wil iemand uitleg geven?

Gestart door Eirin, maart 13, 2015, 14:28:56 PM

Eirin

hallo,

ik heb onlangs een legging gedaan, maar ik vind het moeilijk om voor mezelf te interpreteren. is iemand geinteresseerd om mij helpen.

de vraag die ik gesteld heb is: 'wie ben ik?'

ik weet niet of dit bijvoorbeeld al een goede vraagstelling is of niet.

de legging is:
1. ridder van staven
2. pentakels zeven
3. bokalen vier
4. schildknaap van staven
5. staven zeven
6. koning van pentakels
7. staven zes
8. pentakels zes
9. pentakels tien
10. koning van staven - omgekeerd.

Ik hoor graag van jullie

liefs, mc

dameblanche

wie ben ik, je bent iemand die enorm veel energie heeft, maar ook iemand die ongeduldig kan zijn.
je wilt steeds uitdagingen aangaan, maar er moeten wel uitdagingen voor je zijn, de laatste tijd leefde je zo,n beetje op je automatische piloot, de spanning was weg, nu sta je net als het voorjaar te trappelen om vooruit te komen.
je wil niet bij de pakken neer zitten, je knokt echt om daar verandering in aan te brengen, want zo ken je jezelf niet meer.
maar je inspanningen zullen beloond worden je hebt de juiste mensen om je heen, toch ben je bang dat je onvoldoende steun van hen ondervindt, je hebt de behoefte aan een soort van bescherming, uiteindelijk is dit weer die flow waar je in zult gaan zitten, gevolgd door weer een mindere periode.
je bent vaak te impulsief, werkt e blind aan een soort van doel ,maar gaanderweg verlies je steeds weer het overzicht,
waardoor je wederom in een dip raakt...

Eirin

hallo marianne,

het spijt me dat ik nog niet gereageerd heb. mijn moeder is helaas gisteren overleden en de dagen ervoor waren erg druk en emotioneel.

ik zal snel een reactie geven op jouw interpretatie.

bedankt alvast.

mc

dameblanche