dagkaarten chris

Gestart door Chris, februari 19, 2015, 11:04:32 AM

Sas-8314

heej Chris :)

Man hart ruiter ooievaar
   Sterren ring hond
         Boom slang
           Vogels

ik denk dat de kaartjes jou willen zeggen dat je het even helemaal los mag laten en de aandacht volledig op je zelf mag richten. Je hebt bewust afstand genomen, maar dat is meer in het fysieke zeg maar, je aandacht ligt nog steeds teveel bij haar als je mij vraagt. Maar dat is logisch ook het is en blijft een proces .. stapje voor stapje dichter bij jezelf komen ...
Iets kan pas gezond groeien / genezen wanneer het in vrijheid en op eigen tempo mag gebeuren ..
:-*
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Chris

Mooi verwoord,is wel t proces wat nu gaande is !!!
Dankjewel SAS,klopt wat je zegt,is lastig om de aandacht op mezelf te richten,want zo'n figuur ben ik niet..helaas..maar gevoelsmatig zit je helemaal goed

Thx. Chris

Chris

Goedemorgen

Maan boom huis=boom
Ruiter ruiker ruiker
Zeis hond
Heer

Meer in MN eigen kracht komen staan ?

Gr chris

yoga

je gevoelens, je eigen ik, centraal zetten, de boom zegt luister naar je eigen stem, zoek de harmonie in jezelf het zal je goed doen.  het zal je meer dan voldoening geven...je gedachten hebben ook rust nodig

liefs
yoga

Chris

Dankjewel Yoga...idd die gedachtenstrooom holt maar door...

Doe mn best  ;D

Dankjewel

Gr  Chris

Chris

Goedemorgen
Voor vandaag

Vissen. Sleutel kist=kind
Boom boom berg
Zeis boek
Kruis

Zien er niet echt holladiee uit

Gr chris

Sas-8314

heej Chris :)

wat ik me eigenlijk al een tijdje afvraag .. hoe tel jij de kaartjes eigenlijk op ?
Zelf gebruik ik de teller van Marieke, deze heeft meerdere optie maar bij geen enkele zie ik de uitkomst van jou terug  ??? Ben benieuwd dus :)

jouw kaartjes en wat het bij mij oproept ..

  Vissen. Sleutel kist=kind
        Boom boom berg
               Zeis boek
                   Kruis

kop in het zand steken is het eerste dat er bij me opkomt ..

2x boom, bomen is ook filosoferen ..
Heb het idee dat jij je misschien wel afvraagt hoe je iets kan fixen, maw de vraagstelling wellicht door je heen gaat, wat als en had ik niet zus of zo .. puzzelen rondom een schuldvraag zeg maar.
Op zich dan ook weer heel herkenbaar in het proces waarin je zit, het is goed om te weten wat er aan dingen vooraf ging, zolang het maar eerlijk gebeurd, in die zin dus niet vanuit emoties bedacht, maar de dingen zien zoals ze zijn, de zingeving ervan (h)erkennen zodat het je dichter bij jezelf kan brengen.
We kunnen alleen maar groeien door ervaring tenslotte ..

zo ver wat ik er in zie ..
fijne (werk)dag alvast Chris  :-*

what defines us is how well we rise after falling

Chris

Hoi SAS,

Eerst t tellen
34+33+8= 3 ::) ??? :o telfout
31-5-11
36-16
16

Oh wat erg snap niet hoe ik zo geteld kan hebben...
Even terug op jouw duiding...fixen ligt niet bij mij
Heb mijn grenzen aangegeven..

Zal zometeen eerst leren tellen ::)

Gr. Chris is

Chris

Voor deze woensdag

Wolken. Sleutel. Toren. = weg
Schip. Sterren. Boom
Toren. Berg
Huis

Uit t torentje komen en overzicht behouden..
Goed geteld ? :o
Gr chris

Sas-8314

je bent geslaagd Chris  :)

Wolken. Sleutel. Toren. = weg
     Schip. Sterren. Boom
           Toren. Berg
                Huis

2 torens ... toren staat ook voor onze overtuigingen, het woord stellig kwam ook al eens eerder bij me op bij jou .. :)
Vastbesloten zijn, ook iets wat ik er in zie.
voelt alsof het gaat om een voornemen, wellicht en/of ook een diepgewortelde overtuiging / wetenschap dat de bergen je enkel maar sterker maken :)
ook verwoord in deze als geestelijke vooruitgang, niet blijven hangen in gedane zaken.
Hoge verwachtingen zie ik er ook in, zolang we met beide benen op de grond blijven staan en dingen de tijd / aandacht geven kan dat enkel maar goed komen denk ik dan ;)
boom-toren kan ook staan voor een hoge bloeddruk, de weg ligt erbij dus het geeft mij het gevoel dat er langzaam wat meer gelatenheid komt, aanvaarding denk ik dan.
wolken-boom zijn beide ook karma kaarten .. de toren verwijst ook naar het verleden, de sleutel is de verantwoordelijkheid, hetgeen we zelf in handel hebben, bepalen.

Heb wel een goed gevoel bij jou kaartjes Chris  :)
fijne (zonnige) en vooral heldere dag  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Chris

Hoi Sas,

Mooie duiding !!
Nu mijn fb...

Ik heb een standpunt ingenomen (zie ook mijn reactie in ander topic waarop jij reageerde),gewoon mijn eigen grenzen vasthouden en niet meer laten sollen...
Dan de overtuiging..J ik ben er van overtuigd dat ze weer op mijn pad gaat komen...puur omdat ik vasthoud en zij zal moeten ervaren wat ze mist...haar lessen..
Tijd en aandacht zijn nu idd even belangrijke aspecten...met name tijd...

Toppie duiding !!

Jij ook een sunshiny day :-*

Sas-8314

die overtuiging .. (herkenbaar allereerst)
die overtuiging is gebonden aan karma, dus ook tijd.
Het is niet gezegd dus wanneer dit plaats gaat vinden en of dit op aards of alleen op zielsnivo zich zal voltrekken ..
Aandacht voor jezelf is nu heel belangrijk en de overtuiging dat jij gegroeid bent door je handelen, trots op jezelf mag wezen dus, al het andere mag los gelaten worden  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Chris

Ik begreep je wel !!! :D
Zal morgen de kaartjes eens trkken hoe eea zich zal ontwikkelen

Thnks
gr chris

Sas-8314

Ik krijg een glimlach als ik je reactie lees Chris  :)
toren staat ook voor controle, vooruit willen zien en er boven (willen) staan .. ;)
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Chris

Goedemorgen..De verdere ontwikkeling...;-)

Weg  Ruiter  Wolken =dame

muizen  slang  anker

lelie  wolken

kruis

hmm nare smaak bij deze kaartjes...maar ik vrees dat ik niet objectief ben als t om mijn eigen kaartjes gaat,,,

Have a nice day

Grtzz Chris