Afhankelijke & aanhankelijke consultanten

Gestart door Scarabee, maart 04, 2015, 12:58:58 PM

Scarabee

Dag lieve mensen,

Ik heb het eens meegemaakt dat ik een legging deed voor iemand die heel depressief was en blijkbaar niet de antwoorden kreeg waarop ze gehoopt had.  Ze bleef maar doorvragen, oa over hoe haar relatie zou verlopen, en in de kaarten lag duidelijk een breuk.  Daarnaast had die dame blijkbaar veel problemen, want er lagen ook strubbelingen op het werk en in haar vriendenkring.

Hoe gaan jullie om met zo'n consultant?  Ik probeer mensen altijd de raad geven dat de kaarten een mogelijke weg aantonen, maar dat er altijd zoiets is als de vrije wil en dat ze zelf hun keuzes moeten maken, niet leven naar wat een kaartlegging voorspelde, maar bij sommige consultanten is dat erg moeilijk.

Wie heeft raad?

Lieve groet,
Scarabee

dameblanche

deze vraagstellers of wel consultanten zijn vaak mensen met weinig zelfvertrouwen en leven vaak in de verwachting van anderen.
zij willen vaak controlle hebben over hun leven en zoeken dat in het paranormale, of hier in de kaarten.
wat de kaarten hen willen vertellen of wat zij zelf willen wat de kaarten hen vertellen, dat is hun motto, daar willen zij naar leven, omdat zij denken daar controlle over te hebben.

ook hier op forum zie je zoiets wel eens, juist v.w. het laagdrempelige karakter.

je handelt juist, mensen een advies geven, zij heven het advies niet op te volgen, bij hen ligt de keuze, ZIJ  zullen de keuze dienen te maken.

de kaarten kunnen enkel een lijn aangeven, een mogelijke lijn.
het is aan de vraagsteller om deze te volgen.
niemand WEET echter de toekomst.

Scarabee

Klopt Marianne, niemand weet de toekomst.
Dank voor jouw toelichting!

dameblanche

kaarten geven altijd een lijn aan die men kan opvolgen, het is aan de vraagsteller zelf om die lijn te volgen, men kan dan aangeven welke problemen men kan verwachten, voor de rest kan men altijd zelf  'de toekomst' 180 graden draaien.
mede door helderziende beelden kan ene toekomst 'gezien ' worden.