liefde voor mij in petto?

Gestart door Meis, februari 17, 2015, 18:31:04 PM

Meis

Hoi allemaal, ik heb deze situatie ook bij de tarot sectiegevraagd omdat ik niet zo goed weet waar het thuishoort. Ik heb niet zozeer een vraag maar meer een ' situatie' waar ik meer inzicht in wil. Ik  heb een man figuur in mijn leven, al 6 jaar. Wij draaien steeds om elkaar heen. Aantrekken en afstoten, kan iemand kijken wat ik het beste kan doen? Als jullie vinden dat dit thuishoort bij tarot laat het maar weten  :)

LoveAngels

Hallo Meis,

Ik heb met jouw vraag in gedachten een 3-kaartlegging gedaan. Dit rolde er uit:

36.kruis  11.roede  31.zon = 6.wolken

Je hebt het gevoel op een kruispunt te staan, dat je enerzijds met de bezem door deze relatie moet gaan, anderzijds merk je ook dat het je nog steeds verwarmt.
De wolken tonen dat de hele situatie je op dit moment veel verdriet bezorgd en dat je hoofd vol zit met gedachten die naar links dan naar rechts gaan. Als een soort van bliksemschichten zeg maar.

Ik zie hier ook een bescherming liggen van jezelf. Je beschermt jezelf door steeds schoon schip te maken. Ik bedoel hiermee dat je hem misschien minder toelaat omdat je bang bent dat het pijn gaat doen. Daarom laat je toe (zon op) en stoot je af (zon onder). Af en toe sla je a.h.w. flink om je heen...puur ter bescherming van jezelf...zo van "ga weg"......

Je hebt erg behoefte om zelf touwtjes in handen te hebben, je wilt de controle behouden. Het is een proces waar je inzit en je moet vertrouwen hebben. Vooral vertrouwen in jezelf. De ups en downs in de realtie zie ik nog wel stand houden, maar ik zie ook dat het wel de basis is van jullie relatie. Belangrijk is jezelf centraal te stellen en je vooral ook niet anders voor te doen dan je bent. Deze verbintenis is geen verbintenis die elkaar vastlegt aan een ketting....het is er een die gebaseerd moet zijn op vriendschap en vertrouwen.

Ik weet niet of dit zo antwoord is op je vraag...hopelijk helpt het je wat om inzicht te krijgen.

grtjs, LA

Sas-8314

hallo Meis,

36+11+31=6
ik krijg hier het gevoel bij dat het een beetje is wat je op je afroept ..
maw wat je er in stopt dat krijg je ook terug, het kan anders lijken, maar in de kern werkt het zo.
Wanneer je zeg maar onzeker bent, dan krijg je ook te maken met onzekerheid.

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Meis

Fijn dat jullie de tijd hebben genomen, het is indd waarmee ik zit en herken het enorm alleen weet niet goed hoe ik er mee om zou moeten gaan omdat er van mijn kant gevoelens zijn. En weet niet hoe hij daarin staat, het is niet de makkelijkste man ;) maar dat is iets wat ik miss zelf moet gaan uitzoeken.

Sas-8314

communicatie Meis ... als je iets niet (zeker) weet, vraag het dan, het is de enige manier om er achter te komen, open kaart spelen.
Weten waar je staat, waar je aan toe bent is niet altijd even leuk om te horen, maar wel de enige manier om van onzekerheden af te geraken ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling