, is dit werkelijk wat ik wil ?
een zeis wijst ook op angsten.

De boom wijst erop dat iets echt niet inorde is en ik moet handelen.
Boom + toren + ring = iets vervelends in een relatie.

Slang : misleiding, zelfmisleiding.

Wolken : Blokaddes, obstakels, problemen..
Niet zo verstandig de ingeslagen weg voort te gaan.

De Berg wijst erop dat ik hem moet beklimmen om mijn doel te bereiken.. groei komt door eigen inspanningen.
Accepteer je verdriet en neem tijd het te verwerken.

De toren (uiteindelijke afloop)

Een lang en goed leven (joepi) ;)
Carriere en ambities, wijst misschien ook op een eenzaam leven of toch even alleen door het leven gaan maar daarbij mag ik mijzelf niet issoleren van de medemens.

Ziezo.. wat denken jullie hiervan ?

Dank je voor je bijdrage sas ! Ik kom er later op terug, moet eerst gauw een boodschap doen.. Zoen !