36 karten Chris

Gestart door Chris, maart 20, 2015, 15:19:55 PM

Chris

Na ze helemaal hotel de botel geschud te hebben wil ik ze hier wel plaatsen....

sleutel-ruiker-ring-hart-ruiter vissen vosjes beer muizen
slang huis vogels anker ooievaar sterren dame schip klaveren
kind weg roede maan boom toren kruis zeis tuin
wolken zon heer hond lelie brief berg boek kist

mocht iemand tijd en zin hebben?
Als er een vraag bij moet dan is het natuurlijk 
1. liefde
2.werk

Gr  Chris

Sas-8314

Heej Chris :)

ik doe een poging ..

sleutel-   ruiker-  ring-    hart-   ruiter     vissen   vosjes   beer    muizen
slang       huis   vogels  anker  o'vaar   sterren   dame   schip  klaveren
  kind        weg   roede   maan   boom    toren     kruis     zeis        tuin
wolken      zon    heer     hond    lelie       brief     berg     boek       kist

Hoewel ik er ook zeker vertrouwen in zie liggen, geven mij de kaartjes ook het idee dat het echte gevoel hierin nogal wisselt ..
de dame, maar ook een partner in het algemeen spelen hierin een rol naar mijn idee. je weet wat je wil maar je wil ook realistisch zijn en dat laatste zorgt voor gemengde gevoelens.  Je gaat steeds meer inzien dat je over bepaalde zaken geen controle hebt, dingen niet vooraf kunt zien. De toekomst is een optelsom van het verleden en het heden ..
Zelf ben ik niet zo'n rekenwonder ;)
Heb het idee dat je ergens een beetje bang bent om de boot te missen, het vertrouwen in het kunnen ontmoeten / open staan voor een (nieuwe) partner je parten speelt.
Bullbars zijn in nederland verboden, ze zijn veilig voor je eigen auto, maar kunnen veel schade toebrengen aan anderen .. Rij met je hart was ooit een campage van de overheid, ook mijn idee ..
Zie waar je staat Chris, wees trots op jezelf en gebruik je levenslessen, niet om je te wapenen en laat je niet verleiden tot onnodige onzekerheid.
Als jij weet wat je in de kern wilt, zonder er vorm aan te geven en bereid bent om te handelen naar en vanuit je eigen (diepere) gevoel dan kan het alleen maar een mooie optelsom worden.
Dit is niet op 1 gebied, maar op alle gebieden ..
Durf je open te stellen, durf beslissingen te nemen en geef jezelf de ruimte om er achter te komen wat je wel en niet wil, juist door te doen.
boom-toren kan staan voor een hoge bloeddruk, anders gezegd .. wind je niet op, ga wat relaxter met de dingen om, dus ook zeker wat je zelf betreft .. Alles hoort er bij, probeer het te begrijpen zonder er met je neus op te zitten, oftewel kijk naar het geheel en ga niet zitten stoeien met zinloze details ..

Benieuwd of je er iets mee kunt Chris ..
een waardevol weekend gewenst  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Chris

Hoewel ik er ook zeker vertrouwen in zie liggen, geven mij de kaartjes ook het idee dat het echte gevoel hierin nogal wisselt ..
de dame, maar ook een partner in het algemeen spelen hierin een rol naar mijn idee. je weet wat je wil maar je wil ook realistisch zijn en dat laatste zorgt voor gemengde gevoelens.  Je gaat steeds meer inzien dat je over bepaalde zaken geen controle hebt, dingen niet vooraf kunt zien. De toekomst is een optelsom van het verleden en het heden ..

Deze is meteen raak !!!En zeker die controle...dat loslaten... ::) ??? :o

Heb het idee dat je ergens een beetje bang bent om de boot te missen, het vertrouwen in het kunnen ontmoeten / open staan voor een (nieuwe) partner je parten speelt.

Had het idee dat dit de boot zou worden/zijn en da gevoel heb ik nog steeds...
::) 8)
Bullbars zijn in nederland verboden, ze zijn veilig voor je eigen auto, maar kunnen veel schade toebrengen aan anderen .. Rij met je hart was ooit een campage van de overheid, ook mijn idee ..

Durf je open te stellen, durf beslissingen te nemen en geef jezelf de ruimte om er achter te komen wat je wel en niet wil, juist door te doen.

dit doe ik wel ,ben duidelijk tegenover alles en iedereen (wordt niet in dank afgenomen ::)) en neem zeker ook beslissingen ;D ;)

boom-toren kan staan voor een hoge bloeddruk, anders gezegd .. wind je niet op, ga wat relaxter met de dingen om, dus ook zeker wat je zelf betreft .. Alles hoort er bij, probeer het te begrijpen zonder er met je neus op te zitten, oftewel kijk naar het geheel en ga niet zitten stoeien met zinloze details ..

ja zo ben ik wel ...perfectionist... ::) ???

Dankjewel Sas !!
Super duiding...!!Wat jij allemaal eruithaalt Toppie !!