maandkaartjes chris

Gestart door Chris, maart 04, 2015, 10:17:51 AM

Chris

klaveren  Ruiter   huis

sterren  Slang   ruiker

wolken    Kind   Berg

Lijkt een maand te worden van groei en vooruitgang.
Zaken helder bekijken...De slang op mijn PK  zou voor transformatie kunnen staan,alhoewel ik dat niet erg geloof,

Liefs   Chris

Scarabee

Dag Chris,

Mijn interpretatie:  veel bezoek op het huis, een komen en gaan, drukte van jewelste.
Soms ook mensen met minder goede bedoelingen.  Volgens mij ook een waarschuwing voor een man die niet altijd de juiste intenties met jou heeft, alhoewel hij zich anders voordoet.
De Slang lijkt mij te waarschuwen voor manipulatie, laat jezelf niet klem zetten.

Lieve groet,
Scarabee

Sas-8314

heej Chris :)

jouw kaartjes en wat ze mij zeggen ..

klaveren  Ruiter   huis
sterren  Slang   ruiker
wolken    Kind   Berg

de slang zie ik hier ook een beetje als in de knoop zitten met jezelf, dat gaat vaak vooraf aan een transformatie denk ik dan, het losmaken en opnieuw verbinden met jezelf.
De ruiter zie ik voor beweging, gedachtegang, het jezelf in beweging zetten, ook het in de verleiding komen om iets te doen. Het gaat een beetje op en neer zo voelt het voor mij.
De ruiter is ook zelfvertrouwen, wanneer we de aandacht dicht bij ons zelf houden en dingen dus aandachtig doen dan ontstaat zelfvertrouwen, oefening baart kunst zeg maar ;)
Ik zie kwetsbaarheid in je kaartjes, maar ook geluksmomentjes, wellicht is het een advies om je juist daar op te richten. Ik zie ook verwachtingen liggen .. verwacht niets en sta open voor wat je mag ont-vangen denk ik dan ... De ruiker staat voor geduld, creativiteit samen met het kind doet het me met name denken aan spontaniteit .. Wees spontaan en heb geduld .. het kind staat ook voor onbevangen zijn, de slang voor behoedzaam. Aandacht voor jezelf, de verbinding met de/jouw kern.

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Chris

@ Scarabee

Nou bij mij wordt de deur niet platgelopen...
mensen met minder goede bedoelingen sluit ik niet uit..Zal waakzaam blijven,

Dank voor jouw duiding,

@Sas

Ja ik ben een persoon die zich vaak te kwetsbaar opstelt,daarom ook steeds de deksel op mijn neus
Mijn zelfvertrouwen heeft een knak gehad dus daar zal aan gewerkt moeten worden.....geduld is één van die mooie eigenschappen die ik niet heb..
Och en de mooie momenten weet ik altijd wel te koesteren,

Dank jullie wel voor de mooie interpretaties

Gr Chris

Sas-8314

tja wat is kwetsbaarheid Chris  ::)
We zijn nu eenmaal kwetsbaar .. het voordeel van jezelf kwetsbaar op durven stellen is dat je wel sneller weet wat je al dan niet aan mensen hebt. Ik vind het een mooie eigenschap, een krachtige ..
iedereen heeft het maar niet iedereen durft er voor uit te komen. Wees maar trots op jezelf ! De juiste mensen zullen het weten te waarderen  :)

Ik heb ook nog wel eens moeite met geduldig zijn, maar diep van binnen weet ik dat ik het wel kan zijn wanneer er een goede reden is, anders voelt het voor mij als tijd/energie verspilling ;)
Ergens heb ik het idee dat jij dit wel herkent ..

Chris

hoi sas,

Inderdaad is er een reden voor mijn geduld ;D
Klein stemmetje wat binnenin zegt...wachten...
Normaal zou ik het iniatief nemen in zaken,maar heb nu mijn mening geuit...en niet te zuinig...
Met als doel een spiegel voor te houden...dus wie weet wordt geduld beloond ::) :-\

Dankje ,mooie duiding !! as usual  :-*

Sas-8314

geduld wordt altijd beloond (denk ik ;))
Het is alleen de vorm die we dienen los te laten.
De vraag die we ons dienen te stellen is, wat willen we op dieper nivo .. willen we liefde of willen een bepaalde persoon (vorm) er aan koppelen, gaan we voor het eerste dan geloof ik persoonlijk dat dit ook op ons pad zal komen uiteindelijk. Mensen zijn naar mijn mening niet geboren om alleen te zijn :)

Chris

Mooi verwoord SAS...gevoelsmatig gaat t beloond worden..
Dus we wachten maar af hoe goed t gevoel is ::)

Thnks