'oplichter' herknnen

Gestart door Meis, februari 17, 2015, 16:55:36 PM

Meis

Ik ben laatst naar een paranormale beurs geweest en een legging gedaan. Toen ik er zat voelde het niet helemaal lekker omdat ik erg veel moest vertellen over situaties en ik herkende mij totaal niet in het beeld wat zij schetste. Nu is het tv woord oplichter ook misschien niet het juiste woord, maar weten jullie of het mogelijk is dat er 'kwakzalvers' bij zitten op onze beurs of moeten mensen toch wel gekwalificeerd zijn om op een beurs hun gave uit te voeren?

Sas-8314

hallo Meis :)
je vraag verbaasd me enigszins een beetje .. maar dat zegt dan ook weer iets over mij ;)
Je hebt te maken met mensen en dus kun je alles verwachten, er zijn idd mensen die zich zelf als gekwalificeerd zien, maar zelfs al hebben ze een opleiding gedaan, bezitten ze tal van getuigenschriften, diploma's, certificaten of wat dan ook, dan geeft dit geen garantie dat ze ook gekwalificeerd zijn of de juiste persoon om jou te kunnen helpen.
Zeker op dit gebied, maar ook op andere gebieden is het jouw taak / verantwoordelijkheid om je eigen waarheid te (h)erkennen.

groetjes van Sas
what defines us is how well we rise after falling

Meis

Hoi sas, sorry als het vervelend over kwam hoor. Ik bedoelde dat niet zo. Je hebt ook gelijk miss moet ik geen verwachtingen hebben bij een gesprek. Als ik dat dan wel heb is het misschien een teleurstelling die uiteindelijk op niets gebaseerd is.

Sas-8314

goedemorgen Meis :)

Geen sorry Meis ! Zoals ik al schreef, het feit dat de vraagstelling mij enigszins verbaasde, dat zegt iets over mij !
Het gaat ook, maar niet zo zeer om verwachtingen hebben, als wel om zelf 'aanwezig' zijn ... Jij bent de enige die jouw waarheid kan (h)erkennen uiteindelijk. Luisteren naar je eigen gevoel / intuïtie.
  :-*
what defines us is how well we rise after falling

hogepriesteres

Ik denk ook dat er van alles rondloopt op een paranormale beurs. Misschien kan ieder willekeuig persoon een stand huren, dat weet ik niet. Het best is om zo min mogelijk te vertellen, zodat de informatie uit de kaarten gehaald wordt. Ik leg ook kaarten, maar ik denk er niet aan om naar beurzen of zo te gaan. Ik doe het vaak op afstand met alleen de naam en een foto van de persoon in kwestie en ook vraag ik er geen geld voor. Het is gewoon een leuke hobby. Wel bijzonder dat het altijd klopt wat eruit komt en zo niet ligt het niet aan de kaart, maar aan mijn uitleg omdat er veel verschillende betekenissen zijn van de kaarten en ik niets wil weten vooraf. Zo kan ik er open in gaan.