Magische en sprookjesachtige ervaringen

Gestart door Fairies, maart 13, 2015, 16:28:04 PM

Fairies

Ow, wat zijn fairies(feeën) met mij toch aan het doen? Ik zie ze nog duidelijker en ze zijn heel erg dicht bij mij aanwezig, zo erg zelfs dat het nu geen kwestie is van je best moeten doen om ze te kunnen zien, maar juist andersom, stel(even grappig gezegd) dat het mijn doel is om fairies juist niet te willen zien, nou, dat is voor mij op dit moment moeilijker dan dat ik ze kan zien en overal zie ik flikkerende lichtvonkjes dansend bewegen, maakt niet uit waar ik naar kijk en ik hoef niet naar buiten de natuur in, het is overal waar ik ben waar fairies willen zijn. Verder het is nu alsof ze ook iets met mijn innerlijk doen. Het is gevoel alsof je geknuffeld wordt. Het gevoel van "dat je er mag zijn" was iets wat bij mij altijd ontzettend ernstig ontbrak omdat je als buitenbeentje, ook als je daar van jongs af aan helemaal niets aan kon doen omdat je sociaal ernstig gehandicapt was, altijd als een stuk uitschot wordt behandeld door de mensenmaatschappij, maar blijkbaar niet door fairies.
Ik waardeer hun warmte en liefde heel erg, ze zijn werkelijk bezig mijn innerlijk te helen, dat voel ik gewoon!
De bloemige geur is ook heel erg sterk te noemen!

Goh, wat leid ik een merkwaardige leven, zo erg anders dan de rest van de mensheid, het gevoel dat je de enige bent met een zeer ernstige ontwikkelingsachterstand(klassiek autisme) en veel pijn kennen van de eenzaamheid en het gevoel in de steek gelaten te zijn door de mensheid, maar hoe dat in contrast staat met "fairy realm" waar ik mee verbonden ben, wat is daar juist toch zo ontzettend mooi en al helemaal als de wezens in die wereld je willen steunen wat je in je leven zo gemist hebt(de tekorten aan basisbehoeften als klein kind), ik zou het zo graag met honderdduizenden woorden willen vertellen hoe fijn dat is, om geliefd te worden door de natuurwezens als fairies, maar woorden schieten gewoon tekort, zo vredig en euforisch is het.

Dat ik zo'n bijzonder leven mag leiden, voelt nu op een of andere manier aan alsof het eerder een geschenk is dan als een last.

Fairies,

Carla

Dat is mooi Fairies, dat je het nu zo kunt voelen  :-*

Fairies

Dat is al best lang geleden dat ik hier voor het laatst actief was.
Vanochtend heb ik een fairy gezien met vleugels, toen ik op de rand van de droomwereld en waakbewustzijn tussenin bevond maar waarbij ik wel de indruk had wakker genoeg te zijn, dus ik was toch al meer bij waakbewustzijn. Op dat moment verscheen er een fel lichtwezentje voor mijn ogen. Ze was zo levensecht. Hoe duidelijk kon de fairy zijn? Ze was erg duidelijk zichtbaar en ook nog eens fel voor mijn ogen. Ik heb een fairy nog nooit zo levensecht waargenomen. De fairy was zo ontzettend levensecht en dan ook nog in de vorm zoals je op de foto in de link onderaan ziet, dus niet in een lichtbol of in andere vage gedaanten die fairies ook aan kunnen nemen, het lichtwezentje verscheen echt in de vorm van een fairy met vleugels. Ik heb de fairy nog nooit zo fel en zo erg duidelijk in die gedaante gezien, ze had wel Tinkerbel uit Disney animatiefilms kunnen wezen. Niet veel later werd ik wakker, of eigenlijk was ik al wakker toen ik de fairy zag. Maar na het wakker worden hoorde ik ook al gauw een stem in mijn hoofd. Ze vroeg of ik haar gezien had en ik antwoordde dat ik haar heel duidelijk zag. De fairy die ik vanochtend zag, was echter nog wel feller dan wat je op de foto ziet als je op de link onderaan klikt. Ik was er helemaal stil van wat ik vanochtend heb meegemaakt, het liet een zo ongewone indruk bij mij achter en ook mijn wereldbesef veranderde door, want als fairies echt zo levensecht zijn, dan is het ook zo levensecht eng en pijnlijk om in te zien hoe de mensen met de natuur en het milieu omgaat. Hoe dan ook, deze ochtend vergeet ik nooit meer en het betekent veel voor me, maar ik zal altijd een zeer grote afwijking van de mensenmassa zijn en tot een van de extreem weinige mensen zijn die een fairy zo heeft waargenomen als uit de sprookjes. Maar fairies zijn alleen geen fictie, ze zijn zo levensecht als maar kan want ik heb het zelf ook echt gezien.
http://i.imgur.com/4gzInvU.png