heej Chris

jouw kaartjes en wat ze mij zeggen ..
klaveren Ruiter huis
sterren Slang ruiker
wolken Kind Berg
de slang zie ik hier ook een beetje als in de knoop zitten met jezelf, dat gaat vaak vooraf aan een transformatie denk ik dan, het losmaken en opnieuw verbinden met jezelf.
De ruiter zie ik voor beweging, gedachtegang, het jezelf in beweging zetten, ook het in de verleiding komen om iets te doen. Het gaat een beetje op en neer zo voelt het voor mij.
De ruiter is ook zelfvertrouwen, wanneer we de aandacht dicht bij ons zelf houden en dingen dus aandachtig doen dan ontstaat zelfvertrouwen, oefening baart kunst zeg maar

Ik zie kwetsbaarheid in je kaartjes, maar ook geluksmomentjes, wellicht is het een advies om je juist daar op te richten. Ik zie ook verwachtingen liggen .. verwacht niets en sta open voor wat je mag ont-vangen denk ik dan ... De ruiker staat voor geduld, creativiteit samen met het kind doet het me met name denken aan spontaniteit .. Wees spontaan en heb geduld .. het kind staat ook voor onbevangen zijn, de slang voor behoedzaam. Aandacht voor jezelf, de verbinding met de/jouw kern.