blijf ik in deze relatie of komt er een nieuwe op mijn pad ?

Gestart door testelt, maart 04, 2015, 15:32:12 PM

testelt

ooievaar -zeis      -vos   -hart    -zon   - hond - klavers -ster    - berg
kind       -muizen - beer -wolk   -weg   - kist   - ring     -anker  - vogels
schip      -lelie      -visen - huis-  brief  -slang - maan  -ruiker -vrouw
sleutel    -boek     -ruiter -boom -roede -kruis- toren -heer - tuin

Sas-8314

hallo testelt, hoewel ik wel een vermoedden heb, toch even om zeker te gaan, ben je een dame of een heer ?
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

hallo Testelt ..
jouw legging en wat ik er in zie ..

ooievaar -zeis      -vos   -hart    -zon   - hond - klavers -ster    - berg
kind       -muizen - beer -wolk   -weg   - kist   - ring     -anker  - vogels
schip      -lelie      -visen - huis-  brief  -slang - maan  -ruiker -vrouw
sleutel    -boek     -ruiter -boom -roede -kruis- toren -heer - tuin

de heer ligt op de plek van het anker .. verbondenheid maar wel vanuit vrijheid ..
Je vraag is of je in je huidige relatie blijft of dat er een ander op je pad gaat komen.
Het eerste gedeelte van de vraag is eigenlijk vrij makkelijk te beantwoorden, daar zijn geen kaartjes voor nodig .. Het feit dat jij deze vraagt stelt geeft ergens feitelijk al het antwoord naar mijn idee.
Als je al met de gedachten speelt, bevind je je namelijk al op de weg naar ... misschien heb jij of je partner  ook al geproefd maw is er iemand niet trouw geweest.
Je kaartjes geven mij het idee dat jij je ergens ook niet 'vast' wilt leggen, heb het idee dat je dit gevoel krijgt wanneer dingen / (bepaalde) mensen te dicht bij komen, naar mijn idee heeft dit te maken met negatieve ervaringen, en/of een bepaalde beeldvorming die je hebt.
Teveel water bij de wijn doen komt er bij me op, weet niet of dit zo is of dat jij dit zo ervaart ..
Als jullie samen blijven dan heb ik wel het idee dat er gewerkt zal moeten worden, heb het idee dat er toch vertrouwen geschaad is .. praten lijkt en is toch altijd het beste advies .. ongeacht wat de outcome is ..

benieuwd of je er iets in herkent, of je er iets aan hebt, misschien dat iemand anders nog even met je mee wil kijken.
:-*

testelt

Sas-8314

thanks voor de feedback Testelt.
Ik wens je veel licht en wijsheid toe  :-*

testelt

ik heb morgen een date en zou graag weten of het een relatie word .
legging 1 kruis kind ruiter toren huis
legging 2 Zon, roede, lijkkist, lelie, toren.
wat betekend eigenlijk lelie- toren bij deze vraag ? ik vind op elk forum dat dat voor een rechtsgebouw staat maar meer niet wat ander betekenissen kunnen zijn . grtz

Sas-8314

heej Testelt :)

de toren kan voor van alles staan, in deze legging doet het me denken aan het verhogen van je bewust zijn ..
wellicht tijd om je te bezinnen, heb het idee dat je dingen wellicht iets anders zou mogen aanpakken.
De toren kan ook staan voor hoogmoed, iets dat komt voor de val,
anders gezegd, weten waaraan je begint voordat men ergens aan begint.
De toren kan staan voor verleden, controle, vooruitgang, ambitie maar ook eenzaamheid.
Heb het idee dat iemand / een situatie je gaat helpen om iets in te zien.
zon-toren doet me ook denken aan een groot ego,
roede-kist doet me denken aan je ergens bij neerleggen.
Misschien dat er een aantrekkingskracht is tijdens je date, maar ik weet niet in welke vorm, leerzaam zal het zijn ..

ben dus wel benieuwd nu hoe je date verlopen is  :)
goed weekend :-*

testelt

bedankt ,ja dat klopt wel , ik loop veel te snel van stapel bij liefdes zaken , soms voel ik me ook eenzaam

Sas-8314