dagkaarten chris

Gestart door Chris, februari 19, 2015, 11:04:32 AM

Sas-8314

hallo Chris,

de vosjes en de muisjes vragen aandacht de laatste dagen ..
De vosje staat voor sluw, schichtig en ook voor geestelijke groei,
het geeft mij het gevoel dat je wellicht wat egoïstischer mag zijn, egoïsme wordt over het algemeen net als de vos bestempeld als zijnde negatief, a-sociaal. Naar mijn mening is dit een misvatting en kort door de bocht. Zoals ik het zie zullen we eerst aan ons zelf moeten denken ... De muisjes staan oa. voor jezelf verstoppen, jezelf wegcijferen doet het me dan ook aan denken ..
In jezelf geloven .. dat kan pas wanneer we voldoende (zelf)kennis hebben.
De hond doet me in je legging denken aan waken over iets, iets van jou, misschien zijn het je grenzen, je wensen zie ik er niet in liggen namelijk, wel de hoop ..
Anker-brief doet me denken aan een vrij-brief,
wellicht er achter komen waar je nu eigenlijk zo bang voor bent ...
onderzoeken zeggen het boek en de muizen mij

fijne dag Chris ..
what defines us is how well we rise after falling

Chris

Waauw sas,wat een duiding

Het sluwe is er zeker en het egoïsme in pos opzicht komt ook geleidelijk terug.
De hoop klopt ook zeker en het bewaken van mijn grenzen klopt ook helemaal.

Dat waren ook mijn valkuilen eerst anderen dan ik..nu is dat omgekeerd en merk dat mij dat steeds beter afgaat.

Thanks Sas,mooi verwoord !

Fijne dag nog

Gr Chris

Chris

Mogge allemaal,

Slang ruiter vrouw =ruiter
Kist lelie lelie
Klavers hart
Boek

Hmm ??? :o
Niet te vertrouwen berichten?hart meer open stellen?

Nog even 3 kaarten erbij om te kijken wat het vervolg wordt na een dag berichten sturen

beer   ruiker  ring     =kind
  hart    vissen klavers   
      weg   kruis      
         weg         

VErtrouwen houden.?

Gr  Chris

Gr Chris

Sas-8314

heej Chris,
thx voor de feedback :)

Slang ruiter vrouw =ruiter
       Kist  lelie  lelie
        Klavers hart
              Boek

rustig aan en zien wat er op je pad komt ..
voelt meer als een advies als iets wat je nu ervaart ..

beer   ruiker  ring     =kind
  hart    vissen klavers   
      weg   kruis     
         weg 

de ruiker doet me denken aan de herinnering ..
een soort van verlatingsangst doet het me ergens aan denken, vast willen houden aan iets.
De ruiker-ring doet me ook denken aan waardevol, misschien een verwijzing naar eigenwaarde ..
De vissen zie ik als zelfreflectie, jezelf zien zoals je bent en dit vooral (h)erkennen en blijven ..
Voelt voor mij als een rustig en gevoelig type, heb het idee dat jij dit, met name het gevoelige ergens mogelijk meer als een last dan een kracht ziet ... foutje denk ik dan ;)

Terug naar je eerste kaartjes zie ik dan ook de slang als het verbinden, flexibel zijn,
weten waarmee en waarom je je ergens me verbind, je gevoel weet wanneer iets niet zuiver is.
Leren doen we niet door een relaxte wandeling door het leven, juist door de hobbels te nemen en er wel relaxt mee om te gaan en dingen te zien zoals ze zijn komen we verder.

Een slang in een kistje is wel veilig, maar de slang zal er een keertje uit moeten anders gaat ie dood ;)
de slang staat ook voor de darmen, de wijze waarop we dingen verteren ..

benieuwd of je iets kunt met mijn gedachtekronkels ;)
fijn weekend alvast Chris  :-*

Chris

een soort van verlatingsangst doet het me ergens aan denken, vast willen houden aan iets.

Verlatingsangst is moeilijk te plaatsen,heb niks om aan vast te houden hihi

De ruiker-ring doet me ook denken aan waardevol, misschien een verwijzing naar eigenwaarde ..
De vissen zie ik als zelfreflectie, jezelf zien zoals je bent en dit vooral (h)erkennen en blijven ..
Voelt voor mij als een rustig en gevoelig type, heb het idee dat jij dit, met name het gevoelige ergens mogelijk meer als een last dan een kracht ziet ... foutje denk ik dan ;)

Bingo !! Heb er wel eens last  van...denk dan kon ik ook maar eens gewoon hard zijn ..trek me al snel iets aan.... ;) :)

Terug naar je eerste kaartjes zie ik dan ook de slang als het verbinden, flexibel zijn,
weten waarmee en waarom je je ergens me verbind, je gevoel weet wanneer iets niet zuiver is.

Flexibel ben ik zekers wel.. ;D

Leren doen we niet door een relaxte wandeling door het leven, juist door de hobbels te nemen en er wel relaxt mee om te gaan en dingen te zien zoals ze zijn komen we verder.

Vind eigenlijk dat ik genoeg hobbels heb genomen,heb er zeker van geleerd en geef nu ook duidelijk mijn grenzen aan...alleen soms niet even tactvol..... ::)

Een slang in een kistje is wel veilig, maar de slang zal er een keertje uit moeten anders gaat ie dood ;)

Ook weer prijs...liefdevolle relatie/vriendschap die niet meer is ,alhoewel we toch weer contact hebben ??? :o

benieuwd of je iets kunt met mijn gedachtekronkels ;)

Dankjewel sas,wederom goed gezien....
Zal na het weekend de kaartjes eens vragen hoe de liefde eruit gaat zien ;)

Jij ook een heel fijn weekend en bedankt voor weer een super en tevens leerzame duiding,

Gr  Chris

Sas-8314

heej Chris :)
thanks voor de feedback en de kans om te oefenen en dus graag gedaan :)

Citaat van: Chris op mei 08, 2015, 14:52:15 PM

Verlatingsangst is moeilijk te plaatsen,heb niks om aan vast te houden hihi

ergens aan WILLEN vasthouden bedoelde ik er ook mee .. andersgezegd, iets niet willen los-laten

Bingo !! Heb er wel eens last  van...denk dan kon ik ook maar eens gewoon hard zijn ..trek me al snel iets aan.... ;) :)

Dat is je gevoelskantje .. de vissen in je kaartjes .. Ben je een vis of een waterteken Chris ?
Mee worden genomen in (andermans) stroming .. terwijl je eigen stroming veel waarde-voller is, je eigen-waardes bevat

Flexibel ben ik zekers wel.. ;D

flexibel zijn is niets mis mee, zolang we het allemaal op onze eigen-wijze verteren, anders komt dit niet ten goede aan de ont-lasting ;)

Vind eigenlijk dat ik genoeg hobbels heb genomen,heb er zeker van geleerd en geef nu ook duidelijk mijn grenzen aan...alleen soms niet even tactvol..... ::)

Jij vind dat je genoeg hobbels hebt genomen ;) Ik hoop dat ze het 'daar boven' met je eens zijn  ;D ;D
Misschien niet altijd even tactvol schrijf je  ::) de vraag is dan; past het bij jou ..?
Wanneer we grenzen te laat aangeven dan gebeurd dan gaat dit veelal vanuit emoties,
wanneer we tijdig dingen aangeven, duidelijk zijn (*ster) dan is het ons hart dat spreekt. Meestal worden we dan ook serieuzer genomen  ;)

Ook weer prijs...liefdevolle relatie/vriendschap die niet meer is ,alhoewel we toch weer contact hebben ??? :o

Da's op zich mooi dat jullie weer contact hebben, dan kun je nu je hobbel ervaringen in de praktijk brengen  :)
Maak er wat moois van Chris
:-*

Chris

Hoi Sas,
Begint met incidenteel contact wat eruit rolt zullen we wel zien,vooralsnog wil ik het initiatief van haar uit laten koemen,

Ik probeer van alles iets moois te maken, ;D ;)

Dankje

Chris

mogge allemaal,

Voor t begin van de week

boom dame  ruiker =slang
vissen klaveren sterren
kruis  hond
hond

wantrouwend zijn en leren vertrouwen wellicht?

Fijne zonnige dag allemaal,

Gr Chris

Sas-8314

heej Chris :)

boom dame  ruiker =slang
      vissen klaveren sterren
             kruis  hond
                hond

vertrouwen lijkt beschadigd, de hond doet me denken aan het waakzame ..
alsof jij je niet wil laten verleiden tot ..
De ster doet me denken aan aandacht, wellicht ben je iets te waakzaam,
Het vertrouwen bij jezelf vinden en houden zou ik zeggen.
Je hoeft niemand te vertrouwen, sterker nog je kunt niemand vertrouwen, is naar mijn mening ook niet de bedoeling en overbodig als we vertrouwen hebben in ons zelf.
Als je vertrouwen hebt in jezelf is er geen reden meer om niet te genieten ..
Speuren doet het me ook aan denken, alsof je aan het zoeken bent.
Bang zijn voor is ook vragen om denk ik dan ;)

benieuwd of mijn gedachtekronkels je iets zegt   ;)

fijne dag voor jou Chris  :-*

Chris

Mooie duiding weer sas

Mn vertrouwen heeft een deuk opgelopen,maar is wel weer aan het herstellen
Wat dat zoeken betreft klopt ook wel grotendeels...vraag me vaker af wat mn doel of taak is hier op aarde

Thanks sas!

Chris

Voor vandaag

Lijken erg mooi ::) ;D

ring   boom  sleutel  =   brief
   lelie  klavers  hart   
      maan  boek      
          weg         

Fijne dag allemaal,

Gr  Chris

Sas-8314

heej Chris ..
tja waarom zijn we hier, ik herken dit soort gedachtes wel ..
Als we mogen geloven dan is het een kwestie van de juiste vragen stellen, los-laten en het antwoord zal volgen,
nadat we er dus niet meer mee bezig zijn ;)
In eerste instantie zijn we hier voor ons zelf in ieder geval ..
Aanvaarding (h)erkenning in wie we zijn denk ik, pas als dat er is zonder beperking (angst/schuld/oordeel etc), is er vrijheid en kunnen dingen zijn / komen zoals ze behoren te zijn / komen ..
Alles is en gaat in fases, denk dus ook niet dat het beeld alleen in dit leven compleet wordt,
ooit zullen we het weten, tot die tijd is het verder puzzelen ;)

ring   boom  sleutel  =   brief
   lelie  klavers  hart   
      maan  boek     
          weg 

ik zie een besluit liggen .. een leerzame ontwikkeling op geestesvlak ..
De weg willen weten, terwijl deze op een bepaalde manier al bekend is ..
weg boek doet me denken aan een stratenplan ..
een kind ontdekt in cirkeltjes, eerst de eigen ruimte en dan stapje voor stapje wordt de wereld verder ontdekt ..
In ons hart blijven we kinderen .. ontdekkingsreizigers ;)
Spontaniteit, onbevangen zijn doen de kaartjes mij aan denken ..
Nu zie ik er een soort van (vast) patroon in, wellicht het advies om daar eens anders naar te kijken ..

wederom mijn gedachtekronkels ;)
fijne zonnige dag Chris  :-*

Chris

SAS,

Hier word ik stil van..mooi,erg mooi verwoord!!
Moet t even laten bezinken..
Vandaag

Brief. Anker. Ring=beer
Boek. Hart huis
Vos heer
Wolken

Fijne hemelvaart allemaal

Gr chris

Sas-8314

heej lieve Chris :)

Brief. Anker. Ring=beer
     Boek. Hart huis
          Vos heer
            Wolken

vrijheid is het eerste dat er bij me opkomt ..
de ring-beer doet me denken aan een emotionele binding,
Wellicht is het (ook) iets dat je meesleept,  ..mee associeert heb ik het idee.
Ergens heb ik het idee dat er (misplaatste) emoties (gaan) spelen.

Als dit zo mocht zijn dan laat ze los, je schiet er niks mee op.

Chris

HOI SAS

Nee niet echt emoties die ik meesleep als t al is dan uit het hele verre verleden,eens kijken  naar vandaag,mss wordt het dan duidelijker

maan    boek    klaveren=   hart
weg   heer   boek   
vos   hond      
maan         

Lijkt zich vanalles af te spelen...onbewust  toch gedachtenstroom...

Gr  Chris