Zou er iemand een algemene legging voor mij willen doen?

Gestart door Parwen, maart 05, 2015, 15:06:21 PM

Parwen

Dit zou mij erg helpen, aangezien ik zelf een beginner ben in deze technieken en ik het fijn vind om te zien hoe jullie je lezing vormen rondom de kaarten.
:)

dameblanche

ik gebruik hierbij vaak het Keltische kruis, dit geeft inzichten op vele gebieden en geeft de krachten aan die op dit moment spelen.

de situatie; de geliefden
wat blokkeert de situatie of werkt juist meegaand; de dwaas
verleden; pentakels 9 op de kop
heden; kelken 9 op de kop
bewust nivo; staven 6 op de kop
nabije toekomst [binnen 3 maanden] de toren
jijzelf; de magier
invloed van je omgeving; kelken 4 op de kop
hoop en vrees ; deze kaart heeft net als bewust nivo een achtergrond element; pentakels 6
sleutel; resultaat over 9 maanden; zwaarden 4

kaarten op de kop kun je op 2 verschillende manier interpreteren, of je duidt de kaart rechtop, met een opmerking er iets aan te willen gaan doen, of de omgekeerde betekenis.

we gaan uit van de situatie, de kaart de geliefden, keuzes maken, deze liggen op de kop, je bent niet in staat om nu p dit moment duidelijke en heldere keuzes te maken.
mede door naiviteit, en of belemmering.
er liggen 2 negens op de kop, je bent op zoek naar een ontbrekend stukje, waarbij het bewust nivo samen met de kaart de pentakels 6 geeft aan, dat bij jou het glas steeds halfleeg is, m.a.w. je wil wel beslissingen nemen, maar je blijft twijfelen, omdat je steeds denkt dat e de verkeerde beslissing neemt.
je komt dus op die manier niet verder en blijft vaak in een zelfde situatie zitten.
je moet dus voor een DOORBRAAK[ de toren] gaan zorgen.
de toren geeft aan dat je oude patronen voorgoed achter je laat, de oude patronen waren mss goed in het verleden, maar werken nu niet meer voor jou.
je hoeft het niet in je eentje te doen, je mag gerust hulp vragen, je vindt het moeilijk om hulp te willen accepteren, je vindt dit onterecht een vorm van zwakheid.
dit is beslist niet het geval.

uiteindelijk ga je in een soort van rust komen, de zwaarden 4 geeft iemand aan die zich terugtrekt om goed te kunnen nadenken, om de gedachten te kunnen gaan ordenen.

liefs marianne

Parwen

Dankjewel Marianne,
Het komt zeer zicht in de buurt van mijn huidige situatie!
Verder vind ik het fijn om een nieuwe interpretatie van de toren te zien, heb moeite deze vaak te omschrijven zonder dat het gelijk negatief is.

dameblanche

verandering is hier het trefwoord,de toren geeft aan dat een drastische verandering NOODZAKELIJK is, de geest komt meer en meer onder druk te staan, het onderbewuste roert zich steeds weer, er komen verwarrende dromen, kortom we zijn in oude patronen vastgelopen, de patronen die ons vroeger ene houvast boden, werken niet meer.
je gaat een verwarrende periode tegenmoet, maar wel een periode die positieve gevolgen kan hebben, de kans te kunnen krijgen om opnieuw te gaan beginnen.
je zult een en ander tot op de grondvesten moeten gaan afbreken.
de toren geeft kans op bevrijding, zodat we naar de ster kunnen gaan, hoop en toekomstig geluk.